Kom op zeg, 13 stukken uit de POL-sc. Het neusje van de zalm. Dat laat je toch niet schieten.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
Wat hebben jullie me te bieden dan, behalve gezeik.
Misschien ben ik er ook, kunnen we eindelijk penissen vergelijken.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
Uitmuntend.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien ben ik er ook, kunnen we eindelijk penissen vergelijken.
Ballen met bob?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:19 schreef Tem het volgende:
Ohja, bobje komt ook. Dus dat is helemaal een goed excuus voor VS.
Een paar minachtende opmerkingen over het volk.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
Beter wordt het niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:11 schreef Voorschrift het volgende:
Ongegeneerd zuipen met een stel internetlieden, klinkt wel prima eigenlijk.
Nog meer?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:20 schreef waht het volgende:
[..]
Een paar minachtende opmerkingen over het volk.
Wij genieten strikte privacy i.v.m. getuigenbescherming.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:36 schreef Uccie het volgende:
Oeh jullie gaan meeten.....spannend!!
Komt er een verslag met foto's?
Nee.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:36 schreef Uccie het volgende:
Oeh jullie gaan meeten.....spannend!!
Komt er een verslag met foto's?
Als de belastingdienst erachter komt dat ik in Nederland ben, moet ik weer al mijn Breitlings afstaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wij genieten strikte privacy i.v.m. getuigenbescherming.
quote:Op maandag 20 januari 2014 15:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Als de belastingdienst erachter komt dat ik in Nederland ben, moet ik weer al mijn Breitlings afstaan.
Paper_Tiger staat er ook tussen, derde van rechts.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Tss tss Disana. Beetje poging doen om de meeters belachelijk te maken en zelf niet komen opdagen.
Dat terwijl de PvdA duivels is, dat weet vrijwel iedereen tegenwoordig.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:24 schreef Hexagon het volgende:
Toch grappig hoe Bram_van_Loon wanhopig probeert hier mensen voor zijn PvdA enthousiast te krijgen. Oa door het verkondigen van leugens.
Er is geen panter. Die heeft vlekken...en een tijger heeft streepjes. Behalve bij de onesies...streepjes zijn wegquote:Op maandag 20 januari 2014 16:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun je me nog eens uitleggen welke de panter- en welke de tijger precies is?
Leugens in POL, stop de persen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:24 schreef Hexagon het volgende:
Toch grappig hoe Bram_van_Loon wanhopig probeert hier mensen voor zijn PvdA enthousiast te krijgen. Oa door het verkondigen van leugens.
The weaker minds are usually susceptible.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:24 schreef Hexagon het volgende:
Who's in?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:13 schreef remlof het volgende:
Spel gemaakt, met een titel die sommigen van jullie vast wel aanspreekt:
When the EU collapsed...
Bet 25 knikkers, 12 uur per beurt.
hele bijzondere knul is het.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:24 schreef Hexagon het volgende:
Volgens mij voorziet onze grondwet helemaal niet in het houden van bindende referenda.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:30 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)referendum_EU__.html
D66 gaat dit niet steunen!!
Natuurlijk niet, in een degelijke democratie wil je zo min mogelijk inspraak van het volk.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:30 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)referendum_EU__.html
D66 gaat dit niet steunen!!
Opzich niet zoveel, maar het wordt al wat lastiger als je je aan de voorwaarden van het voedingscentrum moet houden.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:45 schreef eriksd het volgende:
B_A, wat is er nou zo bijzonder aan voor 50 euro per week eten?
Een heel blik Schultenbrau?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Opzich niet zoveel, maar het wordt al wat lastiger als je je aan de voorwaarden van het voedingscentrum moet houden.
Het is een experimentje waarbij mensen zeiden dat het echt never nooit niet kon. Ik wil bewijzen dat dat prima kan, ook als je je aan de voedingsvoorschriften van het voedingscentrum houdt.
En voor vandaag heb ik bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |