whut... Das kut man. Godver. Wat was er mee dan?quote:
Klopt. Al die slijmerds die alleen posten als ze er isquote:Op maandag 20 januari 2014 18:26 schreef Spatieloos het volgende:
Als Sof er niet is is het altijd rustig
heb je evenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef Muto het volgende:
[..]
whut... Das kut man. Godver. Wat was er mee dan?
Dat is echt kut. Had je hem al lang?quote:
Dank! Heb het hier ook inmiddels onder de aandacht gebracht door een volmondig 'ja!' van drie GC-modsquote:Op maandag 20 januari 2014 17:59 schreef Toto69 het volgende:
F&F / Imker Bos helpen aan vuurwerkvrije bijen
dit topic
bijna een jaarquote:
Ga zo doorquote:Op maandag 20 januari 2014 18:33 schreef superworm het volgende:
[..]
Dank! Heb het hier ook inmiddels onder de aandacht gebracht door een volmondig 'ja!' van drie GC-mods
Jezus. Nou, sterkte man.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bijna een jaar
de lichten zijn kapot dat schijnt een klote klus te zijn
hij lekt olie
uitlaat is lek moet hele nieuwe uitlaat
en nog een paar dingentjes
Ach... in ieder geval ruimte voor een ouder model Multipla. Wat een cultwagen, toch wel beter dan een Puntoquote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bijna een jaar
de lichten zijn kapot dat schijnt een klote klus te zijn
hij lekt olie
uitlaat is lek moet hele nieuwe uitlaat
en nog een paar dingentjes
ja ik wil die graag hebbenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... in ieder geval ruimte voor een ouder model Multipla. Wat een cultwagen, toch wel beter dan een Punto
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik wil die graag hebben
ga van mijn belastinggeld nu maar een nuttigere aankoop doen
hierquote:
Ik vraag me af of er mensen zijn die op dit soort gebarentaal fappenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kan ter compensatie wel het gebarentaal gebaar voor abortus geven
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/sign-for-abortion.gif]afbeelding[/url] ]
schooldag van 16.15 tot 17.45 is wel te doenquote:
ja elke maandag 17.45quote:
Onjuiste insinuatie. Voor straf ga ik er over 20 minuten vandoorquote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef Muto het volgende:
Nu sof er is gaat iedereen wel praten hè?
Ok?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kan ter compensatie wel het gebarentaal gebaar voor abortus geven
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/sign-for-abortion.gif]afbeelding[/url] ]
ik heb net gehuildquote:Op maandag 20 januari 2014 18:45 schreef Tjacka het volgende:
jullie moeten allemaal emotioneel zijn
waardeloze gozers
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:45 schreef Tjacka het volgende:
jullie moeten allemaal emotioneel zijn
waardeloze gozers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |