En dan bij voorkeur de ontvangende kant.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mu lijkt me wel een typetje dat graag anaal doet.
Niet, eerst tampon uitdoen, boel ff schoonmaken en neuken maar met een doekje ofzo eronder.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:51 schreef zeefje het volgende:
Ik vraag mij toch af hoe je met die tampons in wilt neuken (vaginaal).
gewoon dr in proppen en gaan met die banaanquote:Op maandag 20 januari 2014 15:51 schreef zeefje het volgende:
Net zoals met een pessarium lijkt mequote:Op maandag 20 januari 2014 15:51 schreef zeefje het volgende:
En hoe gaat 'ie er weer uit?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:52 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
gewoon dr in proppen en gaan met die banaan
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:52 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
gewoon dr in proppen en gaan met die banaan
Achterkant tandenborstel of zo, beetje roeren....quote:Op maandag 20 januari 2014 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En hoe gaat 'ie er weer uit?
je ding vol laten lopen met water, dan daalt ie naar beneden en dan kun je 'm dr zó uitgraaienquote:Op maandag 20 januari 2014 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nooit meerquote:Op maandag 20 januari 2014 15:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet dat je dat graag wilt, maar nou niet je fantasieën gaan projecteren op derden.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan bij voorkeur de ontvangende kant.
Dat geeft toch een ongelooflijke bende?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
je ding vol laten lopen met water, dan daalt ie naar beneden en dan kun je 'm dr zó uitgraaien
Stofzuiger d'r op *ploep*quote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
je ding vol laten lopen met water, dan daalt ie naar beneden en dan kun je 'm dr zó uitgraaien
Wel een goeie reden om gelijk te badderen / douchen....quote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat geeft toch een ongelooflijke bende?
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
mooi beeldend he
nee want die spons heeft alle ranzigheid opgezogen. bovendien sta je dan onder de douchequote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat geeft toch een ongelooflijke bende?
Ik weet dat jij graag denkt dat ik zo denk, maar nou niet je fantasieën gaan projecteren op derden.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet dat je dat graag wilt, maar nou niet je fantasieën gaan projecteren op derden.
Ik geloof dat de meningen nogal wat verdeeld zijn hahahaquote:Op maandag 20 januari 2014 15:54 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee want die spons heeft alle ranzigheid opgezogen. bovendien sta je dan onder de douche
Auwquote:
Dan nog lijkt het me dat 'ie een bende geeft als je 'm eruit haalt.. hij ziet er niet uit alsof 'ie de boel net zo goed vasthoud als een tampon..quote:Op maandag 20 januari 2014 15:54 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee want die spons heeft alle ranzigheid opgezogen. bovendien sta je dan onder de douche
Net als vroeger op de kermis, touwtje trekken en dan de grote verrassing wat er allemaal meekomt met dat touwtje!quote:Op maandag 20 januari 2014 15:54 schreef zeefje het volgende:
Sowieso het idee dat je die tampons eruit moet 'graaien'
nee beter zelfs ! echt, no bull shit. en nee, ik werk daar nietquote:Op maandag 20 januari 2014 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan nog lijkt het me dat 'ie een bende geeft als je 'm eruit haalt.. hij ziet er niet uit alsof 'ie de boel net zo goed vasthoud als een tampon..
Deze is zonder touwtjequote:Op maandag 20 januari 2014 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net als vroeger op de kermis, touwtje trekken en dan de grote verrassing wat er allemaal meekomt met dat touwtje!
Jammer. Dit was je kans tot een goede grap en je verpest het.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet dat jij graag denkt dat ik zo denk, maar nou niet je fantasieën gaan projecteren op derden.
Sommige dingen beter dan andere dingen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie mannen kunnen niet zonder
Een halve dag moet best lukken...quote:Op maandag 20 januari 2014 15:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jullie mannen kunnen niet zonder
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net als vroeger op de kermis, touwtje trekken en dan de grote verrassing wat er allemaal meekomt met dat touwtje!
Jij vindt ze gewoon leuk omdat ze op snoepjes lijkenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:55 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee beter zelfs ! echt, no bull shit. en nee, ik werk daar niet
ik vind het echt een goede uitvinding
Kon t altijd proberen toch?quote:
Dit open doel heb ik blijkbaar gemist.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer. Dit was je kans tot een goede grap en je verpest het.
Dat dan idd weer wel.quote:
Zweet dan?quote:
Hoe lang gebruik je het nu zelf dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:55 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee beter zelfs ! echt, no bull shit. en nee, ik werk daar niet
ik vind het echt een goede uitvinding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |