En dan bij voorkeur de ontvangende kant.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mu lijkt me wel een typetje dat graag anaal doet.
Niet, eerst tampon uitdoen, boel ff schoonmaken en neuken maar met een doekje ofzo eronder.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:51 schreef zeefje het volgende:
Ik vraag mij toch af hoe je met die tampons in wilt neuken (vaginaal).
gewoon dr in proppen en gaan met die banaanquote:Op maandag 20 januari 2014 15:51 schreef zeefje het volgende:
Net zoals met een pessarium lijkt mequote:Op maandag 20 januari 2014 15:51 schreef zeefje het volgende:
En hoe gaat 'ie er weer uit?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:52 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
gewoon dr in proppen en gaan met die banaan
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:52 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
gewoon dr in proppen en gaan met die banaan
Achterkant tandenborstel of zo, beetje roeren....quote:Op maandag 20 januari 2014 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En hoe gaat 'ie er weer uit?
je ding vol laten lopen met water, dan daalt ie naar beneden en dan kun je 'm dr zó uitgraaienquote:Op maandag 20 januari 2014 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nooit meerquote:Op maandag 20 januari 2014 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet dat je dat graag wilt, maar nou niet je fantasieën gaan projecteren op derden.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan bij voorkeur de ontvangende kant.
Dat geeft toch een ongelooflijke bende?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
je ding vol laten lopen met water, dan daalt ie naar beneden en dan kun je 'm dr zó uitgraaien
Stofzuiger d'r op *ploep*quote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
je ding vol laten lopen met water, dan daalt ie naar beneden en dan kun je 'm dr zó uitgraaien
Wel een goeie reden om gelijk te badderen / douchen....quote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat geeft toch een ongelooflijke bende?
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
mooi beeldend he
nee want die spons heeft alle ranzigheid opgezogen. bovendien sta je dan onder de douchequote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet dat jij graag denkt dat ik zo denk, maar nou niet je fantasieën gaan projecteren op derden.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet dat je dat graag wilt, maar nou niet je fantasieën gaan projecteren op derden.
Ik geloof dat de meningen nogal wat verdeeld zijn hahahaquote:Op maandag 20 januari 2014 15:54 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee want die spons heeft alle ranzigheid opgezogen. bovendien sta je dan onder de douche
Auwquote:
Dan nog lijkt het me dat 'ie een bende geeft als je 'm eruit haalt.. hij ziet er niet uit alsof 'ie de boel net zo goed vasthoud als een tampon..quote:Op maandag 20 januari 2014 15:54 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee want die spons heeft alle ranzigheid opgezogen. bovendien sta je dan onder de douche
Net als vroeger op de kermis, touwtje trekken en dan de grote verrassing wat er allemaal meekomt met dat touwtje!quote:Op maandag 20 januari 2014 15:54 schreef zeefje het volgende:
Sowieso het idee dat je die tampons eruit moet 'graaien'
nee beter zelfs ! echt, no bull shit. en nee, ik werk daar nietquote:Op maandag 20 januari 2014 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan nog lijkt het me dat 'ie een bende geeft als je 'm eruit haalt.. hij ziet er niet uit alsof 'ie de boel net zo goed vasthoud als een tampon..
Deze is zonder touwtjequote:Op maandag 20 januari 2014 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net als vroeger op de kermis, touwtje trekken en dan de grote verrassing wat er allemaal meekomt met dat touwtje!
Jammer. Dit was je kans tot een goede grap en je verpest het.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet dat jij graag denkt dat ik zo denk, maar nou niet je fantasieën gaan projecteren op derden.
Sommige dingen beter dan andere dingen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie mannen kunnen niet zonder
Een halve dag moet best lukken...quote:Op maandag 20 januari 2014 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jullie mannen kunnen niet zonder
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net als vroeger op de kermis, touwtje trekken en dan de grote verrassing wat er allemaal meekomt met dat touwtje!
Jij vindt ze gewoon leuk omdat ze op snoepjes lijkenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:55 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee beter zelfs ! echt, no bull shit. en nee, ik werk daar niet
ik vind het echt een goede uitvinding
Kon t altijd proberen toch?quote:
Dit open doel heb ik blijkbaar gemist.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer. Dit was je kans tot een goede grap en je verpest het.
Dat dan idd weer wel.quote:
Zweet dan?quote:
Hoe lang gebruik je het nu zelf dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:55 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee beter zelfs ! echt, no bull shit. en nee, ik werk daar niet
ik vind het echt een goede uitvinding
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe lang gebruik je het nu zelf dan?
En tranen?quote:
Als blijkt dat je voortijdig klaarkomen echt geen eenmalig probleem blijkt te zijn?quote:
Mijn probleem is eerder het tegenovergestelde dus m.a.w. er zijn geen problemenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als blijkt dat je voortijdig klaarkomen echt geen eenmalig probleem blijkt te zijn?
Ah en scharrel klaagde dus niet?quote:
Jajaja dames, en deze dekhengst die van geen ophouden weet is gewoon beschikbaar voor jullie allen!quote:Op maandag 20 januari 2014 16:05 schreef rival het volgende:
Mijn probleem is eerder het tegenovergestelde dus m.a.w. er zijn geen problemen
je kunt op de website een proefsetje aanvragenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat sowieso nietquote:Op maandag 20 januari 2014 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jajaja dames, en deze dekhengst die van geen ophouden weet is gewoon beschikbaar voor jullie allen!
Mja, ik neuk gewoon sowieso niet als ik ongesteld ben. Voel dan ook minder de behoefte ertoe. En tot nu toe bevalt me dit zo dikke primaquote:Op maandag 20 januari 2014 16:11 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
je kunt op de website een proefsetje aanvragen![]()
ik was eerst ook sceptisch, maar dit proberen is nou niet bepaald schadelijk voor je gezondheid ofzo
Ergens vind ik zo'n kraagje heel tof/schattig, maar ook wel een beetje zielig.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, die wil ik ook voor mijn kat.
dat moet je zelf wetenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, ik neuk gewoon sowieso niet als ik ongesteld ben. Voel dan ook minder de behoefte ertoe. En tot nu toe bevalt me dit zo dikke prima
Moet de ander dat ook vinden trouwensquote:Op maandag 20 januari 2014 16:21 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dat moet je zelf wetenik vind het jammer/zonde om een week niet te seksen, alleen omdat er wat bloed zit
maar ieder z'n mening enzo![]()
Alsof je elke dag seks hebtquote:Op maandag 20 januari 2014 16:21 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dat moet je zelf wetenik vind het jammer/zonde om een week niet te seksen, alleen omdat er wat bloed zit
Ik wacht liever op dagen dat ik weer uitgebreid aan de slag magquote:Op maandag 20 januari 2014 16:21 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
Whut een hele week niet?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:21 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
bij mij duurt het niet maar 5 dagenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof je elke dag seks hebt![]()
Die 5 dagen zonder gaat prima hoorJeetje
Goed libido welquote:Op maandag 20 januari 2014 16:27 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
bij mij duurt het niet maar 5 dagenen ik wil toch zeker om de dag wel hoor
ben ik toch niet de enige (vrouw) in?
Ik ben absoluut een nymfo, maar ik heb helaas ook nog een leven waarin ik studeer en 2 baantjes heb. Ik heb er geen tijd voorquote:Op maandag 20 januari 2014 16:27 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
bij mij duurt het niet maar 5 dagenen ik wil toch zeker om de dag wel hoor
ben ik toch niet de enige (vrouw) in?
tijd voor makenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben absoluut een nymfo, maar ik heb helaas ook nog een leven waarin ik studeer en 2 baantjes heb. Ik heb er geen tijd voor![]()
En dan nog, die 5 dagen zonder, big deal
Tijd voor makenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:29 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
tijd voor makenprioriteiten stellen
![]()
5 dagen zou nog best kunnen ja, maar zoals ik zei, bij mij duurt het niet zo kort.
Dus heb je gewoon vaak zinquote:Op maandag 20 januari 2014 16:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben absoluut een nymfo, maar ik heb helaas ook nog een leven waarin ik studeer en 2 baantjes heb. Ik heb er geen tijd voor![]()
En dan nog, die 5 dagen zonder, big deal
hoezo heb ik makkelijk praten? ik werk 40 uur per week en daarnaast spreek ik af met familie, vrienden, kijk ik series, ga ik uit en ja heb ik ook nog seks.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tijd voor makenJij hebt makkelijk praten
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:31 schreef Faxie het volgende:
Niet minstens een jaar droog kunnen staan
Waar kunnen we die vinden? kan ik meeroddelenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef SiIk het volgende:
Word er nou alweer over mn kont geroddeld hier?
Haha, ik moest er nog aan denken nadat je het vorige keer zeiquote:Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef SiIk het volgende:
Op m'n stoel op dit moment.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
Waar kunnen we die vinden? kan ik meeroddelen
En op mijn telefoon.quote:
Zeker.quote:
Geloof je me niet?quote:
Tja waarom heb je dan ook zo'n lekkere bips?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef SiIk het volgende:
Afwachten. Als ze nieuwe collecties verwachten krijg ik dat te horen. En met een beetje geluk word ik ook uitgenodigd voor events.quote:
Die foto, waarop ik in m'n oude kloffie laminaat aan het leggen ben, mag je best zien hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Als ik om bewijs vraag is dat een beetje raar he
Vraag anders maar aan Fogel.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Als ik om bewijs vraag is dat een beetje raar he
Kon je er maar mee omgaanquote:Op maandag 20 januari 2014 16:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja waarom heb je dan ook zo'n lekkere bips?
Ik kan er niet mee omgaan
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die foto, waarop ik in m'n oude kloffie laminaat aan het leggen ben, mag je best zien hoor
Het zijn zeker goede foto's.quote:
Nou uk zou zeggen dm maarquote:Op maandag 20 januari 2014 16:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die foto, waarop ik in m'n oude kloffie laminaat aan het leggen ben, mag je best zien hoor
leuk! eventsquote:Op maandag 20 januari 2014 16:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afwachten. Als ze nieuwe collecties verwachten krijg ik dat te horen. En met een beetje geluk word ik ook uitgenodigd voor events.
Maar ze hebben nu net de nieuwe valentijn collectie eruit, dus het zal wel even duren.
Ik werk 40 uur en studeer 40 uur. Daagquote:Op maandag 20 januari 2014 16:31 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
hoezo heb ik makkelijk praten? ik werk 40 uur per week en daarnaast spreek ik af met familie, vrienden, kijk ik series, ga ik uit en ja heb ik ook nog seks.lastig
dat een leven noemenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik werk 40 uur en studeer 40 uur. Daag
Ik.quote:
Pics van je kontquote:Op maandag 20 januari 2014 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou best laminaat met jou leggen. [ afbeelding ]
enge smileyquote:Op maandag 20 januari 2014 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou aanradenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent vast wel bij die filmmeet volgende week.quote:
Doet hij het goed, ja?quote:
Zie net dat je een man bent. Van mijn CAO mag ik dan geen laminaat bij je leggen, sorry.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent vast wel bij die filmmeet volgende week.
Dan mag je wel even mijn vers gesquatte bips zien.
Ik wilde ook alleen maar met je praten over comics.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Zie net dat je een man bent. Van mijn CAO mag ik dan geen laminaat bij je leggen, sorry.
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Zie net dat je een man bent. Van mijn CAO mag ik dan geen laminaat bij je leggen, sorry.
Zo flatteus is zo'n wetsuit niet, dunkt me.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Van de zomer zie ik jouw kont weer in een strak wetsuit
Gator heeft een hele lading comics binnen gekregen uit de 80's en 90'squote:Op maandag 20 januari 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde ook alleen maar met je praten over comics.
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:51 schreef Snoepie85 het volgende:
ben dr weer vandeur!
latertje, mupkes
Niet bepaald mijn favoriete periode.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gator heeft een hele lading comics binnen gekregen uit de 80's en 90's
Ik vind het wel wat hebben hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 16:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Zo flatteus is zo'n wetsuit niet, dunkt me.
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:51 schreef Snoepie85 het volgende:
ben dr weer vandeur!
latertje, mupkes
Smoothquote:Op maandag 20 januari 2014 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben hoor
Maar je hebt gelijk, beter zonder wetsuit
Wetsuit is helemaal bedekt toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben hoor
Maar je hebt gelijk, beter zonder wetsuit
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Komt de vormen niet ten goede.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wetsuit is helemaal bedekt toch?
Hihi komen.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wetsuit is helemaal bedekt toch?
Ja, daar heb je het al.quote:
Toch heeft het wel ietsquote:Op maandag 20 januari 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar heb je het al.
Nee, kan me kleding indenken die beter haar assets benadrukt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar heb je het al.
Hangt van de persoon af, denk ik.quote:
Ah, je nam assets te letterlijk. Kan gebeuren.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt van de persoon af, denk ik.
[..]
Ah, je nam assets te letterlijk. Kan gebeuren.
Die zou wel echt perfect bij mijn nieuwe hardloopschoenen passen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die zou wel echt perfect bij mijn nieuwe hardloopschoenen passen.
Hardlopen in wetsuit, ik zie mogelijkhedenJe spoiler faaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was toch juist de bedoeling?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar nu durft Silk zich niet meer in een wetsuit te vertonen bij mij
Denk niet dat ze zich daardoor laat weerhouden.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar nu durft Silk zich niet meer in een wetsuit te vertonen bij mij
Niet.quote:
Ik zie de editquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die zou wel echt perfect bij mijn nieuwe hardloopschoenen passen.
Hardlopen in wetsuit, ik zie mogelijkhedenHoe krijgen ze de kleuren bij elkaar zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Echt hèquote:Op maandag 20 januari 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze de kleuren bij elkaar zeg.
LSD.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze de kleuren bij elkaar zeg.
Dus je hebt nu je nieuwe schoenen, bed, boekenkast en nachtkastje.quote:
Alsof er nog geld over isquote:Op maandag 20 januari 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je hebt nu je nieuwe schoenen, bed, boekenkast en nachtkastje.
Nu een nieuwe bureaustoel?
Nouja, er was geld genoeg voor een nieuwe jurk.quote:
Die was voor kerst. Die ene keer per jaar dat ik een nieuwe jurk koop...quote:Op maandag 20 januari 2014 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, er was geld genoeg voor een nieuwe jurk.
Had je die al gepast, trouwens?
Voor 6 euro zou je niet veel stof verwachtenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die was voor kerst. Die ene keer per jaar dat ik een nieuwe jurk koop...
Hij was 6 euro trouwens. (En verzendkosten, maar goed, 11 dan.)
Jij, mevrouw, bent een uitstekend winkelaar.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die was voor kerst. Die ene keer per jaar dat ik een nieuwe jurk koop...
Hij was 6 euro trouwens. (En verzendkosten, maar goed, 11 dan.)
Voordat ie de uitverkoop in ging was ie 20quote:Op maandag 20 januari 2014 17:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor 6 euro zou je niet veel stof verwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:19 schreef SiIk het volgende:
[..]
Voordat ie de uitverkoop in ging was ie 20Die vind ik best mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral het kant.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
Voordat ie de uitverkoop in ging was ie 20Ow die is leuk zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer dat de foto zonder vulling is![]()
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar heb je het al.
Ook jij neemt het woord asset veel te serieus.quote:
Goede reden toch om het uit te trekkenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook jij neemt het woord asset veel te serieus.
Al is dit wel iets dat goed zou staan. Maar niet in mosgroen.
Eerst neuken dan pas dumpenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:34 schreef PeuRac het volgende:
Mensen die niet luisteren, door je heen praten en ook nog eens van liegen beschuldigen....
Dat wordt een mailtje naar haar baaskutwijf. Denk dat dit het einde is van de samenwerking.
Heb daar wel betere redenen voor.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Goede reden toch om het uit te trekken.
Ik heb d'r nog nooit gezien, maar heb er ook geen behoefte aan op deze manier. Heb nu zin om d'r aan een sleepkabel te hangenquote:
Slechts contact via internet en telefoon ofzo?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb d'r nog nooit gezien, maar heb er ook geen behoefte aan op deze manier. Heb nu zin om d'r aan een sleepkabel te hangen
Denk niet dat dat echt m'n kleur is.quote:
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Goede reden toch om het uit te trekken.
We werken al langer met hen samen, maar deze persoon kende ik niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slechts contact via internet en telefoon ofzo?
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb daar wel betere redenen voor.
Lunch met mij bijvoorbeeld.quote:
Ze kent jou dan toch ook niet? Wat lult ze dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We werken al langer met hen samen, maar deze persoon kende ik niet.
Mail naar d'r baas staat al klaar, ff nachtje over slapen en dan morgen op reageren.
Ze belde naar aanleiding van een e-mail (terwijl ik al had aangegeven dit niet via de telefoon te willen doen). En ze interpreteerde mijn e-mail anders dan dat wat er stond, op basis van haar eigen aannames had ze bedacht dat ik loogquote:Op maandag 20 januari 2014 17:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze kent jou dan toch ook niet? Wat lult ze dan?
Vrouwenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze belde naar aanleiding van een e-mail (terwijl ik al had aangegeven dit niet via de telefoon te willen doen). En ze interpreteerde mijn e-mail anders dan dat wat er stond, op basis van haar eigen aannames had ze bedacht dat ik loog
Ja echt hoor, als ze voor me had gestaan was ik, om haar te beschermen, waarschijnlijk weggelopen.quote:
[..]
Voordat ie de uitverkoop in ging was ie 20Die doe je zaterdag aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
En er dan een glas wijn overheen krijgen zeker.quote:
Dan moet ie uit.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
En er dan een glas wijn overheen krijgen zeker.
Heb je gelijk een reden om het uit te doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
En er dan een glas wijn overheen krijgen zeker.
Doe maar aan. Wil hem wel ff zien. Kleed je je daarna ff om in onze hotelkamer.quote:
Ik zal het overwegen. Zoek eigenlijk stiekem nog wel een goede reden om em aan te trekken namelijk, aangezien ie pas na kerst binnenkwam en ik eigenlijk alleen met kerst jurkjes draag. Zonde om een jaar in de kast te laten liggen.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe maar aan. Wil hem wel ff zien. Kleed je je daarna ff om in onze hotelkamer.
Mag de rest haar niet in jurkje zien dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe maar aan. Wil hem wel ff zien. Kleed je je daarna ff om in onze hotelkamer.
ABO-meet is de beste reden die er is!quote:Op maandag 20 januari 2014 18:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zal het overwegen. Zoek eigenlijk stiekem nog wel een goede reden om em aan te trekken namelijk, aangezien ie pas na kerst binnenkwam en ik eigenlijk alleen met kerst jurkjes draag. Zonde om een jaar in de kast te laten liggen.
In de kroeg is het warm. En anders kom je maar dicht tegen mij aan staan.quote:Maar t is nu ook niet echt bepaald jurkjesweer...
Dat is aan Silk.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mag de rest haar niet in jurkje zien dan?
Leuk voor een date....quote:Op maandag 20 januari 2014 18:17 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zal het overwegen. Zoek eigenlijk stiekem nog wel een goede reden om em aan te trekken namelijk, aangezien ie pas na kerst binnenkwam en ik eigenlijk alleen met kerst jurkjes draag. Zonde om een jaar in de kast te laten liggen.
Maar t is nu ook niet echt bepaald jurkjesweer...
Ik geloof niet dat er met mijn vorige date nog een vervolg in zitquote:
Hoe komt dat?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er met mijn vorige date nog een vervolg in zit
Ik voel me niet serieus genomen. Dus geen zin om nog wat te zeggen. En hij is ook al een week stil, dus dan niet.quote:
Zo slecht ja?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
En heb het ook wel een beetje gehad met Tinder. Dus dan ligt ie alsnog een jaar in de kast.
Ah, dat is matig. Hopelijk gaat het met de volgende wat beter dan.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik voel me niet serieus genomen. Dus geen zin om nog wat te zeggen. En hij is ook al een week stil, dus dan niet.
Verstandig om er eerst een nachtje over te slapen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We werken al langer met hen samen, maar deze persoon kende ik niet.
Mail naar d'r baas staat al klaar, ff nachtje over slapen en dan morgen op reageren.
Hangt er vanaf of het rode of witte wijn is.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je gelijk een reden om het uit te doen.
Vorige meet dus rodequote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of het rode of witte wijn is.
Sorry
Er komt geen volgende.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat is matig. Hopelijk gaat het met de volgende wat beter dan.
Al die mannen willen alleen maar praten en relaties en baby'squote:
Baby'squote:Op maandag 20 januari 2014 18:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Al die mannen willen alleen maar praten en relaties en baby's
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vorige meet dus rode![]()
[..]
Er komt geen volgende.
"Hey, hoe gaat het?"quote:Op maandag 20 januari 2014 18:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Al die mannen willen alleen maar praten en relaties en baby's
Gelijk aansturen op een leuke avond werkt overigens ook niet...quote:Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Hey, hoe gaat het?"
"Wat doe je voor werk"
Saaaaaai.
0x meegemaakt.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelijk aansturen op een leuke avond werkt overigens ook niet...
2 Keer geprobeerd. Aangezien Tinder vooral daar voor bedoeld scheen te zijn als ik de verhalen mag geloven.quote:
Waarom ben ik jou nog niet tegen gekomen op Tinder dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
En heb het ook wel een beetje gehad met Tinder. Dus dan ligt ie alsnog een jaar in de kast.
Haha goeiequote:Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef Fascination het volgende:
Laatst gezegd dat ik een eigen bordeel had op de vraag wat ik voor werk deed.![]()
quote:
Ok, duidelijkquote:vooral gericht is op booty calls waarbij een ontmoeting alleen om seks draait. Bovendien zouden veel chatgesprekken tot niets leiden
'Leuke avond', lekker gek doen met een roséetje?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:40 schreef Faxie het volgende:
Gelijk aansturen op een leuke avond werkt overigens ook niet...
En daarna een filmpje pakken.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
Onder het genot van een hapje en een drankje
en dan heel cheesy: zullen we bij mij thuis nog een drankje doen?quote:
Na dat ze ontbijt voor je gemaakt heeft toch pas?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dan heel cheesy: zullen we bij mij thuis nog een drankje doen?
Als dat geen neuken wordt. En dan hophop en zodra het licht word trap je dr het huis uit en kan ze optiefen
Ik wilde gaan voor de slechte shortcut....quote:Op maandag 20 januari 2014 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
en dan heel cheesy: zullen we bij mij thuis nog een drankje doen?
Als dat geen neuken wordt. En dan hophop en zodra het licht word trap je dr het huis uit en kan ze optiefen
quote:
Keur ik ook goedquote:Op maandag 20 januari 2014 18:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wilde gaan voor de slechte shortcut....
Zeg, mag ik jou die avond filmpje noemen, dan kan ik je pakken na het eten.
Nu je het zegtquote:
Hooooiquote:
hahaquote:Op maandag 20 januari 2014 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu je het zegtniet eens gezien. Zo goed let ik dus op deze blauwe maandag.
Dag uiltje
Snel vol maken met een gore TTquote:Op maandag 20 januari 2014 19:03 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Hooooi
[..]
hahablue monday.. ik heb een brakke monday
deze maar snel vol maken en nieuwe niet gore tt
Okequote:
En de afwas niet te vergetenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Na dat ze ontbijt voor je gemaakt heeft toch pas?
Nee hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Hey, hoe gaat het?"
"Wat doe je voor werk"
Saaaaaai.
Geniaalquote:Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef Fascination het volgende:
Laatst gezegd dat ik een eigen bordeel had op de vraag wat ik voor werk deed.![]()
Serieus?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor.
"Geil mondje heb je"
"Je, met een eikel erin is die nog mooier"
"Klopt, wanneer?"
sjees...quote:Op maandag 20 januari 2014 19:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor.
"Geil mondje heb je"
"Je, met een eikel erin is die nog mooier"
"Klopt, wanneer?"
Wacht jij vindt dit slecht?quote:
Ach, ze zullen er ongetwijfeld zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik sta er van te kijken dat zoiets werkt...
Ach geen enkele zin werkt bij mij.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik sta er van te kijken dat zoiets werkt...
Jij hebt een opening en ik heb geen zin?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach geen enkele zin werkt bij mij.
En waarom is dat denk je?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach geen enkele zin werkt bij mij.
Ze hebben wel zin maar niet in mij.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef STING het volgende:
[..]
Jij hebt een opening en ik heb geen zin?
Wat is het niet? Mijn uiterlijk, houding, gedrag, etc, alles. Ik heb niets wat mij leuk of interessant maaktquote:
Werk daar dan aan. Ga eens naar iemand die je een nieuw uitelijk kan aanmeten, en doe iets om je sociale skills op te peppen.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat is het niet? Mijn uiterlijk, houding, gedrag, etc, alles. Ik heb niets wat mij leuk of interessant maakt
Het lukt maar niet, ik probeer het al jaren maar ik kom maar niet verder. Ik vraag mij af of ik nog wel kan veranderen en waarvoor?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Werk daar dan aan. Ga eens naar iemand die je een nieuw uitelijk kan aanmeten, en doe iets om je sociale skills op te peppen.
Je kunt iig wat aankomen.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het lukt maar niet, ik probeer het al jaren maar ik kom maar niet verder. Ik vraag mij af of ik nog wel kan veranderen en waarvoor?
Waarvoor is de vraag die je jezelf moet stellen. Vind je het zelf belangrijk genoeg of niet?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het lukt maar niet, ik probeer het al jaren maar ik kom maar niet verder. Ik vraag mij af of ik nog wel kan veranderen en waarvoor?
Mijn figuur of gebrek daar aan ben ik wel tevreden mee. Dat is een van de weinige dingen die ik niet wil veranderen.quote:
En op die vraag heb ik geen antwoord.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarvoor is de vraag die je jezelf moet stellen. Vind je het zelf belangrijk genoeg of niet?
Gaat het puur om vrouwen?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn figuur of gebrek daar aan ben ik wel tevreden mee. Dat is een van de weinige dingen die ik niet wil veranderen.
[..]
En op die vraag heb ik geen antwoord.
Alles, wie ben ik, wat wil ik, etcquote:
Daar zal je toch eerst antwoord op moeten hebben....quote:Op maandag 20 januari 2014 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alles, wie ben ik, wat wil ik, etc
Helaas heb ik niet, en dat cirkeltje zit ik al jaren. Ik word er gek vanquote:Op maandag 20 januari 2014 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar zal je toch eerst antwoord op moeten hebben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |