OMG JE BENTJARIG OP DE DAG VAN SNAVELS - FEYENOORD !!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jimbo je hoeft het nog maar 8 uurtjes vol te houden en dan heb je mijn verjaardag gehaald zonder ban![]()
![]()
Moet ik daar blij van worden?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
OMG JE BENTJARIG OP DE DAG VAN SNAVELS - FEYENOORD !!!
ik ga zo allejezus veel drinken voor jou verjaardag
ja. en je moet heel blij zijn dat ik je nr niet hebquote:
Hahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja. en je moet heel blij zijn dat ik je nr niet hebanders kreeg je heel veel smsjes morgen
Wanneer is het FOK! verjaardagsfeest?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jimbo je hoeft het nog maar 8 uurtjes vol te houden en dan heb je mijn verjaardag gehaald zonder ban![]()
![]()
Windowstoets-P Dan moeten er meerdere opties zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:14 schreef essnhills het volgende:
Ik snap het niet.. bij mijn andere laptop kon ik gewoon 2 schermen tegelijk hebben.. en nu krijg het gewoon niet voor elkaar.. hij doet óf het externe scherm of m'n laptopscherm.. Maar ik wil ze beide
Ja, dat klopt, ik krijg er 3: verbinding met projector verbreken, dupliceren, alleen op projector.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Windowstoets-P Dan moeten er meerdere opties zijn
ik kom morgen even taart brengen hierquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer is het FOK! verjaardagsfeest?
Lekkerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik kom morgen even taart brengen hier
Morgen jarig?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik kom morgen even taart brengen hier
quote:
quote:
Heb je al een feestje gepland?quote:
echt? vind er nooit wat aan en vier 't ook nooitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je al een feestje gepland?![]()
Jarig zijn is altijd zo leuk
Uhh nog niet echtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb je al een feestje gepland?![]()
Jarig zijn is altijd zo leuk
Ik loop altijd de hele dag tegen iedereen te verkondigen dat ik jarig benquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
echt? vind er nooit wat aan en vier 't ook nooit
3x vierenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhh nog niet echt![]()
Morgen wat eten met vriendinnen, van het weekend bij m'n ouders met wat familie en ergens in februari met een grotere groep stappen oid
Beterquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik loop altijd de hele dag tegen iedereen te verkondigen dat ik jarig ben![]()
en dan een klein borreltje om 12 uur snachts de avond ervoor
quote:
serieus, 3x niet gevierd?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja de afgelopen 3x niet gevierd eigenlijk dus het moest maar weer eens
quote:
Ik moet niet zo lang op vakantiequote:
Ik hecht er niet zoveel waarde aan. Moet op mijn verjaardag 9/10 keer werken namelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik loop altijd de hele dag tegen iedereen te verkondigen dat ik jarig ben![]()
en dan een klein borreltje om 12 uur snachts de avond ervoor
Doe je dan wel op je werk de feestmuts op?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik hecht er niet zoveel waarde aan. Moet op mijn verjaardag 9/10 keer werken namelijk.
Ja, ik zat eerst midden in een verhuizing van Delft terug naar m'n ouders.quote:
Wel taart mee natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Doe je dan wel op je werk de feestmuts op?
Dat is wel vervelend jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik zat eerst midden in een verhuizing van Delft terug naar m'n ouders.
Het jaar erop zat ik in de verhuizing van Wageningen, een tussenstop van een week bij mijn ouders en toen weer naar Delft
En vorig jaar werd de oma van m'n vriend gecremeerd op m'n verjaardag
Het land van taco's speedy gonzales en drugsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel taart mee natuurlijk.
Waar was je op vakantie?
mechicoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja
[..]
Het land van taco's speedy gonzales en drugs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |