quote:Op maandag 20 januari 2014 17:35 schreef Spatieloos het volgende:
Nog gelukkig nieuwjaar trouwens! Oh en een gelukkig leven verder, tenzij je een eikel bent.!
Bedankt, Ryan.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:35 schreef Spatieloos het volgende:
Nog gelukkig nieuwjaar trouwens! Oh en een gelukkig leven verder, tenzij je een eikel bent.!
Mooi gedicht, zou er miljoen euro voorgeven om dit in mijn museum te hangen ( ALS IK ER EEN HADquote:Op maandag 20 januari 2014 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt, Ryan.
Ik waardeer het, Ryan.
Jij ook een gelukkig nieuwjaar, Ryan.
Je bent geen eikel, Ryan.
Dus jij ook een gelukkig leven verder, Ryan.
Ryan Ryan Ryan Ryan
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mooi gedicht, zou er miljoen euro voorgeven om dit in mijn museum te hangen ( ALS IK ER EEN HAD)
Ik mis je stem :$quote:Op maandag 20 januari 2014 17:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarvoor, waarom ga je me bellen?!
Ja daar ga ik dus niet voor opnemen, ik ben druk bezig met relaxen zodat ik daarna intensief kan leren.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja daar ga ik dus niet voor opnemen, ik ben druk bezig met relaxen zodat ik daarna intensief kan leren.
Succesquote:Op maandag 20 januari 2014 17:46 schreef Spatieloos het volgende:
Morgen Engels en scheikunde, donderdag Duits en Nederlands :/
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja daar ga ik dus niet voor opnemen, ik ben druk bezig met relaxen zodat ik daarna intensief kan leren.
Nee ik zou gewoon stretch oefeningen doen en een penisvergroting nemen als ik dat zou willen kunnen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:49 schreef Toto69 het volgende:
Spatieloos is echt zo'n type dat een rib verwijdert om zichzelf oraal te kunnen bevredigen.
I call bullshit.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ik zou gewoon stretch oefeningen doen en een penisvergroting nemen als ik dat zou willen kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |