Dan heb je zeker wel veel gescoord?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Spongeboss het volgende:
Kan gebeuren op mijn laatste school gala stond ik daar in een strakke speedo omdat het thema strand was, de rest droeg gewoon korte broeken met hawaii shirts.
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Spongeboss het volgende:
Kan gebeuren op mijn laatste school gala stond ik daar in een strakke speedo omdat het thema strand was, de rest droeg gewoon korte broeken met hawaii shirts.
Helaas maakte het me onzeker, wat een averechts effect had.quote:
Je loopt er slechts stage? Lekker boeiend.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Aberella het volgende:
waaronder mijn stagebegeleider. Oh God oh God i'm doomed![]()
Nee ik heb een baan en elders loop ik stage.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je loopt er slechts stage? Lekker boeiend.
Picsquote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Spongeboss het volgende:
En jij werkt in de gezondheidszorg?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Aberella het volgende:
wilde avond
enige wijntjes
maar stijfjes in pak
niets dan elitair gedrag
huisvrouwen
lokale bar
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Spongeboss het volgende:
Keiharde baas dat wel! Ik zat er niet zo zeker bij...quote:
Dat werkt niet, ik heb een apathische huig.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:15 schreef eend112 het volgende:
Herkenbaar, volgende keer je vinger in je keel steken voor je gaat slapen.
Zaalarts oid toch ?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En jij werkt in de gezondheidszorg?
Een dikke vette hoax ben je,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:19 schreef boyv het volgende:
[..]
Zaalarts oid toch ?Eerder zaadarts lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
deepthroat prinsesjequote:Op maandag 20 januari 2014 21:17 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dat werkt niet, ik heb een apathische huig.
Mijn vriend wil hem niet uitlaten omdat hij roze jurkjes draagt.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:20 schreef nosmo_king het volgende:
mijn vraag is:
waarom heb je je hond naar de buren gebracht, terwijl je vriend gewon thuis was?
Die 2e zin...jammer hoor...quote:Op maandag 20 januari 2014 21:23 schreef Aberella het volgende:
[..]
Mijn vriend wil hem niet uitlaten omdat hij roze jurkjes draagt.
De hond, mijn vriend draagt uitsluitend mannelijke kleding.
En zo stijg je opeens op mijn favoFOK!sterlijst.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:17 schreef Aberella het volgende:
[..]
En zo maak je het weer ongedaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:23 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hiermee vraag je om vulgaire opmerkingenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:17 schreef Aberella het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfers duckie.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hiermee vraag je om vulgaire opmerkingen
Pic or it didn't happen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Aberella het volgende:
Ook heeft iemand een foto op mijn timeline gepost van mij met een fles drank en een glas als microfoon![]()
Tja, moet je Erianus maar niet aankleden. Ben toch niet gekquote:Op maandag 20 januari 2014 21:23 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik zal jou eens uit de hand laten lopenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een personeelsfeest is pas uit de hand gelopen als je s'ochtends wakker wordt in bed bij je leidinggevende
Mijn leidinggevende is een dame van 60+.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een personeelsfeest is pas uit de hand gelopen als je s'ochtends wakker wordt in bed bij je leidinggevende
Kan je nagaan wat voor pussyfeest je hebt gehad dat je in je eigen bed wakker bent gewordenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:32 schreef Aberella het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende is een dame van 60+.
Ja dit idd. Juist als ze 60+ isquote:Op maandag 20 januari 2014 21:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gewoon scharen, niks mis meequote:Op maandag 20 januari 2014 21:32 schreef Aberella het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende is een dame van 60+.
Ga dan naar het Viva-forumquote:Op maandag 20 januari 2014 21:34 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
sjongejonge, wat een domme opmerking
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:23 schreef Aberella het volgende:
[..]
Pics van je kleine zusjequote:Op maandag 20 januari 2014 21:38 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Reageren op een reactie die niet bestaat.
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:42 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heb ik niet, kan je wel een foto van m'n poepgat sturen als je dat wil.
TS is Chineesquote:Op maandag 20 januari 2014 21:43 schreef Aberella het volgende:
[..]
Oke ik heb overdreven, het jurkje is niet helemaal roze.
[ afbeelding ]
Chinese hond jaquote:Op maandag 20 januari 2014 21:52 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dat is geen selfie, dat is mijn hond.
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:43 schreef Aberella het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zieligquote:Op maandag 20 januari 2014 21:43 schreef Aberella het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wachtquote:Op maandag 20 januari 2014 21:42 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heb ik niet, kan je wel een foto van m'n poepgat sturen als je dat wil.
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:11 schreef Aberella het volgende:
Ik vind de baas maar kut en me collega's lijken op Romana.
wrm niet ik jouw vriend zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 21:56 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Is niet voor jou bestemd.
Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:43 schreef Aberella het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat een poepiequote:Op maandag 20 januari 2014 21:43 schreef Aberella het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij/zij vindt het wel leuk om aangekleed te worden, dat zie je zoquote:Op maandag 20 januari 2014 21:43 schreef Aberella het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had dan op zijn minst een alu hoedje opgezetquote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Spongeboss het volgende:
Ik wist toen nog niet van uw machtige bestaan af!quote:Op maandag 20 januari 2014 22:06 schreef Djeez het volgende:
[..]
Had dan op zijn minst een alu hoedje opgedaan
Wat een kut beestquote:Op maandag 20 januari 2014 21:43 schreef Aberella het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat insinueer je hiermee Haywoodquote:Op maandag 20 januari 2014 22:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
Die hond kijkt of hij de vuren van de hel van iets te dichtbij gezien heeft.
Dat je hond maatjes is met Lucifer en het slechts een kwestie van tijd is tot je huis vol zit met duivels die je wijn opdrinken en je wc-papier opmaken en meer van dat soort irritant gedrag.quote:
In principe is het bestaan van zo'n misvormd beest al zielig.quote:
Ik ben geen man.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:46 schreef JuBoy het volgende:
TS was de 'dronken idioot' die elk leuk feest heeft
Don't be that guy.
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:10 schreef Dingflofbips het volgende:
Uit de hand lopen zonder seksverhaal
ditquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:07 schreef Ramkraker het volgende:
Haha ts is dronken na 2 wijntjes en kotst daarom d'r baas onderof iets in die richting, op niet gelezen.
"baan"quote:Op maandag 20 januari 2014 21:11 schreef Aberella het volgende:
[..]
Nee ik heb een baan en elders loop ik stage.
Dat nadat TS eerst de afdeling heeft afgezogen. Lekker "kotsje"quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:15 schreef eend112 het volgende:
Herkenbaar, volgende keer je vinger in je keel kut steken voor je gaat slapen.
Is het wel een beetje prettig wonen op dat woonwagenkamp?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:43 schreef Aberella het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuke fipoquote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Spongeboss het volgende:
Als je een beetje lef hebt en een lekker lichaam, zou ik dat ook gedaan hebben.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Spongeboss het volgende:
volgende keer kun je deze koesiekoesiequote:Op maandag 20 januari 2014 21:43 schreef Aberella het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Sexy! Mits strak buikje.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Spongeboss het volgende:
Zonder bijbedoelingen verder, toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
in noten kraken ben ik ook erg goed...just saying
Hebben ze nog niet verteld dat je nog een paar lichamelijke onderzoeken hebt verricht?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:56 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hond wel maar vriend schijnt een beetje over de zeik te zijn.
Lekker, wil je met mij trouwen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
in noten kraken ben ik ook erg goed...just saying
ja hoor ik denk ik meld t gewoon evenquote:
jij houdt van pijn?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:03 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Lekker, wil je met mij trouwen?
Phewquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja hoor ik denk ik meld t gewoon even
[..]
jij houdt van pijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Barfje naast mij geplaatst.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
volgende keer kun je deze koesiekoesiegewoon bij mij dumpen
gestopt met lezen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Aberella het volgende:
Hallo buddies!
Gisteravond was ik op het personeelsfeest van mijn werk. Ik had mijn hondje Princess
MDMAquote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Aberella het volgende:
Hallo buddies!
Gisteravond was ik op het personeelsfeest van mijn werk. Ik had mijn hondje Princess bij de buurkinderen gedumpt en mijn vriend was gaan playstationen dus niets stond mij een wilde avond in de weg.
Ik had nogal mager gegeten dus na enige wijntjes was ik al behoorlijk licht in mijn hoofd. Net als een paar collega's die normaal gesproken maar stijfjes in pak niets dan elitair gedrag vertonen.
Toen de borrel bijna ten einde was en alle huisvrouwen allang waren vertrokken besloten wij het feestje voort te zetten in de lokale bar. Sinds het punt dat wij hier binnen traden is alles een grote waas.
Nu krijg ik sinds vanmorgen steeds berichtjes van collega's of alles wel goed gaat en dat ik 'zeker hard ben gegaan'. Ook heeft iemand een foto op mijn timeline gepost van mij met een fles drank en een glas als microfoon![]()
Ik werd wakker met een barfje naast mijn bed, vriend en hond zijn nergens te bekennen en mijn fiets staat niet rond het huis. Ook schijn ik vannacht mensen wakker gebeld te hebben om even te melden hoe mooi het leven is met champi, waaronder mijn stagebegeleider. Oh God oh God i'm doomed![]()
Tl;dr te hard gegaan op personeelsfeest zonder het te weten.
Oke dit was het bedankt voor de aandacht. -xxx-jes
Ja nou dat heb ik toevallig laatst voor het eerst gedaan, wat een baggerzooi is dat zeg een week later had ik nog een drugsdepressie.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:46 schreef JenHermes het volgende:
[..]
MDMALekker heel de nacht rondjes lopen, rondjes lopen en nog eens rondjes lopen
Depressie als je een paar daagjes neerslachtig bent. Aanstellerquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:09 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja nou dat heb ik toevallig laatst voor het eerst gedaan, wat een baggerzooi is dat zeg een week later had ik nog een drugsdepressie.
Vind je het gek? Op het moment dat je onder invloed van dat spul bent ga je tot zo'n ongekende hoogte, je zal ook weer moeten dalen om veilig op de grond te belandenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:09 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja nou dat heb ik toevallig laatst voor het eerst gedaan, wat een baggerzooi is dat zeg een week later had ik nog een drugsdepressie.
Ja weet ik veel ik dacht een dagje neerslachtig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:59 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Vind je het gek? Op het moment dat je onder invloed van dat spul bent ga je tot zo'n ongekende hoogte, je zal ook weer moeten dalen om veilig op de grond te belanden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |