SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ja. Maar echt pauze hebben ze hier niet met 3 verschillende mbo scholen bij elkaar. Dan is het tussen 11 en half 2 gewoon druk denk ik..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh zo'n actie![]()
Nog nooit mee geconfronteerd gelukkig..
Ging je tijdens een pauze tijd naar de winkel?
Nee, moest gewoon achter al die studenten in de rij gaan staan.quote:
Jammer dat hier bijna niemand liesje kentquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een ongekend sterke en correcte TT. Als dit geen top deel uit de reeks gaat worden weet ik het ook niet meer.
Die boycot zullen ze voelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:42 schreef xcachet het volgende:
Ik had niet eens een tas bij me dus zei dat ik geen student was. Zegt dat wijf "het is op leeftijd categorie"![]()
[..]
Ja. Maar echt pauze hebben ze hier niet met 3 verschillende mbo scholen bij elkaar. Dan is het tussen 11 en half 2 gewoon druk denk ik..
[..]
Nee, moest gewoon achter al die studenten in de rij gaan staan.
Maar niet gedaan. Ben 10 meter verderop naar de Lidl gegaan. Daar hebben ze dat niet. Ondanks dat daar laatst nog een gewapende overval is geweest![]()
uiteraard, bij lies en greys welquote:
Doet er niet toe. Indoctrinatie kan niet vroeg genoeg ingezet worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer dat hier bijna niemand liesje kent
Op leeftijdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:42 schreef xcachet het volgende:
Ik had niet eens een tas bij me dus zei dat ik geen student was. Zegt dat wijf "het is op leeftijd categorie"![]()
[..]
Ja. Maar echt pauze hebben ze hier niet met 3 verschillende mbo scholen bij elkaar. Dan is het tussen 11 en half 2 gewoon druk denk ik..
[..]
Maar niet gedaan. Ben 10 meter verderop naar de Lidl gegaan. Daar hebben ze dat niet. Ondanks dat daar laatst nog een gewapende overval is geweest![]()
Nee. Hoiquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:45 schreef xcachet het volgende:
En uit protest post ik hier niet tot die plaatjes uit de OP zijn.
Succes met je verslagen in de tussentijd.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:45 schreef xcachet het volgende:
En uit protest post ik hier niet tot die plaatjes uit de OP zijn.
Bedankt. 7 feb deadline. Ik verwacht een hoge post countquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Succes met je verslagen in de tussentijd.
huhquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bedankt. 7 feb deadline. Ik verwacht een hoge post count
Een liefdesverklaringquote:
En je doet daar gewoon aan mee?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
Hey jongens
Net lekker subway gegeten, en heb een 6 voor frans. Dat was het op een na hoogste
Mijn invloed kan niet misstaan. Frans blijft toch mijn tweede taal.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
Hey jongens
Net lekker subway gegeten, en heb een 6 voor frans. Dat was het op een na hoogste
Goedzoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
Hey jongens
op naar 6,0, 6,6, 7,2, 7,8, 8,4, 9,0quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:55 schreef supersof het volgende:
Wiskunde gaat wel in een stijgende lijn omhoog hoor. 4,2 naar 4,8 naar 5,4
6 was het één na hoogste?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
Hey jongens
Hugenoot van oorsprong?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn invloed kan niet misstaan. Frans blijft toch mijn tweede taal.
Oh, en gefeliciteerd
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
Hey jongens
Ja. Kon de bloedbruiloft maar net ontkomen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hugenoot van oorsprong?
Schud ik zo uit m'n mouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |