SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerder omgedraaid alles.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat voel ik voor stengeltje
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef JanCees het volgende:
fokkers be like
[ afbeelding ]
voor vanavond bij tv sc
Tong80 be likequote:Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef LETMEIN het volgende:
FOK!kers be like:
[ afbeelding ]
tong80
topquote:Op maandag 20 januari 2014 16:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wilde niet eens een nieuw topic openen
Jij zei eerder omgedraaid, dus ik vond het al vreemdquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie doen sowieso vreemd. Zelfs Etsu durft zich hier niet in te mengen.
eens, alweerquote:Op maandag 20 januari 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Muto. Een zolderkamerautist tevens kutuser.quote:
muto je moet vanavond komen, LR gaat me in elkaar slaan zegt ie in de vbl scquote:Op maandag 20 januari 2014 16:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Muto. Een zolderkamerautist tevens kutuser.
De Muut.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:39 schreef Muto het volgende:
[..]
HALLOOOOOquote:Op maandag 20 januari 2014 16:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Dit klopt. Ik ben bezig met Snapchat, maar snap er niet veel van.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
hij probeerde gisteren ook al informatie te winnen, ik heb gezegd dat jij hem wel kan hebbenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
muto je moet vanavond komen, LR gaat me in elkaar slaan zegt ie in de vbl sc
quote:
ik denk het ook welquote:Op maandag 20 januari 2014 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij probeerde gisteren ook al informatie te winnen, ik heb gezegd dat jij hem wel kan hebben
#letsdoittogether
#brosbeforeLRs
Om een verhaal de wereld in te helpen heb je wel een inleiding nodig. De macho, verzonnen verhalen komen morgen pas.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Veel praatjes.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah ok, maaruh. Duurt lang dit datquote:Op maandag 20 januari 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om een verhaal de wereld in te helpen heb je wel een inleiding nodig. De macho, verzonnen verhalen komen morgen pas.
quote:
nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |