Godverquote:
Pelfies?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:04 schreef remlof het volgende:
Post hier een selfie terwijl je een frikandel uit je achterste vakje trekt.
TS begint:
[ afbeelding ]
Lijkt eerder alsof je moet gapen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:52 schreef Scuidward het volgende:
Goed topic. Extra drama toegevoegd.
[ afbeelding ]
Ja ik pers ook wat meer met mijn middenrif dan met mijn gezicht. Maar meestal wel het handje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Lekker onderuitgezakt zitten. Zie het al voor me.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:55 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Ja. Dit is mijn poepgezicht.
Ik moest lachenquote:Op maandag 20 januari 2014 23:04 schreef remlof het volgende:
Post hier een selfie terwijl je een frikandel uit je achterste vakje trekt.
TS begint:
[ afbeelding ]
Dat zal wel diarree zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dit is een dramatische heropvoering, want ik ga niet met mijn laptop op de plee zitten:
[ afbeelding ]
Nee, als ik diarree heb kijk ik meestal heel ontspannen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat zal wel diarree zijn.
Van die pijnlijke spuitpoep dan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:09 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, als ik diarree heb kijk ik meestal heel ontspannen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dit is een dramatische heropvoering, want ik ga niet met mijn laptop op de plee zitten:
[ afbeelding ]
Zo zie ik er ook uit tijdens anale seks trouwensquote:
Heb je daar ook selfies van?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Zo zie ik er ook uit tijdens anale seks trouwens
Niet dat ik me kan herinneren in elk gevalquote:
Als je het maar laatquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:26 schreef Fopje het volgende:
Ik moet mezelf echt bedwingen om de TT niet te veranderen naar anale selfie
Ik ben wel voor, maarja, het is mijn topic niet hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:26 schreef Fopje het volgende:
Ik moet mezelf echt bedwingen om de TT niet te veranderen naar anale selfie
Beste beeld dat je van me kunt hebben zoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef Fascination het volgende:
Eindelijk een beeld bij HaywoodJablome.
Ik dacht dat je ketting de schaduw van je onderkin was.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dat is mijn ketting, de schaduw van mijn onderkin zit wat hoger, onder mijn kin zeg maar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ketting de schaduw van je onderkin was.
Je kan je wel voorstellen dat ik schrok bij de eerste gedachte hoe groot jouw kin isquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:59 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn ketting, de schaduw van mijn onderkin zit wat hoger, onder mijn kin zeg maar.
Als ik er echt zo uitgezien had, met een onderkin tot in mijn decollete, dan had ik geen foto gepost denk ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kan je wel voorstellen dat ik schrok bij de eerste gedachte hoe groot jouw kin is
Ditquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef Fascination het volgende:
Eindelijk een beeld bij HaywoodJablome.
Ging op een mieren nest zittenquote:
Niet kunnen lachen om poep, ben je dood en verkeer in je staat van ontbinding ofzo?quote:
Poep is serieus.quote:Niet kunnen lachen om poep, ben je dood en verkeer in je staat van ontbinding ofzo?
Maar dat is het mooie van poep, het is srs bsnss, maar toch grappig tegelijkertijdquote:
Dan poep jij niet intens genoegquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:53 schreef Fopje het volgende:
Wat doen mensen toch allemaal met hun gezichtspieren tijdens het kakken? Je moet je toch op de anale regio fixeren?
Alleen Rez fixeert altijd de anale regio.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:53 schreef Fopje het volgende:
Wat doen mensen toch allemaal met hun gezichtspieren tijdens het kakken? Je moet je toch op de anale regio fixeren?
Mooi dromerig effect welquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:50 schreef Roburtt het volgende:
[ afbeelding ]
M'n swag overbelicht de foto.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Alleen Rez fixeert altijd de anale regio.
Jij bent een meisjequote:
Ja, vandaar mijn user icon, zeg maar.quote:
Meisjes poepen nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:50 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, vandaar mijn user icon, zeg maar.
Dat klopt, schijten is een betere term voor wat ik op de wc doequote:Op woensdag 22 januari 2014 11:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Meisjes poepen niet
Icons zie ik niet
Mensen die...quote:
Mensen...quote:
quote:
Dat hoofd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:50 schreef Roburtt het volgende:
[ afbeelding ]
M'n swag overbelicht de foto.
Stop met fappenquote:
Hou hem in je broekquote:
En dat is dan ook meteen het gezicht wanneer je blij bent, droevig bent, boos bent, dronken en stoned bent?quote:
Ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:10 schreef jogy het volgende:
[..]
En dat is dan ook meteen het gezicht wanneer je blij bent, droevig bent, boos bent, dronken en stoned bent?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef Remqo het volgende:
Geen selfie, maar een paint om het idee te geven.
[ afbeelding ]
Ik zal Opstelten even om een eerdere capture van uw stoelgang vragen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:31 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik neem altijd m'n laptop mee bij het kakken, maar nu heb ik in opdracht van het Ministerie van Justitie en Veiligheid m'n webcam afgeplakt. U kunt dus zelf een zwart vierkant zoeken, of voor de geest halen, en daarbij bedenken dat dat hetzelfde aanblik biedt als een poepselfie zou doen.
Vraag hem dan om de "one picture a day" compilatie, met bijpassend muziekje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal Opstelten even om een eerdere capture van uw stoelgang vragen.
Dat komt doordat faeces niet over de capaciteiten beschikt om zichzelf te fotograferen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:58 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Een poep topiek zonder drollen is als een café zonder bier.
Een café zonder bier is als een schijtbeurt zonder papier.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:58 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Een poep topiek zonder drollen is als een café zonder bier.
Daar heb je wel een punt. Maar ik blijf die bruine rakkers toch wel missen in zo een topic.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat komt doordat faeces niet over de capaciteiten beschikt om zichzelf te fotograferen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef Remqo het volgende:
Geen selfie, maar een paint om het idee te geven.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:39 schreef Manke het volgende:
zitten gewoon echte mensen achter users, eng
Ben je aan 't hoesten?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:52 schreef Scuidward het volgende:
Goed topic. Extra drama toegevoegd.
[ afbeelding ]
Damn...Eindelijk een idee van hoe je eruit zietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[ afbeelding ]
Schreeuw het uit van de pijn, duhquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:06 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ben je aan 't hoesten?
[..]
Damn...Eindelijk een idee van hoe je eruit ziet
Watjuhquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Schreeuw het uit van de pijn, duh
Vroeger, toen de oorlogen nog bloederig waren, kregen mensen een houtje om op te bijten als een been werd afgezet. Dat idee. Natuurlijk schreeuw ik niet letterlijk, maar vergelijk het met een bevalling.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef darkmond het volgende:
[..]
WatjuhIk had ook een vreselijke pijn, maar ik ga niet gelijk schreeuwen....gewoon je pijn uiten in grote ogen jwz
Voel me gedist nuquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Vroeger, toen de oorlogen nog bloederig waren, kregen mensen een houtje om op te bijten als een been werd afgezet. Dat idee. Natuurlijk schreeuw ik niet letterlijk, maar vergelijk het met een bevalling.
Maar goed, het is en blijft natuurlijk poep.
Nergens voor nodig. Ik diss in principe niet. Althans, je moet het bont maken wil ik het menen.quote:
OMG OMG je komt zo intelligent overquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Ik diss in principe niet. Althans, je moet het bont maken wil ik het menen.
De volgende keer dat ik op de wc zit maak ik wel een selfie, kijken we of je bij je antwoord blijft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:03 schreef darkmond het volgende:
[..]
OMG OMG je komt zo intelligent over
Je hersens zitten in je hoofd, niet eropquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik op de wc zit maak ik wel een selfie, kijken we of je bij je antwoord blijft.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:23 schreef darkmond het volgende:
[..]
Je hersens zitten in je hoofd, niet erop
heldquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |