quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef Remqo het volgende:
Geen selfie, maar een paint om het idee te geven.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:39 schreef Manke het volgende:
zitten gewoon echte mensen achter users, eng
Ben je aan 't hoesten?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:52 schreef Scuidward het volgende:
Goed topic. Extra drama toegevoegd.
[ afbeelding ]
Damn...Eindelijk een idee van hoe je eruit zietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dit is een dramatische heropvoering, want ik ga niet met mijn laptop op de plee zitten:
[ afbeelding ]
Schreeuw het uit van de pijn, duhquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:06 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ben je aan 't hoesten?
[..]
Damn...Eindelijk een idee van hoe je eruit ziet
Watjuhquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Schreeuw het uit van de pijn, duh
Vroeger, toen de oorlogen nog bloederig waren, kregen mensen een houtje om op te bijten als een been werd afgezet. Dat idee. Natuurlijk schreeuw ik niet letterlijk, maar vergelijk het met een bevalling.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef darkmond het volgende:
[..]
WatjuhIk had ook een vreselijke pijn, maar ik ga niet gelijk schreeuwen....gewoon je pijn uiten in grote ogen jwz
Voel me gedist nuquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Vroeger, toen de oorlogen nog bloederig waren, kregen mensen een houtje om op te bijten als een been werd afgezet. Dat idee. Natuurlijk schreeuw ik niet letterlijk, maar vergelijk het met een bevalling.
Maar goed, het is en blijft natuurlijk poep.
Nergens voor nodig. Ik diss in principe niet. Althans, je moet het bont maken wil ik het menen.quote:
OMG OMG je komt zo intelligent overquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:22 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Ik diss in principe niet. Althans, je moet het bont maken wil ik het menen.
De volgende keer dat ik op de wc zit maak ik wel een selfie, kijken we of je bij je antwoord blijft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:03 schreef darkmond het volgende:
[..]
OMG OMG je komt zo intelligent over
Je hersens zitten in je hoofd, niet eropquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik op de wc zit maak ik wel een selfie, kijken we of je bij je antwoord blijft.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:23 schreef darkmond het volgende:
[..]
Je hersens zitten in je hoofd, niet erop
heldquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |