quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:59 schreef Adames het volgende:
Dat die scheids niet nog eens met zijn respect bandje ging zwaaien
Die heeft hij niet om. Baalt 'ie van nu natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:59 schreef Adames het volgende:
Dat die scheids niet nog eens met zijn respect bandje ging zwaaien
Eencelligquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:01 schreef Ooku het volgende:
Veld op schop die turk terug naar turkije
Dit gaat weer iets te ver.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:01 schreef Ooku het volgende:
Veld op schop die turk terug naar turkije
was het ook wel ja, douglas kreeg voor zoiets ook lang roodquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:00 schreef z0rz0r het volgende:
dit was toch gewoon een terechte rode kaart. die spits deed iets teveel contact maken met die turk
Ik hoor in elk geval 'kanker' en 'hoeren'. En volgens mij ook 'joden' maar dat is niet erg logisch.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Het zijn Limburgers.
Commentaar na afloop:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heeft hij niet om. Baalt 'ie van nu natuurlijk.
Limburg ligt zo ver weg dat er geen onderscheid kan worden gemaakt binnen Noord-Holland. Het gebruik van de term 'joden' is dus volstrekt logisch.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoor in elk geval 'kanker' en 'hoeren'. En volgens mij ook 'joden' maar dat is niet erg logisch.
moest wel lachen, maar slaat ook wel weer nergens op. limburgers hebben weinig met het geloof, kerk is voornamelijk vanwege de goede dorpsfeesten.quote:
Reitsma vond van welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:05 schreef Wilskracht het volgende:
Was dit een penalty kom er niet uit in de herhaling dus hij kon laten doorspelen maar een gele kaart was dus overdreven.
Het zijn dan ook Duitsers.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
moest wel lachen, maar slaat ook wel weer nergens op. limburgers hebben weinig met het geloof, kerk is voornamelijk vanwege de goede dorpsfeesten.
Kleine kans ja, maar toch ook maar een eurootje gezet. Ik heb wel vertrouwen in Hansie Hansie. Die man heeft veel trainingen van Louis gezien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:46 schreef Karina het volgende:
Ik heb weer 1 euro gezet op winst voor Cuijk. Odds 1.16 dus kon geen kwaad. Als ik verlies, nah ja 1 euro als ik win, mooi meegenomen
Was het vorige keer ook en volgens mij toen ook odds 1.16 dat was mooi meegenomenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kleine kans ja, maar toch ook maar een eurootje gezet. Ik heb wel vertrouwen in Hansie Hansie. Die man heeft veel trainingen van Louis gezien.
Vorige keer was het 1 op 6. Maar toen speelden ze thuis he, als men uit Kuuk er achter gaat staan sta je eigenlijk al met 2-0 achter.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Was het vorige keer ook en volgens mij toen ook odds 1.16 dat was mooi meegenomen
Oh ik had toen best gewonnen, mmm zeker toen meer ingezetquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vorige keer was het 1 op 6. Maar toen speelden ze thuis he, als men uit Kuuk er achter gaat staan sta je eigenlijk al met 2-0 achter.
Hans is een solide investering, ik zou gewoon je hele uitkering inzetten deze maand.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik had toen best gewonnen, mmm zeker toen meer ingezet
Laat ik dat nou maar niet doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans is een solide investering, ik zou gewoon je hele uitkering inzetten deze maand.
twitter:evanwonderen twitterde op woensdag 22-01-2014 om 13:12:10Vanavond treedt @arne10slot toe tot het keurkorps van voetbal analytici als co-commentator @FOXSportsnl tijdens #zwojvc. Arne succes!! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |