SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerder omgedraaid alles.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat voel ik voor stengeltje
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef JanCees het volgende:
fokkers be like
[ afbeelding ]
voor vanavond bij tv sc
Tong80 be likequote:Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef LETMEIN het volgende:
FOK!kers be like:
[ afbeelding ]
tong80
topquote:Op maandag 20 januari 2014 16:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wilde niet eens een nieuw topic openen
Jij zei eerder omgedraaid, dus ik vond het al vreemdquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie doen sowieso vreemd. Zelfs Etsu durft zich hier niet in te mengen.
eens, alweerquote:Op maandag 20 januari 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Muto. Een zolderkamerautist tevens kutuser.quote:
muto je moet vanavond komen, LR gaat me in elkaar slaan zegt ie in de vbl scquote:Op maandag 20 januari 2014 16:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Muto. Een zolderkamerautist tevens kutuser.
De Muut.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:39 schreef Muto het volgende:
[..]
HALLOOOOOquote:Op maandag 20 januari 2014 16:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Dit klopt. Ik ben bezig met Snapchat, maar snap er niet veel van.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
hij probeerde gisteren ook al informatie te winnen, ik heb gezegd dat jij hem wel kan hebbenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
muto je moet vanavond komen, LR gaat me in elkaar slaan zegt ie in de vbl sc
quote:
ik denk het ook welquote:Op maandag 20 januari 2014 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij probeerde gisteren ook al informatie te winnen, ik heb gezegd dat jij hem wel kan hebben
#letsdoittogether
#brosbeforeLRs
Om een verhaal de wereld in te helpen heb je wel een inleiding nodig. De macho, verzonnen verhalen komen morgen pas.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Veel praatjes.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah ok, maaruh. Duurt lang dit datquote:Op maandag 20 januari 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om een verhaal de wereld in te helpen heb je wel een inleiding nodig. De macho, verzonnen verhalen komen morgen pas.
quote:
nee.quote:
zo'n orankje broekje en wit t-shirtquote:Op maandag 20 januari 2014 16:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil muto wel wulps op de cam zien zitten ja
okquote:Op maandag 20 januari 2014 16:44 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
ik begin te begrijpen wat hier staat
help me, ik ben chinees aan het leren
pyjamabroekenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag gister Ezell haar geruite pyjamabroek weer
oh ze heeft niet haar werkuniform aangehad?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zag gister Ezell haar geruite pyjamabroek weer
je zit toch wel eens op TCquote:Op maandag 20 januari 2014 16:45 schreef Muto het volgende:
Waar gaat dit over? Er zijn toch geen foto's uitgelekt?
Nee ze droeg kleding.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oh ze heeft niet haar werkuniform aangehad?
muto tochquote:Op maandag 20 januari 2014 16:45 schreef AldoTheApache het volgende:
zo'n orankje broekje en wit t-shirt
Maar niet zonder shirt. Die foto's zijn voor privégebruik, maar schijnbaar heeft iemand ze gelekt.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je zit toch wel eens op TC
al zie ik je nbooit
muto.rarquote:Op maandag 20 januari 2014 16:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar niet zonder shirt. Die foto's zijn voor privégebruik, maar schijnbaar heeft iemand ze gelekt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar niet zonder shirt. Die foto's zijn voor privégebruik, maar schijnbaar heeft iemand ze gelekt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veelte omslachtig. Ik wil helemaal niet worden afgeleid tijdens het eten.
Ja, diegene zal ik ook hard aanpakken.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]Noukja, dan weet je prcies naar wie je ze gestuurd hebt toch?
anaal uitscheuren dit datquote:Op maandag 20 januari 2014 16:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, diegene zal ik ook hard aanpakken.
Ja dat zeg ik. Toch geen doen dit. Straks krijg nog de neiging mijn tafelmanieren aan te passen ook.quote:
Leven zuur maken is leuker.quote:
Ik werd daar ook zenuwachtig hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Toch geen doen dit. Straks krijg nog de neiging mijn tafelmanieren aan te passen ook.
samantha was een sexy beest hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 16:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik werd daar ook zenuwachtig hoorhelemaal toen ze een potje uno kwam doen aan tafel
Oh dat was serieusquote:Op maandag 20 januari 2014 16:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik werd daar ook zenuwachtig hoorhelemaal toen ze een potje uno kwam doen aan tafel
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh dat was serieus![]()
Erotisch hoor.
ooit wil ik dat je werkt bij hooters.quote:
Ik vind het wel fascinerend om te weten eigenlijk. Kennelijk komen werknemers van Hooters UNO aan je tafel spelen in hun strakke werkkleding.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:52 schreef Jimbo het volgende:
het gaat weer neeeergens over zo te lezen
nee, dat gaat mij iets te verquote:Op maandag 20 januari 2014 16:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ooit wil ik dat je werkt bij hooters.
nu al zin in road trip amerikaquote:
omdat je op het eten moet wachtenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel fascinerend om te weten eigenlijk. Kennelijk komen werknemers van Hooters UNO aan je tafel spelen in hun strakke werkkleding.
Daar is dan ook niets mis mee.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel fascinerend om te weten eigenlijk. Kennelijk komen werknemers van Hooters UNO aan je tafel spelen in hun strakke werkkleding.
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:01 schreef Etsu het volgende:
Ik heb mijn telefoon pas 3 uur uit de oplader en nu al op 31%.
Lange leven discussies en ruzies op WhatsApp.
inb4: dit boeit echt niemand.
quote:
oquote:Op maandag 20 januari 2014 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ach, het zal allemaal wel![]()
zeg ik wel ooit.
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:35 schreef Spatieloos het volgende:
Nog gelukkig nieuwjaar trouwens! Oh en een gelukkig leven verder, tenzij je een eikel bent.!
Bedankt, Ryan.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:35 schreef Spatieloos het volgende:
Nog gelukkig nieuwjaar trouwens! Oh en een gelukkig leven verder, tenzij je een eikel bent.!
Mooi gedicht, zou er miljoen euro voorgeven om dit in mijn museum te hangen ( ALS IK ER EEN HADquote:Op maandag 20 januari 2014 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt, Ryan.
Ik waardeer het, Ryan.
Jij ook een gelukkig nieuwjaar, Ryan.
Je bent geen eikel, Ryan.
Dus jij ook een gelukkig leven verder, Ryan.
Ryan Ryan Ryan Ryan
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mooi gedicht, zou er miljoen euro voorgeven om dit in mijn museum te hangen ( ALS IK ER EEN HAD)
Ik mis je stem :$quote:Op maandag 20 januari 2014 17:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarvoor, waarom ga je me bellen?!
Ja daar ga ik dus niet voor opnemen, ik ben druk bezig met relaxen zodat ik daarna intensief kan leren.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja daar ga ik dus niet voor opnemen, ik ben druk bezig met relaxen zodat ik daarna intensief kan leren.
Succesquote:Op maandag 20 januari 2014 17:46 schreef Spatieloos het volgende:
Morgen Engels en scheikunde, donderdag Duits en Nederlands :/
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja daar ga ik dus niet voor opnemen, ik ben druk bezig met relaxen zodat ik daarna intensief kan leren.
Nee ik zou gewoon stretch oefeningen doen en een penisvergroting nemen als ik dat zou willen kunnen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:49 schreef Toto69 het volgende:
Spatieloos is echt zo'n type dat een rib verwijdert om zichzelf oraal te kunnen bevredigen.
I call bullshit.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ik zou gewoon stretch oefeningen doen en een penisvergroting nemen als ik dat zou willen kunnen.
whut... Das kut man. Godver. Wat was er mee dan?quote:
Klopt. Al die slijmerds die alleen posten als ze er isquote:Op maandag 20 januari 2014 18:26 schreef Spatieloos het volgende:
Als Sof er niet is is het altijd rustig
heb je evenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef Muto het volgende:
[..]
whut... Das kut man. Godver. Wat was er mee dan?
Dat is echt kut. Had je hem al lang?quote:
Dank! Heb het hier ook inmiddels onder de aandacht gebracht door een volmondig 'ja!' van drie GC-modsquote:Op maandag 20 januari 2014 17:59 schreef Toto69 het volgende:
F&F / Imker Bos helpen aan vuurwerkvrije bijen
dit topic
bijna een jaarquote:
Ga zo doorquote:Op maandag 20 januari 2014 18:33 schreef superworm het volgende:
[..]
Dank! Heb het hier ook inmiddels onder de aandacht gebracht door een volmondig 'ja!' van drie GC-mods
Jezus. Nou, sterkte man.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bijna een jaar
de lichten zijn kapot dat schijnt een klote klus te zijn
hij lekt olie
uitlaat is lek moet hele nieuwe uitlaat
en nog een paar dingentjes
Ach... in ieder geval ruimte voor een ouder model Multipla. Wat een cultwagen, toch wel beter dan een Puntoquote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bijna een jaar
de lichten zijn kapot dat schijnt een klote klus te zijn
hij lekt olie
uitlaat is lek moet hele nieuwe uitlaat
en nog een paar dingentjes
ja ik wil die graag hebbenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... in ieder geval ruimte voor een ouder model Multipla. Wat een cultwagen, toch wel beter dan een Punto
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik wil die graag hebben
ga van mijn belastinggeld nu maar een nuttigere aankoop doen
hierquote:
Ik vraag me af of er mensen zijn die op dit soort gebarentaal fappenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kan ter compensatie wel het gebarentaal gebaar voor abortus geven
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/sign-for-abortion.gif]afbeelding[/url] ]
schooldag van 16.15 tot 17.45 is wel te doenquote:
ja elke maandag 17.45quote:
Onjuiste insinuatie. Voor straf ga ik er over 20 minuten vandoorquote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef Muto het volgende:
Nu sof er is gaat iedereen wel praten hè?
Ok?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kan ter compensatie wel het gebarentaal gebaar voor abortus geven
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/sign-for-abortion.gif]afbeelding[/url] ]
ik heb net gehuildquote:Op maandag 20 januari 2014 18:45 schreef Tjacka het volgende:
jullie moeten allemaal emotioneel zijn
waardeloze gozers
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:45 schreef Tjacka het volgende:
waardeloze gozers
Ben ik ook.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:45 schreef Tjacka het volgende:
waardeloze gozers
hoezoquote:Op maandag 20 januari 2014 18:45 schreef Tjacka het volgende:
waardeloze gozers
kut voor jequote:Op maandag 20 januari 2014 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn auto is niet door de keuring heen
Ik heb je er juist bovenop proberen te helpen in plaats van mee zwelgen in je verdriet. Aan opbeurende woorden heb je meer dan een duw richting zelfmedelijden.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:45 schreef Tjacka het volgende:
waardeloze gozers
Zeg even dat ik moet gaan leren, ik heb geen discipline!quote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef supersof het volgende:
[..]
schooldag van 16.15 tot 17.45 is wel te doen
maar was in de bieb om te leren voor volgende toetsen over vier weken
ryan ga masturberen lerenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg even dat ik moet gaan leren, ik heb geen discipline!
komt typisch dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:47 schreef Tjacka het volgende:
sof ik kom zaterdag niet op jullie meet
ik ben te bang voor typisch
eerst moest ik beginnen om 10.30 maar omdat ik kunst en gs laat vallen niet meerquote:
lever je mobiel ipod ipad laptop in bij je ouders en ga lerenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg even dat ik moet gaan leren, ik heb geen discipline!
aaaawh schatjequote:
ja typ maar volgens mij komt hij nietquote:
ah okequote:Op maandag 20 januari 2014 18:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ja typ maar volgens mij komt hij niet
Hoezo ga je dat laten vallen?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:48 schreef supersof het volgende:
[..]
eerst moest ik beginnen om 10.30 maar omdat ik kunst en gs laat vallen niet meer
omdat ik toch hbo ga doen en die vakken zijn kutquote:
waar heenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef Tjacka het volgende:
ik moet nu vrijdag twee uur in de trein zitten
Laat Littlerabbit dit maar niet horen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik toch hbo ga doen en die vakken zijn kut
de rest kan ik nog wel gebruiken
LRquote:Op maandag 20 januari 2014 18:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Laat Littlerabbit dit maar niet horen.
nee ik ging pas half vier slapen en om half acht ging de wekker alquote:
Half 4quote:Op maandag 20 januari 2014 18:54 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ging pas half vier slapen en om half acht ging de wekker al
zou me drukker maken omquote:Op maandag 20 januari 2014 18:54 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Als jullie woensdag gaan. KIJK AJB UIT. Ik wil jullie niet kwijt.
Eens. Slaat ook nergens op dat hele vak.quote:
?????quote:Op maandag 20 januari 2014 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als jij aan mij komt ben jij voor wilfred
werrekenquote:
Sorry, je hebt gelijk. Had ik niet moeten doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:56 schreef Tjacka het volgende:
oh hahha
weg gaan allemaal ajax belachelijk maken
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Slaat ook nergens op dat hele vak.
Mensen die in het verleden blijven hangenAls de wereld nou eens meer naar de toekomst zou kijken en leerde van het heden dan durf ik met zekerheid te stellen dat er wereldvrede was
nee moet je gewoon overheen lezen johquote:
Oh ja, je had toch niet verwacht dat het nachtwerk werd?quote:
doe ikquote:Op maandag 20 januari 2014 18:57 schreef supersof het volgende:
[..]
nee moet je gewoon overheen lezen joh
wel als ik het uitstelquote:Op maandag 20 januari 2014 18:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh ja, je had toch niet verwacht dat het nachtwerk werd?
hoe kom je aan m'n foto'squote:Op maandag 20 januari 2014 18:54 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
geen dankquote:
ga je echt?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja oké het is weer zo laat.
Ik ga maar even douchen of zo. Tot morgen lieve internet vriendjes
Veel plezierquote:Op maandag 20 januari 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja oké het is weer zo laat.
Ik ga maar even douchen of zo. Tot morgen lieve internet vriendjes
aha. Is moeilijk om motivatie op te doen voor iets wat je niet leuk vindt en later niks mee doetquote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik toch hbo ga doen en die vakken zijn kut
de rest kan ik nog wel gebruiken
Ik heb stront hoger opgestapeld gezienquote:Op maandag 20 januari 2014 18:54 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Die foto van jou via appquote:Op maandag 20 januari 2014 19:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb stront hoger opgestapeld gezien
ja klopt dus kan het beter niet doen en aan vakken besteden die ik wel nodig heb, wiskunde en engelsquote:Op maandag 20 januari 2014 19:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
aha. Is moeilijk om motivatie op te doen voor iets wat je niet leuk vindt en later niks mee doet
Preciesquote:Op maandag 20 januari 2014 19:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt dus kan het beter niet doen en aan vakken besteden die ik wel nodig heb, wiskunde en engels
quote:
neequote:Op maandag 20 januari 2014 19:11 schreef Scorpie het volgende:
Ja hoi stoere boiis en girllls, klik even hieronder:
GC / FOK! de bloemetjes en de bijtjes: al 830 euro!
En doe even 5 euro doneren oké ? Toppie
Ik ben gierig.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:11 schreef Scorpie het volgende:
Nee man.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:11 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef zyx1981 het volgende:
Bijzonderleuke actie.Wie doet er mee mensen?! Bijtjes zijn een erg belangrijke schakel in onze voedselproductie. De laatste jaren krijgen imkers meer en meer tegenslagen. Het soort vandalisme zoals wat bovengenoemde imker is overkomen, blijft echter te bizar voor woorden. Bijen in het water gegooid... en met vuurwerk bestookt. Wie doet nu zo iets?
Daarom is het een mooi gebaar als Fok!kers die man een camerasysteem kunnen bezorgen.Met een camera bij zijn bijen is het voor die imker weer: "Don't worry, bee happy!"
jij bent kutquote:
zoals net tegen scorpiequote:Op maandag 20 januari 2014 19:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Is dit iets voor iemand hier?
Supertoffe actie
F&F / Imker Bos helpen aan vuurwerkvrije bijen
Zoals een donateur van deze actie elders af schreef:
[..]
jij bent nog kutterquote:
neequote:Op maandag 20 januari 2014 19:15 schreef Tjacka het volgende:
de volgende reactie verwijder ik
ik word er nu al moe van
5 euro?!quote:Op maandag 20 januari 2014 19:11 schreef Scorpie het volgende:
zou ie voor 5 eur een truukje doen ?quote:
uurtjequote:
help tjacka aan een nieuwe autoquote:Op maandag 20 januari 2014 19:15 schreef xcachet het volgende:
We doneren aan Tjacka. Help Tjacka de winter door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |