abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135753655
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Als ze een huis binnen gaan hebben ze daar vast een hele goede reden voor. Politie-agenten krijgen een gedegen opleiding en lokale politici en ambtenaren zijn vakkundige mensen die weten wanneer iets niet pluis is.

Ik applaudisseer deze maatregel. Op naar een veiliger Nederland!
Want Nederland is nu heel onveilig, zeker als deze regel er niet zou zijn, natuurlijk!
pi_135753690
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
Als het aan Opstelten en Teeven ligt, wordt dit overal permanent ingevoerd.
En als je tegenstribbelt krijg je nooit meer een VOG.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  † In Memoriam † dinsdag 21 januari 2014 @ 12:15:54 #28
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_135754009
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:04 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Want Nederland is nu heel onveilig, zeker als deze regel er niet zou zijn, natuurlijk!
Je weet nooit wat mensen binnenmuurs beramen. Het zekere voor het onzekere uitgevoerd door onze capabele politiemensen.
Carpe Libertatem
pi_135754372
Verbaast het iemand nog?

Vorig jaar net zo. Het betreden van studentenhuizen net zo. Alles beweegt duidelijk een kant op die je niet op moet willen.
You wear your smile like it was going out of fashion...
pi_135754794
quote:
Als ze een huis binnen gaan hebben ze daar vast een hele goede reden voor. Politie-agenten krijgen een gedegen opleiding en lokale politici en ambtenaren zijn vakkundige mensen die weten wanneer iets niet pluis is.

Rot toch op man, dit is gewoon belachelijk.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 12:43:52 #31
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_135754869
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

Klopt, vind ik ook onzin, maar als het 1 dag is valt dat misschien nog wel te verdedigen, echter het is bizar dat men dit permanent wilt.
Haha, misschien is dit wel precies wat ze willen bereiken.
Dat permanente wordt geschrapt en ondertussen is zonder gezeur het nieuwe beleid voor 1 dag er doorheen.
  Forum Admin dinsdag 21 januari 2014 @ 12:52:40 #32
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_135755095
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:27 schreef Phlogi2013 het volgende:
Verbaast het iemand nog?

Vorig jaar net zo. Het betreden van studentenhuizen net zo. Alles beweegt duidelijk een kant op die je niet op moet willen.
Tja.. De VS zijn geen lichtend voorbeeld, maar dat soort klotegrapjes laten ze daar wel achterwege. Helaas.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_135755157
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:54 schreef raptorix het volgende:

[..]

Klopt, vind ik ook onzin, maar als het 1 dag is valt dat misschien nog wel te verdedigen, echter het is bizar dat men dit permanent wilt.
Ook niet voor 1 dag. Zonder verdenking heb je gewoon het recht niet. Huisvredebreuk. Oprotten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_135755368
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ook niet voor 1 dag. Zonder verdenking heb je gewoon het recht niet. Huisvredebreuk. Oprotten.
Onder hele bijzondere omstandigheden kan een burgemeester dit vorderen, was bijvoorbeeld vorig jaar ook tijdens de inhuldiging.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_135755429
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

Onder hele bijzondere omstandigheden kan een burgemeester dit vorderen, was bijvoorbeeld vorig jaar ook tijdens de inhuldiging.
Is dat zo bijzonder dan? Toon maar aan: een persoon komt langs, oprotten uit uw eigen huis!
Bizar zulke verzinsels.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Forum Admin dinsdag 21 januari 2014 @ 13:03:26 #36
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_135755440
We zijn trouwens in een aantal jaar heel erg hard afgegleden.. dit had ik 10 jaar geleden dus echt niet zien gebeuren. Verre van zelfs.. en het gaat maar door, steeds verder.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_135755602
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Is dat zo bijzonder dan? Toon maar aan: een persoon komt langs, oprotten uit uw eigen huis!
Bizar zulke verzinsels.
Ik vind van wel, bij de kroning moesten sommige mensen de hele dag hun huis verlaten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:16:11 #38
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_135755962
Ik hoop dat iedereen die hier ook maar een beetje sympathie voor heeft eindigt op een isoleerafdeling met stoplichten zodat je je medegevangenen niet kan zien. En de enige twee mensen die je ooit ziet je ondervrager en één bewaker zijn, zodat je na een jaartje gaat twijfelen of je nog wel in leven bent en langzaam gek wordt. Je moet wat overhebben voor je veiligheid.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:18:38 #39
66825 Reya
Fier Wallon
pi_135756060
quote:

Geen speld tussen te krijgen, niets dan lof voor deze analyse.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:18:46 #40
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_135756064
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Bizar zulke verzinsels.
Nee je krijgt een brief. Vorig jaar nog op de NOS allemaal teleurgestelde mensen die hun familie moesten afzeggen of hun kamer niet konden verhuren aan een tv station.
  Eindredactie Games dinsdag 21 januari 2014 @ 13:26:48 #41
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_135756317
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:33 schreef freako het volgende:
Het was even zoeken, maar het is niet een verschrijving. Echter, het is volgens B&W ook niet de bedoeling om in het vervolg altijd in heel Amstelveen preventief te kunnen fouilleren, maar wel om het eventueel mogelijk te maken in een gebied. Volgens mij gebeurt er niet zoveel in Amstelveen, dus je moet je afvragen of dat zinvol is.

[..]

http://amstelveen.blog.nl(...)ns-bezoek-van-koning
In deze bron staat alleen dat het preventief fouilleren mogelijk moet blijven na koningsdag, in het kader van rellen en om achterlijke meutes hillbillies zoals in Haren staande te kunnen houden. Dat spreekt het bericht van Groenlinks tegen.

quote:
In verband het Koninklijke bezoek op Koningsdag stelt de burgemeester sowieso een noodverordening vast (Koningsdagverordening 2014) ter handhaving van de openbare orde en veiligheid. Maar die is op zichzelf onvoldoende om“veiligheidsrisicogebieden” aan te wijzen en daar preventief te fouilleren. Toch kan dat laatste noodzakelijk zijn, denken B&W. Vandaar een wijziging in de APV.
Als het daadwerkelijk zo is dat het vrij binnendringen van huizen mogelijk moet blijven buiten evenementen (wat al behoorlijk ver gaat), zou dat echt te achterlijk voor woorden zijn. Ik kan het me haast niet voorstellen eerlijk gezegd.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:31:15 #42
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_135756518
Daar even gaat even iets mis. Wat wel jammer is, want dit is vrij interessant:

B&W Amstelveen wil de mogelijkheid krijgen om zogenaamde veiligsheidsricisogebieden aan te wijzen. Dit slaat niet op het binnentreden in huizen (wat geregeld wordt in de noodverordening met beperkte loopduur) maar op de bevoegdheden ten aanzien van preventief fouilleren en eventueel ook straatverboden. Hiervoor is een APV wijziging nodig.

Deze veiligsheidsrisicogebieden zijn in de meeste gemeenten al van kracht. Het centrum van Amsterdam is er bijvoorbeeld één. Dat de meeste mensen dat niet weten geeft wellicht al aan dat het weinig met DDR beleid te maken heeft.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_135761576
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:04 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Als het aan Opstelten en Teeven ligt, wordt dit overal permanent ingevoerd.
Zou mooi zijn. Volgens mij heeft Fredje zelf nog wat tapes thuisliggen die geconfisqeerd moeten worden.

):O ~O>
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_135762581
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:03 schreef Straatcommando. het volgende:
We zijn trouwens in een aantal jaar heel erg hard afgegleden.. dit had ik 10 jaar geleden dus echt niet zien gebeuren. Verre van zelfs.. en het gaat maar door, steeds verder.
Als je dit 10 jaar geleden riep (en alles eromheen) werd je met een alu-hoedje naar BNW gestuurd. En zie waar we nu zijn. En het eind is nog lang niet in zicht vrees ik.
pi_135763322
quote:
18s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:00 schreef Luigi het volgende:
Als je dit 10 jaar geleden riep (en alles eromheen) werd je met een alu-hoedje naar BNW gestuurd. En zie waar we nu zijn. En het eind is nog lang niet in zicht vrees ik.
Preventief fouilleren mag in Rotterdam al sinds 2002.
pi_135763376
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Preventief fouilleren mag in Rotterdam al sinds 2002.
Ik vond dat toen al ZO bizar. Was dit Nederland? Het land bij uitstek waar iedereen zo vrij was? Kon de politie echt zo maar naar eigen inzicht iedereen als verdacht bestempelen en om een ID vragen?

Maar goed ik ben dan ook vrij extreem qua vrijheidsdenken.
pi_135763437
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:19 schreef Luigi het volgende:
Ik vond dat toen al ZO bizar. Was dit Nederland? Het land bij uitstek waar iedereen zo vrij was? Kon de politie echt zo maar naar eigen inzicht iedereen als verdacht bestempelen en om een ID vragen?

Maar goed ik ben dan ook vrij extreem qua vrijheidsdenken.
Nee, de burgermeester kan in overleg met de veiligheidsdriehoek een risicogebied aanwijzen waar preventief gefouilleerd mag worden. bijvoorbeeld op Katendrecht waar een tijd terug enkele schietpartijen waren.
Ik ben het met je eens dat het heel bizar is dat zulke dingen worden toegestaan, het frusterende is dat het nog werkt ook.
pi_135763460
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Nee, de burgermeester kan in overleg met de veiligheidsdriehoek een risicogebied aanwijzen waar preventief gefouilleerd mag worden. bijvoorbeeld op Katendrecht waar een tijd terug enkele schietpartijen waren.
Ik ben het met je eens dat het heel bizar is dat zulke dingen worden toegestaan, het frusterende is dat het nog werkt ook.
Sorry ik haalde ID plicht en preventief fouilleren door elkaar.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:36:12 #49
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_135764086
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zou mooi zijn. Volgens mij heeft Fredje zelf nog wat tapes thuisliggen die geconfisqeerd moeten worden.

):O ~O>
Wat voor tapes?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_135764188
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 11:05 schreef raptorix het volgende:

Kortom na koninginnedag kan men bij elke wilekeurige burger zomaar naar binnen vallen zonder tussenkomst van een rechter, veel gekker moet het toch niet worden in dit apenland lijkt me.
Als men op een feestelijke dag het beeld neerzet van een DDR met stasi en razzia's en al gaat dat zorgen voor emotionele reacties in vele burgers.
Dat kan gaan leiden tot verzet, en verzet leidt tot organisatie. Je wordt dus georganiseert tot op het bot zonder dat je het in de gaten hebt.
Er is geen dag dat er wel weer iets is waardoor je woedend wordt of in verzet wordt gebracht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')