Dan heb je zeker wel veel gescoord?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Spongeboss het volgende:
Kan gebeuren op mijn laatste school gala stond ik daar in een strakke speedo omdat het thema strand was, de rest droeg gewoon korte broeken met hawaii shirts.
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Spongeboss het volgende:
Kan gebeuren op mijn laatste school gala stond ik daar in een strakke speedo omdat het thema strand was, de rest droeg gewoon korte broeken met hawaii shirts.
Helaas maakte het me onzeker, wat een averechts effect had.quote:
Je loopt er slechts stage? Lekker boeiend.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Aberella het volgende:
waaronder mijn stagebegeleider. Oh God oh God i'm doomed![]()
Nee ik heb een baan en elders loop ik stage.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:08 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je loopt er slechts stage? Lekker boeiend.
Picsquote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Spongeboss het volgende:
En jij werkt in de gezondheidszorg?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Aberella het volgende:
wilde avond
enige wijntjes
maar stijfjes in pak
niets dan elitair gedrag
huisvrouwen
lokale bar
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Spongeboss het volgende:
Keiharde baas dat wel! Ik zat er niet zo zeker bij...quote:
Dat werkt niet, ik heb een apathische huig.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:15 schreef eend112 het volgende:
Herkenbaar, volgende keer je vinger in je keel steken voor je gaat slapen.
Zaalarts oid toch ?quote:Op maandag 20 januari 2014 21:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En jij werkt in de gezondheidszorg?
Een dikke vette hoax ben je,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:19 schreef boyv het volgende:
[..]
Zaalarts oid toch ?Eerder zaadarts lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
deepthroat prinsesjequote:Op maandag 20 januari 2014 21:17 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dat werkt niet, ik heb een apathische huig.
Mijn vriend wil hem niet uitlaten omdat hij roze jurkjes draagt.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:20 schreef nosmo_king het volgende:
mijn vraag is:
waarom heb je je hond naar de buren gebracht, terwijl je vriend gewon thuis was?
Die 2e zin...jammer hoor...quote:Op maandag 20 januari 2014 21:23 schreef Aberella het volgende:
[..]
Mijn vriend wil hem niet uitlaten omdat hij roze jurkjes draagt.
De hond, mijn vriend draagt uitsluitend mannelijke kleding.
En zo stijg je opeens op mijn favoFOK!sterlijst.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:17 schreef Aberella het volgende:
[..]
En zo maak je het weer ongedaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:23 schreef Aberella het volgende:
[..]
Hiermee vraag je om vulgaire opmerkingenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:17 schreef Aberella het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfers duckie.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:24 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hiermee vraag je om vulgaire opmerkingen
Pic or it didn't happen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:01 schreef Aberella het volgende:
Ook heeft iemand een foto op mijn timeline gepost van mij met een fles drank en een glas als microfoon![]()
Tja, moet je Erianus maar niet aankleden. Ben toch niet gekquote:Op maandag 20 januari 2014 21:23 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik zal jou eens uit de hand laten lopenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een personeelsfeest is pas uit de hand gelopen als je s'ochtends wakker wordt in bed bij je leidinggevende
Mijn leidinggevende is een dame van 60+.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Een personeelsfeest is pas uit de hand gelopen als je s'ochtends wakker wordt in bed bij je leidinggevende
Kan je nagaan wat voor pussyfeest je hebt gehad dat je in je eigen bed wakker bent gewordenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:32 schreef Aberella het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende is een dame van 60+.
Ja dit idd. Juist als ze 60+ isquote:Op maandag 20 januari 2014 21:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gewoon scharen, niks mis meequote:Op maandag 20 januari 2014 21:32 schreef Aberella het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende is een dame van 60+.
Ga dan naar het Viva-forumquote:Op maandag 20 januari 2014 21:34 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
sjongejonge, wat een domme opmerking
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |