Die kunnen ze in hun zak steken in Alkmaar.twitter:aad300 twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 19:54:29"@AZAlkmaar: Met deze 11 start AZ aan #rodaz: http://t.co/SPHE6CCgs8" top neergezet proficiat @AZAlkmaar . reageer retweet
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hansie Hansie
Ik hoop op de finale Ajax-JVC Cuijk
Je kunt er wel serieus naar luisteren, want je begrijpt er toch niks vanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:31 schreef Grifte het volgende:
Hoe kun je nu serieus naar een Limburger luisteren
www.fox-sports.nlquote:
Goed zoekenquote:
De wedstrijd is dus gespeeld, gefeliciteerd AZ.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef Gramulanion het volgende:
Die kunnen ze in hun zak steken in Alkmaar.twitter:aad300 twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 19:54:29"@AZAlkmaar: Met deze 11 start AZ aan #rodaz: http://t.co/SPHE6CCgs8" top neergezet proficiat @AZAlkmaar . reageer retweet
Mij niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:12 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik zit elke keer op het puntje van m'n stoel bij de duels tussen Reijnen en Monteyne, doet me een beetje denken aan Dani Alves vs Ronaldo
Het is Mansjester, niet Mensjesterquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:12 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik zit elke keer op het puntje van m'n stoel bij de duels tussen Reijnen en Monteyne, doet me een beetje denken aan Dani Alves vs Ronaldo
Dit boeit echt niemand.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is Mansjester, niet Mensjester
Dit is inderdaad wel erg triest ja. Krijg je verdorie AZ in de beker op bezoek, dan wil je dat toch zien??quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:55 schreef Caland het volgende:
Kan Roda niet gewoon failliet worden verklaard. Zelfs bij een aanemelijke kans op een bekerfinale zit er geen hond.
Op dit moment een nieuwe bal.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet wat die Monteyne in de Eredivisie te zoeken heeft.
Stadion is veel te groot.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:20 schreef exile79 het volgende:
Damn, 8000 bezoekers in een stadion van 19.000...
Roda heeft een veel te groot stadionquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:20 schreef exile79 het volgende:
Damn, 8000 bezoekers in een stadion van 19.000...
Volgens mij kan je daarmee nog twee keer Woudestein mee vullenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:22 schreef Tchock het volgende:
8.000 man kun je net de Adelaarshorst of het Mandemakers Stadium mee vullen of zo.
En dan moeten er nog 1.000 mensen op de parkeerplaats staanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daarmee nog twee keer Woudestein mee vullen.
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 21:24:56Morgen zullen er in totaal 1800 fans van JVC Cuijk naar Zwolle afreizen. Een deel van de supporters vertrekt om 16.00 uur met 13 bussen. reageer retweet
Tof manquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 21:24:56Morgen zullen er in totaal 1800 fans van JVC Cuijk naar Zwolle afreizen. Een deel van de supporters vertrekt om 16.00 uur met 13 bussen. reageer retweet
Als je van Cuijk thuis wil verliezen moet je wel erg slecht zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tof manGeweldig als een amateurclub zo veel fans op de been krijgt. Hoop natuurlijk niet dat ze blij weer naar huis gaan maar het is leuk om te zien.
Nee, ik ga er ook vanuit dat het prijsschieten wordt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als je van Cuijk thuis wil verliezen moet je wel erg slecht zijn
Gaat nooit gebeuren.
Ze hebben wel het Hansie Hansie effect.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als je van Cuijk thuis wil verliezen moet je wel erg slecht zijn
Gaat nooit gebeuren.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:59 schreef Adames het volgende:
Dat die scheids niet nog eens met zijn respect bandje ging zwaaien
Die heeft hij niet om. Baalt 'ie van nu natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:59 schreef Adames het volgende:
Dat die scheids niet nog eens met zijn respect bandje ging zwaaien
Eencelligquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:01 schreef Ooku het volgende:
Veld op schop die turk terug naar turkije
Dit gaat weer iets te ver.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:01 schreef Ooku het volgende:
Veld op schop die turk terug naar turkije
was het ook wel ja, douglas kreeg voor zoiets ook lang roodquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:00 schreef z0rz0r het volgende:
dit was toch gewoon een terechte rode kaart. die spits deed iets teveel contact maken met die turk
Ik hoor in elk geval 'kanker' en 'hoeren'. En volgens mij ook 'joden' maar dat is niet erg logisch.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Het zijn Limburgers.
Commentaar na afloop:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heeft hij niet om. Baalt 'ie van nu natuurlijk.
Limburg ligt zo ver weg dat er geen onderscheid kan worden gemaakt binnen Noord-Holland. Het gebruik van de term 'joden' is dus volstrekt logisch.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoor in elk geval 'kanker' en 'hoeren'. En volgens mij ook 'joden' maar dat is niet erg logisch.
moest wel lachen, maar slaat ook wel weer nergens op. limburgers hebben weinig met het geloof, kerk is voornamelijk vanwege de goede dorpsfeesten.quote:
Reitsma vond van welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:05 schreef Wilskracht het volgende:
Was dit een penalty kom er niet uit in de herhaling dus hij kon laten doorspelen maar een gele kaart was dus overdreven.
Het zijn dan ook Duitsers.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
moest wel lachen, maar slaat ook wel weer nergens op. limburgers hebben weinig met het geloof, kerk is voornamelijk vanwege de goede dorpsfeesten.
Kleine kans ja, maar toch ook maar een eurootje gezet. Ik heb wel vertrouwen in Hansie Hansie. Die man heeft veel trainingen van Louis gezien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:46 schreef Karina het volgende:
Ik heb weer 1 euro gezet op winst voor Cuijk. Odds 1.16 dus kon geen kwaad. Als ik verlies, nah ja 1 euro als ik win, mooi meegenomen
Was het vorige keer ook en volgens mij toen ook odds 1.16 dat was mooi meegenomenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kleine kans ja, maar toch ook maar een eurootje gezet. Ik heb wel vertrouwen in Hansie Hansie. Die man heeft veel trainingen van Louis gezien.
Vorige keer was het 1 op 6. Maar toen speelden ze thuis he, als men uit Kuuk er achter gaat staan sta je eigenlijk al met 2-0 achter.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Was het vorige keer ook en volgens mij toen ook odds 1.16 dat was mooi meegenomen
Oh ik had toen best gewonnen, mmm zeker toen meer ingezetquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vorige keer was het 1 op 6. Maar toen speelden ze thuis he, als men uit Kuuk er achter gaat staan sta je eigenlijk al met 2-0 achter.
Hans is een solide investering, ik zou gewoon je hele uitkering inzetten deze maand.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik had toen best gewonnen, mmm zeker toen meer ingezet
Laat ik dat nou maar niet doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hans is een solide investering, ik zou gewoon je hele uitkering inzetten deze maand.
twitter:evanwonderen twitterde op woensdag 22-01-2014 om 13:12:10Vanavond treedt @arne10slot toe tot het keurkorps van voetbal analytici als co-commentator @FOXSportsnl tijdens #zwojvc. Arne succes!! reageer retweet
Geweldige voetballer, maar ik ben heel benieuwd hoe dat commentaar gaat. Niet bepaald een woordenwaterval die man.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Slot zij met ons.twitter:evanwonderen twitterde op woensdag 22-01-2014 om 13:12:10Vanavond treedt @arne10slot toe tot het keurkorps van voetbal analytici als co-commentator @FOXSportsnl tijdens #zwojvc. Arne succes!! reageer retweet
Ajax - Feyenoord is idd een pot van niks.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:23 schreef opperkleurder het volgende:
Jammer dat er vanavond geen aansprekende wedstrijden zijn.
Typische 0-0 wedstrijd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:25 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord is idd een pot van niks.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
HANSIE HANSIE HANSIE
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
HANSIE HANSIE HANSIE
[ afbeelding ]
Uitgebreide voorbeschouwing op Ajax v Feyenoord, beste.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullshit.
Anders moeten ze zenders wisselen als het verlengen wordt etc.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bullshit.
Dat snap ik, maar dat had imo ook prima op kanaal 5 gekund. Vreemde keuzes in tijd ook. NEC-Utrecht is tenminste het aangluren nog waard, dit wordt 8-0...quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitgebreide voorbeschouwing op Ajax v Feyenoord, beste.
Alles aan PEC is lelijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is die dugout lelijk met dat dakkie.
Ik heb er nog wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ben er ook bang voor. Als het NU al 1-0 is
De supporters ook zo te horenquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel vertrouwen in.
We love you Hansie we do!
Hansie Hansie till I die!
Niet te geloven hoe veel basisspelers daar geblesseerd zijn. En dan heeft Duplan zondag ook nog zijn knieschijf gebroken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Utrecht heeft niet echt een brede selectie (op Verhoeven na).
AC Milan schijnt interesse te hebben voor Bulthuis.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:58 schreef opperkleurder het volgende:
Bulthuis gepasseerd? Leuk dat Parkiet weer speelt.
quote:
Seedorf heeft er kijk op.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
AC Milan schijnt interesse te hebben voor Bulthuis.
Ik ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:08 schreef Karina het volgende:
Ik dacht net dat ik Michael Reiziger in het publiek zag
Boefjestwitter:jboonstra90 twitterde op woensdag 22-01-2014 om 19:27:34Iedereen houdt zich bezig met #ajafey, gebeurt uiteraard niets. Ondertussen gebeurt dit bij #necutr http://t.co/V7h7EWJJTg
reageer retweet
Hansie Hansie lijkt me boos genoeg voor een donderspeach die alles om gaat draaien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:31 schreef Shreyas het volgende:
Cuijk gaat het niet redden denk ik. Gedurfde voorspelling, ik weet het
leuk, voor de 386e keer herhalen, paardenlulquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De eerste editie van het jasje gooien.
[ afbeelding ]
Matchfixing dus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:39 schreef Tchock het volgende:
Er stond een verdediger van Cuijk die sowieso de 2-0 er uit had kunnen schoppen.
Als PSV daar met 5-1 van wint..quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:55 schreef Scorpie het volgende:
FC Utrecht is wel echt slecht hoornu snap ik dat Feyenoord er zo makkelijk wint.
NEC ook joh.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:55 schreef Scorpie het volgende:
FC Utrecht is wel echt slecht hoornu snap ik dat Feyenoord er zo makkelijk wint.
Nu denken vrachtwagenchauffeurs dat hij dat elke wedstrijd doet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:37 schreef Adames het volgende:
[..]
leuk, voor de 386e keer herhalen, paardenlul
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Duplan nu ook met een knieschijfbreuk er niet bij.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet te geloven hoe veel basisspelers daar geblesseerd zijn. En dan heeft Duplan zondag ook nog zijn knieschijf gebroken.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Een knieschijfbreuk lijkt me best pijnlijk.
Als je knieschijf is blootgelegd is dat normaliter niet pijnlijkerquote:Symptomen
Een gebroken knieschijf gaat meestal gepaard met hevige pijn. De pijn kan zo hevig zijn dat men het bewustzijn kan verliezen. Het eerste wat men een patiënt met een gebroken knieschijf dus moet geven is een pijnstiller. De patiënt kan daarnaast bijna onmogelijk meer op zijn been staan. Het feit dat het aanraken van de knieschijf zeer pijnlijk is, is de meest duidelijke indicatie voor een gebroken knieschijf.
Omdat de knieschijf relatief dicht aan het oppervlakte zit, is een open wond waarbij de knieschijf is blootgelegd ook mogelijk. Normaliter is dit niet pijnlijker - omdat de voornaamste pijn van de knieschijfbreuk zelf komt - maar kan het wel vervelender zijn omdat er dan infecties kunnen optreden. Het is belangrijk om een open wond meteen te dichten.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:02 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Haha die nr 10 van cuijk heeft er al 2 ingekregen
Als ze de beelden krijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
Hansie Hansie staat zich aardig aan te stellen, genoeg beelden voor als hij weer bij VI zit.
hij gooide zijn jasje op de grondquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat deed Hansie trouwens? Ik keek ff NEC
Dat doet hij anders nooit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
hij gooide zijn jasje op de grond
Echt?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
hij gooide zijn jasje op de grond
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gebeurde er? Dit plaatje zie je geen fuck aan natuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze had Evert nog gemaakt
[ afbeelding ]
Bril kopen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:12 schreef Tchock het volgende:
Heel mooie goal ook.
[..]
Wat gebeurde er? Dit plaatje zie je geen fuck aan natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |