Vind het prima, weet ik dat ze goed zijn opgeborgenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoe triest ook als je op je vrije zondagochtend in de file staat voor een 1 euro ontbijtje bij de Ikea

Als we "moeten" zijn gaan we op de meest onmogelijke tijden als het er relatief rustig is. Doordeweeks rond 18 uur oid. Koop er nooit eten, hooguit een Sprite bij de uitgang aangezien ik altijd verga van de dorst als ik er rondgelopen heb.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:12 schreef borisz het volgende:
Als ik naar De Blauwe Hel ga haal ik wel altijd een broodje worst op het eind.. Maar ga er niet voor een euro ontbijten
. Oh de laatste keer haalde ik een portie balletjes trouwens
.

Rondlopen in de Ikea, gruwel, ik loop langs de kassas naar binnen, neem een kar, leg er een billy op en ga weerquote:Op maandag 20 januari 2014 19:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als we "moeten" zijn gaan we op de meest onmogelijke tijden als het er relatief rustig is. Doordeweeks rond 18 uur oid. Koop er nooit eten, hooguit een Sprite bij de uitgang aangezien ik altijd verga van de dorst als ik er rondgelopen heb.

quote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef zyx1981 het volgende:
Bijzonderleuke actie.Wie doet er mee mensen?! Bijtjes zijn een erg belangrijke schakel in onze voedselproductie. De laatste jaren krijgen imkers meer en meer tegenslagen. Het soort vandalisme zoals wat bovengenoemde imker is overkomen, blijft echter te bizar voor woorden. Bijen in het water gegooid... en met vuurwerk bestookt. Wie doet nu zo iets?
Daarom is het een mooi gebaar als Fok!kers die man een camerasysteem kunnen bezorgen.Met een camera bij zijn bijen is het voor die imker weer: "Don't worry, bee happy!"

Dat is idd de enige manier om niet minimaal een kwartier onderweg te zijn naar het magazijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Rondlopen in de Ikea, gruwel, ik loop langs de kassas naar binnen, neem een kar, leg er een billy op en ga weer

quote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Rondlopen in de Ikea, gruwel, ik loop langs de kassas naar binnen, neem een kar, leg er een billy op en ga weer

Ik las het net jaquote:Op maandag 20 januari 2014 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
http://www.omroepwest.nl/(...)jd-tegen-files-delft

We blijven hollanders hequote:Op maandag 20 januari 2014 19:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hoe triest ook als je op je vrije zondagochtend in de file staat voor een 1 euro ontbijtje bij de Ikea

waar? Waar? WAAR?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan lamszwezerik bestellen voor 2,10 per kg.

quote:

Hmm inspireert mij om van de week ook mexicaans te stoven, maar dan met tortillas geserveerd. Kwam vandaag een recept tegen tijdens het verknippen van delicious jaargang 2012..quote:Op maandag 20 januari 2014 22:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik proefde net even om te kijken hoe ver het was, maar het vlees is echt al mooi zacht. Dat wordt lekker morgenBeetje rijst erbij koken en gaan met die banaan.

Oe....ook een idee.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm inspireert mij om van de week ook mexicaans te stoven, maar dan met tortillas geserveerd. Kwam vandaag een recept tegen tijdens het verknippen van delicious jaargang 2012..

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.

Een kilo is mij wat te veel maar ik wil wel een pondje afnemen van je.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan lamszwezerik bestellen voor 2,10 per kg.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil best wat extra bestellen voor mensen, maar ik woon in Enschede.
Sterkheidsbaas van alles.

Die van mij is echt subliem geluktquote:Op maandag 20 januari 2014 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm inspireert mij om van de week ook mexicaans te stoven, maar dan met tortillas geserveerd. Kwam vandaag een recept tegen tijdens het verknippen van delicious jaargang 2012..

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |