SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door zeefje op 20-01-2014 10:26:11 ]I like the way you look at me with those beautiful eyes
Dat dus!quote:Op maandag 20 januari 2014 09:38 schreef LovelyLady het volgende:
BLUE MONDAY![]()
Zolang daar aandacht aangegeven wordt ga je het vanzelf geloven.
+1quote:Op maandag 20 januari 2014 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
Oh en zeefje leuk dat je de lapo hunt maar zou je zo vriendelijk willen zijn om die dikke trol uit de OP te halen
Sterkte dan vandaagquote:Op maandag 20 januari 2014 09:39 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb spijt dat ik ben opgestaan vanmorgen![]()
Voel me alsof ik vanacht 2 kratten bier naar binnen heb gewerkt en maar 2u geslapen
Thanks, ga de deur ook niet uit vandaag. Sluit mezelf gewoon op en zet het tempo op erg laagquote:
Nog ff terug je bed in geen optie?quote:Op maandag 20 januari 2014 09:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanks, ga de deur ook niet uit vandaag. Sluit mezelf gewoon op en zet het tempo op erg laag
Nee, moet wel wat produceren, maar af en toe een mailtje eruit sturen en een belletje plegen, dan lijkt het al snel alsof ik druk benquote:Op maandag 20 januari 2014 09:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog ff terug je bed in geen optie?
Slim.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, moet wel wat produceren, maar af en toe een mailtje eruit sturen en een belletje plegen, dan lijkt het al snel alsof ik druk ben
Je kan iig lekker in je pyama blijvenquote:Op maandag 20 januari 2014 09:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, moet wel wat produceren, maar af en toe een mailtje eruit sturen en een belletje plegen, dan lijkt het al snel alsof ik druk ben
Ist een lange lijst vandaag?quote:Op maandag 20 januari 2014 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slim.
Ik heb besloten dat ik actief ga zijn, wacht nog ff op telefoontje van de directeur.
Nu aan het strijken, en daarna verder met mijn to do list afwerken....
Ik zit gewoon op kantoorquote:Op maandag 20 januari 2014 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan iig lekker in je pyama blijven
Oh dacht aan thuiswerkenquote:Op maandag 20 januari 2014 09:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op kantoormaar heb de deur dicht gedaan, dan komt niemand binnne, lekker rustig.
Nee, zit deze week op lokatie, deel de kamer met de directeur, maar die is er heel weinig.quote:
Zn arm lijkt wel misvormdquote:Op maandag 20 januari 2014 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alles is beter dan die zeug
Zijn armspieren vind ik een beetje vies
Nu je het zegt ja . Was mij nog niet opgevallen .quote:Op maandag 20 januari 2014 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alles is beter dan die zeug
Zijn armspieren vind ik een beetje vies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |