Wat is mijn taak als entourage?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
#TeamVA
Jullie zijn mijn entourage
Ik doe mijn best niet echt meerquote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik doe mijn best niet echt meer
Wat?quote:
ehhhhhh. Gewoon chillen. Ik ben chillhoofd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is mijn taak als entourage?
Jimbo je hoeft het nog maar 8 uurtjes vol te houden en dan heb je mijn verjaardag gehaald zonder banquote:
Woohooquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jimbo je hoeft het nog maar 8 uurtjes vol te houden en dan heb je mijn verjaardag gehaald zonder ban![]()
![]()
Oké, daar ben ik goed in.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ehhhhhh. Gewoon chillen. Ik ben chillhoofd.
OMG JE BENTJARIG OP DE DAG VAN SNAVELS - FEYENOORD !!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jimbo je hoeft het nog maar 8 uurtjes vol te houden en dan heb je mijn verjaardag gehaald zonder ban![]()
![]()
Moet ik daar blij van worden?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
OMG JE BENTJARIG OP DE DAG VAN SNAVELS - FEYENOORD !!!
ik ga zo allejezus veel drinken voor jou verjaardag
ja. en je moet heel blij zijn dat ik je nr niet hebquote:
Hahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja. en je moet heel blij zijn dat ik je nr niet hebanders kreeg je heel veel smsjes morgen
Wanneer is het FOK! verjaardagsfeest?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
![]()
Windowstoets-P Dan moeten er meerdere opties zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:14 schreef essnhills het volgende:
Ik snap het niet.. bij mijn andere laptop kon ik gewoon 2 schermen tegelijk hebben.. en nu krijg het gewoon niet voor elkaar.. hij doet óf het externe scherm of m'n laptopscherm.. Maar ik wil ze beide
Ja, dat klopt, ik krijg er 3: verbinding met projector verbreken, dupliceren, alleen op projector.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Windowstoets-P Dan moeten er meerdere opties zijn
ik kom morgen even taart brengen hierquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer is het FOK! verjaardagsfeest?
Lekkerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik kom morgen even taart brengen hier
Morgen jarig?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik kom morgen even taart brengen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |