quote:Op maandag 20 januari 2014 15:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Als de belastingdienst erachter komt dat ik in Nederland ben, moet ik weer al mijn Breitlings afstaan.
Paper_Tiger staat er ook tussen, derde van rechts.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:16 schreef Boze_Appel het volgende:
Tss tss Disana. Beetje poging doen om de meeters belachelijk te maken en zelf niet komen opdagen.
Dat terwijl de PvdA duivels is, dat weet vrijwel iedereen tegenwoordig.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:24 schreef Hexagon het volgende:
Toch grappig hoe Bram_van_Loon wanhopig probeert hier mensen voor zijn PvdA enthousiast te krijgen. Oa door het verkondigen van leugens.
Er is geen panter. Die heeft vlekken...en een tijger heeft streepjes. Behalve bij de onesies...streepjes zijn wegquote:Op maandag 20 januari 2014 16:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kun je me nog eens uitleggen welke de panter- en welke de tijger precies is?
Leugens in POL, stop de persen.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:24 schreef Hexagon het volgende:
Toch grappig hoe Bram_van_Loon wanhopig probeert hier mensen voor zijn PvdA enthousiast te krijgen. Oa door het verkondigen van leugens.
The weaker minds are usually susceptible.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:24 schreef Hexagon het volgende:
Who's in?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:13 schreef remlof het volgende:
Spel gemaakt, met een titel die sommigen van jullie vast wel aanspreekt:
When the EU collapsed...
Bet 25 knikkers, 12 uur per beurt.
hele bijzondere knul is het.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:24 schreef Hexagon het volgende:
Volgens mij voorziet onze grondwet helemaal niet in het houden van bindende referenda.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:30 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)referendum_EU__.html
D66 gaat dit niet steunen!!
Natuurlijk niet, in een degelijke democratie wil je zo min mogelijk inspraak van het volk.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:30 schreef arjan1112 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)referendum_EU__.html
D66 gaat dit niet steunen!!
Opzich niet zoveel, maar het wordt al wat lastiger als je je aan de voorwaarden van het voedingscentrum moet houden.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:45 schreef eriksd het volgende:
B_A, wat is er nou zo bijzonder aan voor 50 euro per week eten?
Een heel blik Schultenbrau?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Opzich niet zoveel, maar het wordt al wat lastiger als je je aan de voorwaarden van het voedingscentrum moet houden.
Het is een experimentje waarbij mensen zeiden dat het echt never nooit niet kon. Ik wil bewijzen dat dat prima kan, ook als je je aan de voedingsvoorschriften van het voedingscentrum houdt.
En voor vandaag heb ik bier.
Dan nog zie ik voor 1 persoon nog niet echt de uitdagingquote:Op maandag 20 januari 2014 17:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Opzich niet zoveel, maar het wordt al wat lastiger als je je aan de voorwaarden van het voedingscentrum moet houden.
Het is een experimentje waarbij mensen zeiden dat het echt never nooit niet kon. Ik wil bewijzen dat dat prima kan, ook als je je aan de voedingsvoorschriften van het voedingscentrum houdt.
En voor vandaag heb ik bier.
We moeten volgens de spelregels ook dingen als olijfolie, boter enzo opnieuw aanschaffen. Ik dacht ook dat het supereenvoudig zou zijn, maar het valt hier en daar nog best tegen als je niet van je voorraad gebruik mag maken behalve wat droge kruiden.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan nog zie ik voor 1 persoon nog niet echt de uitdaging
Als ik van mijn bestaande voorraad gebruik mocht maken was het inderdaad appeltje eitje.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:00 schreef arjan1112 het volgende:
Voor 50 euro kan je toch makkelijk een week eten ? Ook wel met 2 personen, haal boodschappen bij lidl 30,- en dan kan je nog een keer een pizza bestellen o.i.d
Dan nog hoor, het is maar een weekje. Paar keer pasta en rijst met groenten en je kan voor 10-15 euro al over de helft van de week heen zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We moeten volgens de spelregels ook dingen als olijfolie, boter enzo opnieuw aanschaffen. Ik dacht ook dat het supereenvoudig zou zijn, maar het valt hier en daar nog best tegen als je niet van je voorraad gebruik mag maken behalve wat droge kruiden.
Dat dacht ik ook, maar voor dat bedrag heb je geen melk vlees 2 ons groente 2 ons fruit 7-8 sneetjes brood met boter en beleg om nog maar te zwijgen over koffie of andere dranken.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan nog hoor, het is maar een weekje. Paar keer pasta en rijst met groenten en je kan voor 10-15 euro al over de helft van de week heen zijn.
Maar dat kan iedereen toch altijd? Nu is het net alsof je elke week een fles olijfolie en een pak koffie enzo moet kopen. Dat is ook niet erg realistisch.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als ik van mijn bestaande voorraad gebruik mocht maken was het inderdaad appeltje eitje.
Nee, klopt. Ik heb de regels niet bedacht. Ik blog mijn bezwaar en volg verder netjes de regels.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar dat kan iedereen toch altijd? Nu is het net alsof je elke week een fles olijfolie en een pak koffie enzo moet kopen. Dat is ook niet erg realistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |