SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door zeefje op 20-01-2014 10:26:11 ]I like the way you look at me with those beautiful eyes
Dat dus!quote:Op maandag 20 januari 2014 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
BLUE MONDAY![]()
Zolang daar aandacht aangegeven wordt ga je het vanzelf geloven.
+1quote:Op maandag 20 januari 2014 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en zeefje leuk dat je de lapo hunt maar zou je zo vriendelijk willen zijn om die dikke trol uit de OP te halen
Sterkte dan vandaagquote:Op maandag 20 januari 2014 09:39 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb spijt dat ik ben opgestaan vanmorgen![]()
Voel me alsof ik vanacht 2 kratten bier naar binnen heb gewerkt en maar 2u geslapen
Thanks, ga de deur ook niet uit vandaag. Sluit mezelf gewoon op en zet het tempo op erg laagquote:
Nog ff terug je bed in geen optie?quote:Op maandag 20 januari 2014 09:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks, ga de deur ook niet uit vandaag. Sluit mezelf gewoon op en zet het tempo op erg laag
Nee, moet wel wat produceren, maar af en toe een mailtje eruit sturen en een belletje plegen, dan lijkt het al snel alsof ik druk benquote:Op maandag 20 januari 2014 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog ff terug je bed in geen optie?
Slim.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, moet wel wat produceren, maar af en toe een mailtje eruit sturen en een belletje plegen, dan lijkt het al snel alsof ik druk ben
Je kan iig lekker in je pyama blijvenquote:Op maandag 20 januari 2014 09:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, moet wel wat produceren, maar af en toe een mailtje eruit sturen en een belletje plegen, dan lijkt het al snel alsof ik druk ben
Ist een lange lijst vandaag?quote:Op maandag 20 januari 2014 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slim.
Ik heb besloten dat ik actief ga zijn, wacht nog ff op telefoontje van de directeur.
Nu aan het strijken, en daarna verder met mijn to do list afwerken....
Ik zit gewoon op kantoorquote:Op maandag 20 januari 2014 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan iig lekker in je pyama blijven
Oh dacht aan thuiswerkenquote:Op maandag 20 januari 2014 09:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op kantoormaar heb de deur dicht gedaan, dan komt niemand binnne, lekker rustig.
Nee, zit deze week op lokatie, deel de kamer met de directeur, maar die is er heel weinig.quote:
Zn arm lijkt wel misvormdquote:Op maandag 20 januari 2014 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alles is beter dan die zeug
Zijn armspieren vind ik een beetje vies
Nu je het zegt ja . Was mij nog niet opgevallen .quote:Op maandag 20 januari 2014 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alles is beter dan die zeug
Zijn armspieren vind ik een beetje vies
Who caresquote:Op maandag 20 januari 2014 10:59 schreef PeuRac het volgende:
Oh my god, you've killed kenny the topic
Ik, want wil woggenquote:
Lief zijn voor je naasten en zo, zaterdag avond klaagde je ook nietquote:Op maandag 20 januari 2014 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat heb ik daar verder mee te maken ?
Ik kwam er niet eens tussen met al je gelulquote:Op maandag 20 januari 2014 11:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lief zijn voor je naasten en zo, zaterdag avond klaagde je ook niet
Ik hoorde je niet klagenquote:Op maandag 20 januari 2014 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kwam er niet eens tussen met al je gelul
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kwam er niet eens tussen met al je gelul
Ik heb geen idee. Heb 'm maar 1 keer gezien en toen viel het wel meequote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeg ga nou niet de rollen omdraaien want daar hou ik niet van.
Verdomme
Toen sliep je ook halfquote:Op maandag 20 januari 2014 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Heb 'm maar 1 keer gezien en toen viel het wel mee
Het was toen voor mijn begrippen (van toen) dan ook al laat.quote:
Wees blij.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Heb 'm maar 1 keer gezien en toen viel het wel mee
Haha. Ik had al wel zo'n vermoeden dat het een praatgraag is.quote:
Welnee joh ....quote:Op maandag 20 januari 2014 11:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]Jij was zelf ook een aardig tijdje aan het praten anders
Die zijn altijd stil met meer dan 3 mensen in de ruimtequote:Op maandag 20 januari 2014 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welnee joh ....
Ik wilde bijna toestemming vragen of ik mocht praten.
Zelfs vin en engel waren stil.
Ja en ondanks dat vond ik het nog gezellig ookquote:Op maandag 20 januari 2014 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ofterwijl iedereen heeft de verhalen van PeuRac aan moeten horen?
Was het maar standup, dan hadden ze er nog wat aan..quote:Op maandag 20 januari 2014 11:35 schreef PeuRac het volgende:
nu klinkt het net alsof ik de hele avond een stand-up show heb gegeven
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was het maar standup, dan hadden ze er nog wat aan..
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:36 schreef PeuRac het volgende:
De volgende keer hou ik gewoon de hele avond mn mond
Daar zijn er meestal toch al genoeg vanquote:Op maandag 20 januari 2014 11:36 schreef PeuRac het volgende:
Daarom zeg ik ook 'ze'.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Goed puntquote:Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Daar zijn er meestal toch al genoeg van
Dat wordt een uitdagingquote:Op maandag 20 januari 2014 11:36 schreef PeuRac het volgende:
Als ik bezig word gehouden zeg ik niet veel hoorquote:
Ik wordtquote:Op maandag 20 januari 2014 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik bezig wordt gehouden zeg ik niet veel hoor
Kunnen we wel jouw taak makenquote:Op maandag 20 januari 2014 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wordt
Dat is niet mijn taak dacht ik zo
Ben pas bij 1 meet geweest hoor daar niet van, en daar was iedereen trouwens best druk meen ik mij te herinnerenquote:
Wat voor een meet was dat dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ben pas bij 1 meet geweest hoor daar niet van, en daar was iedereen trouwens best druk meen ik mij te herinneren
Welnee hoe kom je erbij...quote:Op maandag 20 januari 2014 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ben pas bij 1 meet geweest hoor daar niet van, en daar was iedereen trouwens best druk meen ik mij te herinneren
Ik ben altijd keirustig op meets.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:54 schreef rival het volgende:
[..]
Je staat ook wel bekend als de meet ninja?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd keirustig op meets.
Meeste mensen weten niet eens dat ik er was.
Was je er ook dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd keirustig op meets.
Meeste mensen weten niet eens dat ik er was.
Ook als de fapninja.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:09 schreef STING het volgende:
[..]
Je staat ook wel bekend als de meet ninja?
Fapninja's zijn we allemaal wel (geweest) als manquote:Op maandag 20 januari 2014 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook als de fapninja.
Maak daarvan wat je wilt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:48 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben altijd heel rustig op meets, het liefst FOK! ik een beetje op mijn mobiel want dat voelt vertrouwd.
Sommige mensen zijn nu eenmaal extravert en enthousiastquote:Mensen die hard praten in groepsverband
Aandachtstrekkerij
Ware woorden.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:48 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben altijd heel rustig op meets, het liefst FOK! ik een beetje op mijn mobiel want dat voelt vertrouwd.
Mensen die hard praten in groepsverband
Aandachtstrekkerij
Ja, je was zo druk aan het Fok!ken en wilde je niet storenquote:Op maandag 20 januari 2014 12:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jou zag ik pas toen je naast Evie lag dus jij moet helemaal niks zeggen.
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:56 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, je was zo druk aan het Fok!ken en wilde je niet storen
HEY LOVELYLADY ALLES GOEDquote:
Onzin, ik was er ookquote:Op maandag 20 januari 2014 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Alleen gezellige mensen mochten komen.
gEEN FLAUW IDEEquote:Op maandag 20 januari 2014 13:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
GOED HOOR!!! IS HET WEER CAPSLOCK DAG?
[..]
Lekker hoor
die had ik ookquote:Op maandag 20 januari 2014 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, boodschappen binnen. Nu maar even een lekker broodje gezond bouwen
Gezond bezig jij zegquote:Op maandag 20 januari 2014 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, boodschappen binnen. Nu maar even een lekker broodje gezond bouwen
Ik vind komkommer alleen lekker in combinatie met een blokje kaas. Komkommer komt verder niet op mijn broodje gezond ofzoquote:Op maandag 20 januari 2014 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die had ik ook
zonder de komkommer want die was zuuren komkommer is juist zo lekker
Voor het eerst sinds de feestdagenquote:
Ben er bekend mee. Eergisteren wel een keukenmachine gekocht. Heerlijke smoothies fabriceer ik er inmiddels meequote:Op maandag 20 januari 2014 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind komkommer alleen lekker in combinatie met een blokje kaas. Komkommer komt verder niet op mijn broodje gezond ofzo
[..]
Voor het eerst sinds de feestdagenWerd tijd
Nicequote:Op maandag 20 januari 2014 13:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben er bekend mee. Eergisteren wel een keukenmachine gekocht. Heerlijke smoothies fabriceer ik er inmiddels mee
Lekkerquote:Op maandag 20 januari 2014 13:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben er bekend mee. Eergisteren wel een keukenmachine gekocht. Heerlijke smoothies fabriceer ik er inmiddels mee
Zo warm ja?quote:
Nog wel. Straks even in t-shirtje schaatsen op de lokale ijsbaanquote:Op maandag 20 januari 2014 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo warm ja?Ik zit hier te creperen man
Hier is het zo'n net niet temperatuur. Afgelopen weekend was het wel lekker, gewoon buiten nog lopen sleutelen. Nu is het net boven het vriespuntquote:Op maandag 20 januari 2014 13:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog wel. Straks even in t-shirtje schaatsen op de lokale ijsbaan
Volgende week gaat het wel richting vriespunt en -10 in de nacht
Ja tis fris, als je stil zitquote:Op maandag 20 januari 2014 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo warm ja?Ik zit hier te creperen man
In Grunn is de eerste sneeuw gevallenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier is het zo'n net niet temperatuur. Afgelopen weekend was het wel lekker, gewoon buiten nog lopen sleutelen. Nu is het net boven het vriespuntlaat het dan gewoon goed vriezen en zo.
Zit achter een bureau he, dan beweeg je niet zoveel en normaal komt er warmte vanuit de gang, maar met de deur dicht niet meerquote:Op maandag 20 januari 2014 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja tis fris, als je stil zit![]()
Maar als je druk bezig bent valt het wel mee
Maar in Nederland duurt dat nog eventjes denk ik.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
In Grunn is de eerste sneeuw gevallen
Natte sneeuw zeker?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
In Grunn is de eerste sneeuw gevallen
Ik zeg niksquote:Op maandag 20 januari 2014 13:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zit achter een bureau he, dan beweeg je niet zoveel en normaal komt er warmte vanuit de gang, maar met de deur dicht niet meer
Precies. Als ik wist dat er in deze baguette noten zaten had ik 'm niet meegenomen. Geeft zo'n vieze bijsmaakquote:Op maandag 20 januari 2014 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
+1
Mijn brood heb ik het liefst gewoon wit of bruin
Nee, ik ga niet fappenquote:
Gister nog een brood in m'n noten gekregen. Vreemd was dat.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Gister nog een brood in m'n noten gekregen. Vreemd was dat.
Wat moet ik dan doen, op mn bureau gaan zitten? Dat laat ik liever die lekkere secretaresse met dat korte rokje doenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:42 schreef muhahaha het volgende:
Je moet ook niet achter het bureau gaan zitten, zit je daar tussen de snoeren.
Zal vast niet zoveel pijn hebben gedaan..quote:Op maandag 20 januari 2014 13:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Gister nog een brood in m'n noten gekregen. Vreemd was dat.
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen, op mn bureau gaan zitten? Dat laat ik liever die lekkere secretaresse met dat korte rokje doen
Wel typisch dat je juist nu binnenkomtquote:
Voor het bureau met je ogen gericht op het scherm.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen, op mn bureau gaan zitten? Dat laat ik liever die lekkere secretaresse met dat korte rokje doen
Nou voorruit, jij mag er ook wel op zitten, mits met een kort rokje aan.quote:
Dan kijk ik tegen de achterkant van het scherm aanquote:Op maandag 20 januari 2014 13:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor het bureau met je ogen gericht op het scherm.
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel typisch dat je juist nu binnenkomt
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou voorruit, jij mag er ook wel op zitten, mits met een kort rokje aan.
Zware dag gehad gisteren?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:47 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]had me een paar uurtjes verslapen.. ipv om half 9 ben ik om 12u begonnen
ik snap het nut ook niet, als iemand daar trek in heeft gooit ie toch lekker noten op zijn broodquote:Op maandag 20 januari 2014 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies. Als ik wist dat er in deze baguette noten zaten had ik 'm niet meegenomen. Geeft zo'n vieze bijsmaak
Inderdaadquote:Op maandag 20 januari 2014 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik snap het nut ook niet, als iemand daar trek in heeft gooit ie toch lekker noten op zijn brood
Sloeriequote:Op maandag 20 januari 2014 13:50 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
haha :p nee, was niet zo heftig veel als de vorige keermaar evengoed zeer lekker
![]()
Klopt, ik heb stalen kloten.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zal vast niet zoveel pijn hebben gedaan..
hahaha klinkt echt ranzig zoals ik het vertelquote:
Ah, je kan nu nog wel lopen dusquote:Op maandag 20 januari 2014 13:50 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
hahanee, was niet zo heftig veel als de vorige keer
maar evengoed zeer lekker
![]()
Dat is inderdaadquote:
Sesamzaad vind ik nog niet zo vies als noten, heb ik vandaag dus ontdekt. Sowieso ben ik sesam steeds meer gaan waarderen omdat ik het thuis móest eten, omdat ik de enige was die het niet wilde en mn ouders niet speciaal voor mij ander brood wilden halenquote:
Het is niet echt vies, maar het nut snap ik niet. het maakt het brood sowieso niet lekkerderquote:Op maandag 20 januari 2014 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sesamzaad vind ik nog niet zo vies als noten, heb ik vandaag dus ontdekt. Sowieso ben ik sesam steeds meer gaan waarderen omdat ik het thuis móest eten, omdat ik de enige was die het niet wilde en mn ouders niet speciaal voor mij ander brood wilden halen
Daar heb je een punt!quote:Op maandag 20 januari 2014 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Het is niet echt vies, maar het nut snap ik niet. het maakt het brood sowieso niet lekkerder
Smaak. Gezond. Krokantquote:Op maandag 20 januari 2014 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
Het is niet echt vies, maar het nut snap ik niet. het maakt het brood sowieso niet lekkerder
Over de smaak vertel ik net al dat het geen verbetering is.quote:
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Over de smaak vertel ik net al dat het geen verbetering is.
En als ik krokant brood wil dan rooster ik het
Ik moet mezelf nog aan het studeren zettenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:01 schreef Regilio_ het volgende:
Pff proberen te studeren terwijl je gedachten *elders* zijn werkt ook voor geen meter zeg
Heb je je vrouwtje weer geslagen?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:01 schreef Regilio_ het volgende:
Pff proberen te studeren terwijl je gedachten *elders* zijn werkt ook voor geen meter zeg
Ruilen? Ga ik ff op bed liggenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet mezelf nog aan het studeren zetten
Ze vindt het best lekker hoor. Alleen soms geef ik haar niet genoeg aandacht en tja dan is de media een makkelijke uitweg.quote:
Ben het weer met je eensquote:
Dat is jouw meningquote:Op maandag 20 januari 2014 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Over de smaak vertel ik net al dat het geen verbetering is.
En als ik krokant brood wil dan rooster ik het
Ik wil ook toegangquote:Op maandag 20 januari 2014 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh Lola, die post van je in Womans pleasureJeetje
Gewoon een beetje chipoteren.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eerst even volwassen worden
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh Lola, die post van je in Womans pleasureJeetje
Ik vermoed dat ze een perm-ban heeft van KPD na het posten van illegaal materiaalquote:Op maandag 20 januari 2014 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe is uberhaupt bekend geworden dat ze geen 18 is dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze een perm-ban heeft van KPD na het posten van illegaal materiaal
Goed leren meid, jij zal later toch deels mijn uitkering moeten bekostigen!quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed leren meid, jij zal later toch deels mijn uitkering moeten bekostigen!
Als je met meerdere users wat doet, dan komt het meestal wel een keertje uitquote:Op maandag 20 januari 2014 14:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoe is uberhaupt bekend geworden dat ze geen 18 is dan?
En daar dan toch over janken achterafquote:Op maandag 20 januari 2014 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je met meerdere users wat doet, dan komt het meestal wel een keertje uit
Hij is al bijna opquote:Op maandag 20 januari 2014 08:16 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zaterdag is hier een kinderfeestje. Zondag?
idd en die users ookquote:Op maandag 20 januari 2014 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
En daar dan toch over janken achteraf
De vuige sletquote:Op maandag 20 januari 2014 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het mooiste was dat die ook nog eens eind 20/begin 30 waren, dus ook niet bepaald slim bezigquote:Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef Dven het volgende:
[..]
De vuige sletWel een stelletje nono's om het vervolgens rond te bazuinen
Dat vooral.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef Dven het volgende:
[..]
De vuige sletWel een stelletje nono's om het vervolgens rond te bazuinen
oh, ik zie hetquote:
Zo'n jonge meid, lekker manquote:Op maandag 20 januari 2014 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het mooiste was dat die ook nog eens eind 20/begin 30 waren, dus ook niet bepaald slim bezig
Doe mij maar eentje met ietwat meer ervaring.quote:
Ervaring genoeg blijkbaar.... toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe mij maar eentje met ietwat meer ervaring.
Ervaring is overrated. Al vind ik alles wel best eigenlijk. Zolang het maar vrouwelijk oogt mag ze 16 of 61 zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe mij maar eentje met ietwat meer ervaring.
Talentje sowiesoquote:
Touchequote:
Kan je met een kennis van me praten, die een tijdje zijn buurvrouw van 67 aangeduwd heeftquote:Op maandag 20 januari 2014 14:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Ervaring is overrated. Al vind ik alles wel best eigenlijk. Zolang het maar vrouwelijk oogt mag ze 16 of 61 zijn
Ik ben bijna 19 he meidquote:Op maandag 20 januari 2014 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je met een kennis van me praten, die een tijdje zijn buurvrouw van 67 aangeduwd heeft
Scherm omdraaien. Kom kom niet steeds in problemen blijven denken he.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kijk ik tegen de achterkant van het scherm aan
'Meerdere users'quote:Op maandag 20 januari 2014 14:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
misschien was ze heel lekkerquote:Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je met een kennis van me praten, die een tijdje zijn buurvrouw van 67 aangeduwd heeft
Jij was een scharrel van peu?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:39 schreef zeefje het volgende:
[..]
'Meerdere users'
Jij hebt meer foksters gedaan hoor
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan hier nu geen gevat antwoord op geven zonder faxie te beledigen. Dus ik ben stil.quote:
Trek een nummertje hihahoquote:Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef STING het volgende:
Wat? Zeefje heeft het hele topic gedaan (op mij na)?
Mij ook niet hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef STING het volgende:
Wat? Zeefje heeft het hele topic gedaan (op mij na)?
Dat kan, maar ik ben dan ook 10jr ouder en ben zeker weten netter met ze om gegaanquote:Op maandag 20 januari 2014 14:39 schreef zeefje het volgende:
[..]
'Meerdere users'
Jij hebt meer foksters gedaan hoor
Waarom zit iedereen dan te haten op mijn laatste crush?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kaneel deed Peu? Nee, kaneel heeft wel een betere smaak.
Hij was zelf ook wel ergquote:
Wie zit daarop te haten dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zit iedereen dan te haten op mijn laatste crush?
Ach, beetje wat dreigementen hier en daar laten vallen.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik ben dan ook 10jr ouder en ben zeker weten netter met ze om gegaanWant je hebt daar nog nooit iemand over horen janken op fok
Ho! Geen rare roddels de wereld in helpen. Ik heb d'r nog nooit gezien en dat houden we ook zo.quote:
Nope ik doe geen oude vellen.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan hier nu geen gevat antwoord op geven zonder faxie te beledigen. Dus ik ben stil.
Jij weet maar 1 kant van het verhaal en het is zeker sneu om alle daarvanuit te gaan. Niet?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik ben dan ook 10jr ouder en ben zeker weten netter met ze om gegaanWant je hebt daar nog nooit iemand over horen janken op fok
Zeefje toevallig?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:46 schreef STING het volgende:
[..]
Ik laat het trekken wel aan iemand anders over
Ik niet hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zit iedereen dan te haten op mijn laatste crush?
Tientallen gigabites aan belastend materiaal per persoon helptquote:Op maandag 20 januari 2014 14:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie zit daarop te haten dan?
[..]
Ach, beetje wat dreigementen hier en daar laten vallen.
Je geilt op criminelen?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tientallen gigabites aan belastend materiaal per persoon helpt
Dat zeg ik niet, ik vind het wel verwerpelijk wat je hebt gedaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
Jij weet maar 1 kant van het verhaal en het is zeker sneu om alle daarvanuit te gaan. Niet?
Jij zegt altijd maar dat ik slet van fok ben (of iets in die geest)terwijl jij mij niet kent, noch ooit heb gezien. Kap er is mee.
Je kan het vanaf nu toch aan haar overlaten?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:47 schreef STING het volgende:
[..]
Neehee, het hele topic op mij na zei ik net
En je hebt het zovaak gezegd.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik vind het wel verwerpelijk wat je hebt gedaan.
Nee, maar sommige foto's en videos willen mensen liever prive houden, gek genoeg.quote:
Ik neem mee wat jij erover hebt gepost in je verweerquote:Op maandag 20 januari 2014 14:47 schreef zeefje het volgende:
[..]
Weer ga je van1 kant van het verhaal uit :-)
Nee, ik denk dat ik eerst eens even referenties ga verzamelen van iedereen hier (behalve LL)quote:Op maandag 20 januari 2014 14:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kan het vanaf nu toch aan haar overlaten?
Whut?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:48 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik eerst eens even referenties ga verzamelen van iedereen hier (behalve LL)
Je praat over een jaar geleden?quote:Op maandag 20 januari 2014 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik neem mee wat jij erover hebt gepost in je verweer
haha neej zeg!quote:Op maandag 20 januari 2014 14:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope ik doe geen oude vellen.
Maar goed om te zien dat je weer terug bentIk was bang dat ik je weggejaagd had
Laat mij erbuiten wil je.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:48 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik eerst eens even referenties ga verzamelen van iedereen hier (behalve LL)
Ga nu niet doen alsof je veel te doen hebt op je werkquote:Op maandag 20 januari 2014 14:50 schreef Snoepie85 het volgende:
jezus wat gaat het weer hard met de berichten
popiejopiequote:Op maandag 20 januari 2014 14:50 schreef Snoepie85 het volgende:
jezus wat gaat het weer hard met de berichten
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, de eerste referentie is binnen.
"Laat mij erbuiten wil je" - muhahaha
voor de verandering eens welquote:Op maandag 20 januari 2014 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga nu niet doen alsof je veel te doen hebt op je werk
Ja, de vorige keer was je ook al zo een lastpost.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, de eerste referentie is binnen.
"Laat mij erbuiten wil je" - muhahaha
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, de vorige keer was je ook al zo een lastpost.
Ze heeft een leuk karakter.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:54 schreef zeefje het volgende:
Wat vinden we van de bips van de op-babe
don'tgiveashit/10quote:Op maandag 20 januari 2014 14:54 schreef zeefje het volgende:
Puntigquote:Op maandag 20 januari 2014 14:54 schreef zeefje het volgende:
Daar gaan we maar even vanuit.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zij is in ieder geval volwassen.
Zou je denkenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zij is in ieder geval volwassen.
Zijn jouw favoriete billen wiens billen ik denk dat het zijn?quote:
Uh nee?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn jouw favoriete billen wiens billen ik denk dat het zijn?
Jaja.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uh nee?
Ik weet niet over wie je het hebt
Ik moet zeggen dat ik je smaak meer dan behoorlijk vind.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Even denken... Anne, Perz, Silk, Chanty... verder kom ik zo even niet...
Dat zijn lekkere kontjes jaquote:Op maandag 20 januari 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik je smaak meer dan behoorlijk vind.
Ik vind het al heel wat dat ik tussen de 25 en 50 % deel met je.quote:
We hebben het over kontjes hequote:Op maandag 20 januari 2014 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ik tussen de 25 en 50 % deel met je.
Ik kan de kontjes niet los zien van de rest. Sorry.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
We hebben het over kontjes he![]()
Die van hun lijken toch wel op elkaar hoorStrak en rond
Ow tja....quote:Op maandag 20 januari 2014 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan de kontjes niet los zien van de rest. Sorry.
Waarom klikte ikquote:Op maandag 20 januari 2014 15:25 schreef Snoepie85 het volgende:
ik heb een goeie tip voor de dametjes alhier
Wel handig, zo'n stootkussentjequote:Op maandag 20 januari 2014 15:25 schreef Snoepie85 het volgende:
ik heb een goeie tip voor de dametjes alhier
Ik twijfelde, maar mijn nieuwsgierigheid won hetquote:
en als je dan wilt n**ken?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, wat een goede tipGeef mij maar gewoon tampons hoor
Een piemel dicht toch ook af?quote:
ow. okeequote:Op maandag 20 januari 2014 15:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik neuk niet als ik ongesteld ben
Joh, anders kun je altijd nog oraal of anaal doen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik neuk niet als ik ongesteld ben
Anaalquote:Op maandag 20 januari 2014 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, anders kun je altijd nog oraal of anaal doen.
Anaalquote:Op maandag 20 januari 2014 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Handdoek eronder of in de douche.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:43 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja maar op een gegeven moment zal ie er toch ook weer uit moeten
Ook dat zijn mogelijkheden jaquote:Op maandag 20 januari 2014 15:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nouja zeg. Geeft bij een trio een stuk meer optiesquote:Op maandag 20 januari 2014 15:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen het idee al. Ranzig
Geen probleem dus die ongesteldheid!quote:
Alsof er nog niet genoeg opties zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 15:47 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nouja zeg. Geeft bij een trio een stuk meer opties
Ik zei dan ook niet dat er problemen waren tijdens ongesteldheid. Ik neuk alleen niet tijdens ongesteldheidquote:Op maandag 20 januari 2014 15:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen probleem dus die ongesteldheid!
bij een rode zee blijft jouw scheepje op het droge?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |