Doe je er toch gewoon nog wat doorheen..quote:Op maandag 20 januari 2014 23:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die van mij is echt subliem geluktwaren alleen geen zes porties maar vier. Nog steeds vier keer lekker eten dus
En de pittigheid viel tegen
Volgende keer meer tabasco
Yup. Vanavondquote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Doe je er toch gewoon nog wat doorheen..
Mail.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:15 schreef Sarabi het volgende:
Vraagje: open sollicitaties versturen via de mail of post?
Kan allebei.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:15 schreef Sarabi het volgende:
Vraagje: open sollicitaties versturen via de mail of post?
Dat stuk?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Whut?? Waar komt dat nu weer vandaan?
En het maakt mijn tochalnnietbestaande neiging nķg kleiner
Oh die moeten we nog gaan zien!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:36 schreef AnneX het volgende:
Nou, zoals ik eerder schreef...je wordt er écht niet vrolijk van
![]()
![]()
![]()
![]()
De COS daarentegen is vermakelijk en beter te pruimen.
UTO / [COS #316] Laat Andrea wegzweven svp!
Jammer van je tijd om een echt boek te lezen.
Gister waren wij naar de bios. en hebben de Wolf of Wall Street gezien.
Poeh! Wat veel waspoeder werd er gebruikt.
Kan men dan nog functioneren ?
Ik weet het wel zeker.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef golfer het volgende:
Ik heb niet de indruk dat we veel missen met het niet kijken naar dat Utopia.
kenonnequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou bijna Utopia gaan kijken
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef golfer het volgende:
stttttttttttt... zeg nou niet te hard, want dan ben je gelijk outcastquote:
Laat mij maar lekker een outcast zijn dan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
stttttttttttt... zeg nou niet te hard, want dan ben je gelijk outcast
Ik ook nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker een outcast zijn dan.
Ik hoef niet altijd met het klootjesvolk mee te lopen.
Ik vind het heerlijk om te volgen. Hoe het hele programma gewoon totaal flopt. Zelfs de aandachtsgeile mensen die zichzelf er voor inschrijven stoppen er na 2 weken al mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef golfer het volgende:
Is het een flop?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om te volgen. Hoe het hele programma gewoon totaal flopt. Zelfs de aandachtsgeile mensen die zichzelf er voor inschrijven stoppen er na 2 weken al mee.
Volgens mij meer dan een miljoen kijkers nog steeds, dus in die zin alles behalve een flop.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb geen idee, ik heb er nog geen minuut van gezien, volgens mij is het toch aardig druk daar,,,
Dan zal er wel ''iets''' zijn dat de mensen toch blijven kijken neem ik aan, ik had er geen zinquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens mij meer dan een miljoen kijkers nog steeds, dus in die zin alles behalve een flop.
Qua kijkcijfers weet ik het niet, het blijft wel lekker onder de aandacht zo. Maar de bedoeling was dat 15 mensen er een jaar zouden zitten. Er zijn er al 2 gestopt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is het een flop?
Ik heb geen idee, ik heb er nog geen minuut van gezien, volgens mij is het toch aardig druk daar,,,
Oh...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Qua kijkcijfers weet ik het niet, het blijft wel lekker onder de aandacht zo. Maar de bedoeling was dat 15 mensen er een jaar zouden zitten. Er zijn er al 2 gestopt.
Dat is toch bij al die reality shows?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:05 schreef Myraela het volgende:
Qua kijkcijfers weet ik het niet, het blijft wel lekker onder de aandacht zo. Maar de bedoeling was dat 15 mensen er een jaar zouden zitten. Er zijn er al 2 gestopt.
Meestal worden die dan weer vervangen voor andere figuranten, maar ik heb geen idee hoe hetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is toch bij al die reality shows?
Hebben die mensen verder geen leven denk ik danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit gaat hier niet helemaal op. Bij dit soort grote dure producties zijn de kijkcijfers absoluut wel belangrijk. Waarbij ze wel de jonge kinderen en bejaarden uitsluiten. Een duidelijke doelgroep is voor adverteerders idd wel van groot belang.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Grote hoeveelheid kijkers is op zich niet belangrijk. MTV was altijd de kleinste zender, maar wel een hele rijke. Ze hadden namelijk een zeer homogene en goed gedefinieerde doelgroep en kijkers. Je kan dan zeer gericht reclame maken. Aan een half miljoen bijstandstokkies en een half miljoen bejaarden heb je niets wat reclame doelgroep aangaat.
BB vond ik wel spannend eigenlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Jaar of 13 terug stond er een cartoon in de volkskrant meen ik, big brother voor intellectuelen geen succes was de titel, je zag twee mensen met een stapel boeken die zaten te lezen.
Nee daarom juistquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Hebben die mensen verder geen leven denk ik dan
Dat is met Utopia ook, wat ze uitzenden is niet wat je op de streams ziet. Echt, respect voor de mensen die dat knippen en plakken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
BB vond ik wel spannend eigenlijkal gebeurde er heel weinig
ik keek alleen de TV uitzendingen
want ik had FOK nog niet ontdekt dus niet streamen, maar ik keek wel iedere dag uit naar de volgende
uitzending, maar zo'n TV uitzending was een hoop knip en plakwerk natuurlijk dus dan is het nog
wel leuk, al werd je toen ook al genept bij het leven
Ja, daarom kijk ik ook niet meer naar die nepzooiquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is met Utopia ook, wat ze uitzenden is niet wat je op de streams ziet. Echt, respect voor de mensen die dat knippen en plakken.
De eerste BB was dan ook een volkomen nieuw concept.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
BB vond ik wel spannend eigenlijkal gebeurde er heel weinig
ik keek alleen de TV uitzendingen
want ik had FOK nog niet ontdekt dus niet streamen, maar ik keek wel iedere dag uit naar de volgende
uitzending, maar zo'n TV uitzending was een hoop knip en plakwerk natuurlijk dus dan is het nog
wel leuk, al werd je toen ook al genept bij het leven
ja, zo zat ik op de volgende TV uitzending te wachtenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De eerste BB was dan ook een volkomen nieuw concept.
Ik zat gekluisterd en wist niet hoe snel ik na huis moest naar mn werk om die verdomde streams weer aan te zetten... en vloeken als ze het niet deden.
En het koken voor mn bloedjes stelde ik ook vaak uit, want nog heeeeel eventjes kijken jongens!
Ik heb wel alle BB gezien, maar de eerste was toch het leukste, daarna werd het wel minder, er zatenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:44 schreef borisz het volgende:
T/m BB4 heb ik het wel gekeken. De Bus I ook. Daarna was het wel klaar
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:47 schreef Myraela het volgende:
Ik moest als klein meisje huilen toen er iemand uit BB moest. Ze was mijn favoriet, ik weet niet meer wie het was. Maar ik was helemaal overstuur.Ik denk dat ik 6 was of iets.
Ik dus ook niet, tot een paar jaar terug had ik nog wel de neiging dit soort groots aangekondigde pulp tv in ieder geval een keer te checken, maar ik ben gelukkig een stuk selectiever gaan kijken. Zet dan bijvoorbeeld veel liever een goede serie op.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe ik dus nu niet meer
precies...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, tot een paar jaar terug had ik nog wel de neiging dit soort groots aangekondigde pulp tv in ieder geval een keer te checken, maar ik ben gelukkig een stuk selectiever gaan kijken. Zet dan bijvoorbeeld veel liever een goede serie op.
Wie is de mol heb ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:51 schreef Sunnythesun het volgende:
1e BB, 1e x-factor, 1e Expeditie Robinson. Daarna nooit meer zo iets gekeken. Boeit me echt totáál niet. Enige 'hype' waar ik in mee ga is Wie is de mol?. Grappig genoeg die nu juist niet vanaf de 1e keer omdat ik dacht dat het vast net zo iets zou zijn, maar dat bleek wel echt leuk
Beiden favoriet bij mijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
precies...![]()
Heb je Breaking Bad al gezien? Of Six Feet Under?
dat zijn een paar goeie
Breaking bad ben ik in seizoen 1 blijven steken, verkeerde serie op het verkeerde moment, maar die ga ik later nog wel een keer inhalen. Six Feet under ken ik, maar slechts incidenteel gezien.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
precies...![]()
Heb je Breaking Bad al gezien? Of Six Feet Under?
dat zijn een paar goeie
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:58 schreef Myraela het volgende:
Oh god, ik voel me echt een huisvrouwtje nu. Eten staat al klaar, vriend besluit uit zijn werk direct een boodschapje te gaan doen.
Dus nu ben ik zo'n meisje dat een half uur lang gaat zitten wachten tot der vriend thuis is.Zo'n meisje dat ik nooit wilde worden. Burgerlijk, ik ben het.
Vreemdgaanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:58 schreef Myraela het volgende:
Oh god, ik voel me echt een huisvrouwtje nu. Eten staat al klaar, vriend besluit uit zijn werk direct een boodschapje te gaan doen.
Dus nu ben ik zo'n meisje dat een half uur lang gaat zitten wachten tot der vriend thuis is.Zo'n meisje dat ik nooit wilde worden. Burgerlijk, ik ben het.
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:58 schreef Myraela het volgende:
Dat vind ik dus niet zo'n geslaagde seriequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Death in Paradise (vanavond weer, bbc 1)
Ja, inderdaad. En daar word ik boos van en dan moet ik huilen en dat helpt ook niet en ik had al hoofdpijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:44 schreef Isabeau het volgende:
Ouch Lonaa, wat kan je je dan machteloos voelen zegTerwijl je weet dat het domweg niet klopt...
Ha, ja, dat zei ik ook al tegen de meneer van de Essent.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:46 schreef golfer het volgende:
Lonaa, die hennepkwekerij verderop in de straat die bij jou aftapt toch maar laten afsluiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Dit dusquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:46 schreef golfer het volgende:
Lonaa, die hennepkwekerij verderop in de straat die bij jou aftapt toch maar laten afsluiten?
Ja, maar toch niet alleen 's nachts zou je denken toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit dus
En verder je koelkast eens controleren, als de op zijn laatste tanden kauwt zuipt hij stroom als een Brit lager
Nou, dat dus. Dan is er dus 's nachts iets aan wat overdag niet aan is! Heel logisch.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, maar toch niet alleen 's nachts zou je denken toch?
Raar hoor Loona. Hoop dat je er achter komt wat het is.
Das ook weer zo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Dan is er dus 's nachts iets aan wat overdag niet aan is! Heel logisch.
Nou, en dat is het dus.quote:
We verbruiken altijd nog iets meer dan de helft dan de vorige bewoners (iets van 60%), bejaard stel, hele dag thuisquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:03 schreef Lonaa het volgende:
Dat tikt aan dan.
Ik heb weinig gas verstookt vorige winter. Mijn jaarafrekening kwam van de zomer, ik kreeg bijna 500 euro terug.
Ja, dat tikt ook altijd aardig aan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We verbruiken altijd nog iets meer dan de helft dan de vorige bewoners, bejaard stel, hele dag thuis
Gruwelijk, wordt vast net zo een succes als de mankiniquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:29 schreef Lonaa het volgende:
LIF / Megging: de legging voor mannen!_!
Best wel jaren 80 geloof ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:29 schreef Lonaa het volgende:
LIF / Megging: de legging voor mannen!_!
Eerste stap zal toch wel zijn de oorzaak vinden van het verbruikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:36 schreef Lonaa het volgende:
Kut.
Ik moest de waterstand doorgeven aan Vitens. Ik dacht, check ik ook gelijk de electra-standen. Invoeren bij Essent, dagtarief aan de lage kant, maar binnen de marge, gas buitengewoon laag en het nachttarief ruim boven de marge.
Ik heb, in een halfjaar, 200kwH in het dagtarief gebruikt en 900kwh in het nachttarief. 900!!!
Dat kan niet. Ik slaap s nachts. Lief ook. Alles is uit 's nachts. Of iig, niks extra's is aan 's nachts. Geen waterbed, geen droger, geen vaatwasser. Geen niks. Ik Essent bellen, tja, misschien is de meter stuk, moet ik bij Enexis zijn. Ik hun bellen. Ging ze even in mijn meterstanden kijken. Ik woon hier nu anderhalf jaar.
Alles aan de lage kant, en daar doe ik ook mijn best voor. Maar wat blijkt, in het nachttarief heb ik het eerste half jaar 300 kwh gebruikt, in het 2e half jaar 600 en nu dus 900. Dat is een vrij exponentiële groei. Zij kon het ook niet verklaren. Ik had vast allerlei apparaten aan.
Ze kon wel iemand laten komen om de meter te laten ijken. Dan betaal je 370!!! euro borg. Is je meter stuk, krijg je het terug, ligt het niet aan de meter, houd Enexis het. Om me moed in te spreken vertelde ze me nog even dat van de 250 aanvragen vorig jaar er 2 daadwerkelijk een kapotte meter hadden.
En nu dan? Ik zit even met m'n handen in het haar. Ik bel iig morgen de woningbouw, maar ik ben bang dat het een kastje <=> muur verhaal wordt en het me straks klauwen met geld kost.
Zo zag het er niet uit. Ja, een beetje, omdat buiten ook de meters van de andere 3 woningen zit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:16 schreef golfer het volgende:
Lonaa, als het er zo uit ziet moet je je zorgen gaan maken:
[ afbeelding ]
want dan is er echt wel sprake van:
[ afbeelding ]
net in Zandvoort de de politie aangetroffen.
Maar ik verbruik niks 's nachts wat ik overdag niet gebruik en wat dit kan verklaren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eerste stap zal toch wel zijn de oorzaak vinden van het verbruik
* Stereotomy nog steeds AnneX dankbaar is voor de energiebijhoudwebsite. geen verrassingen.
Ga maar eerst even kijken of de meter daadwerkelijk rapper loopt 's nachts...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar ik verbruik niks 's nachts wat ik overdag niet gebruik en wat dit kan verklaren.
De laatste ballen van Djokovicquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Mam belt hysterisch terwijl ik al op bed lig: 'hij is eruit geknikkerd!!!' Hoor mn vader juichen op de achtergrond.
Ik 'wuut? Wie, waar?'
Mam: 'Djokoaap! Door Wawarajinsseki!!'
Mam heeft n hekel aan Djokovic
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga maar eerst even kijken of de meter daadwerkelijk rapper loopt 's nachts...
In deze zin met een t.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:35 schreef Bluezz het volgende:
Hij bedoeld bewijs verzamelen.. of zoiets.
Is bedoeld nou met een d of een t
De kop van BB (Boris Becker) was ook goud waard op de tribune bij Djoko.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja dat zei ze. Radicale missers. Vind dat toch maf hoor, dat doet Djoko vaker laatste punten van n hele lang match. Of niet normaal goed, of beschamend slecht..
Ook nog een wikipagina over deze gewoonte: http://en.wikipedia.org/wiki/Burrneshaquote:For her project Sworn Virgins of Albania, photographer Jill Peters visited to the mountain villages of northern Albania to capture portraits of “burneshas,” or females who have lived their lives as men for reasons related to their culture and society.
Many of the women assumed their male identities from an early age as a way to avoid the old codes that governed the tribal clans, which stated that women were the property of their husbands
Yentl !quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Interessant artikel over een fenomeen waar ik nog nooit van had gehoord! En zo heel ver weg is Albanië nou ook weer nietportraits-of-albanian-women-who-have-lived-their-lives-as-men
[..]
Ook nog een wikipagina over deze gewoonte: http://en.wikipedia.org/wiki/Burrnesha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |