samantha was een sexy beest hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 16:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik werd daar ook zenuwachtig hoorhelemaal toen ze een potje uno kwam doen aan tafel
Oh dat was serieusquote:Op maandag 20 januari 2014 16:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik werd daar ook zenuwachtig hoorhelemaal toen ze een potje uno kwam doen aan tafel
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh dat was serieus![]()
Erotisch hoor.
ooit wil ik dat je werkt bij hooters.quote:
Ik vind het wel fascinerend om te weten eigenlijk. Kennelijk komen werknemers van Hooters UNO aan je tafel spelen in hun strakke werkkleding.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:52 schreef Jimbo het volgende:
het gaat weer neeeergens over zo te lezen
nee, dat gaat mij iets te verquote:Op maandag 20 januari 2014 16:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ooit wil ik dat je werkt bij hooters.
nu al zin in road trip amerikaquote:
omdat je op het eten moet wachtenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel fascinerend om te weten eigenlijk. Kennelijk komen werknemers van Hooters UNO aan je tafel spelen in hun strakke werkkleding.
Daar is dan ook niets mis mee.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het wel fascinerend om te weten eigenlijk. Kennelijk komen werknemers van Hooters UNO aan je tafel spelen in hun strakke werkkleding.
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:01 schreef Etsu het volgende:
Ik heb mijn telefoon pas 3 uur uit de oplader en nu al op 31%.
Lange leven discussies en ruzies op WhatsApp.
inb4: dit boeit echt niemand.
quote:
oquote:Op maandag 20 januari 2014 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
ach, het zal allemaal wel![]()
zeg ik wel ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |