We verbruiken altijd nog iets meer dan de helft dan de vorige bewoners (iets van 60%), bejaard stel, hele dag thuisquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:03 schreef Lonaa het volgende:
Dat tikt aan dan.
Ik heb weinig gas verstookt vorige winter. Mijn jaarafrekening kwam van de zomer, ik kreeg bijna 500 euro terug.

Ja, dat tikt ook altijd aardig aan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
We verbruiken altijd nog iets meer dan de helft dan de vorige bewoners, bejaard stel, hele dag thuis

Gruwelijk, wordt vast net zo een succes als de mankiniquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:29 schreef Lonaa het volgende:
LIF / Megging: de legging voor mannen!_!

Best wel jaren 80 geloof ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:29 schreef Lonaa het volgende:
LIF / Megging: de legging voor mannen!_!

Eerste stap zal toch wel zijn de oorzaak vinden van het verbruikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:36 schreef Lonaa het volgende:
Kut.
Ik moest de waterstand doorgeven aan Vitens. Ik dacht, check ik ook gelijk de electra-standen. Invoeren bij Essent, dagtarief aan de lage kant, maar binnen de marge, gas buitengewoon laag en het nachttarief ruim boven de marge.
Ik heb, in een halfjaar, 200kwH in het dagtarief gebruikt en 900kwh in het nachttarief. 900!!!
Dat kan niet. Ik slaap s nachts. Lief ook. Alles is uit 's nachts. Of iig, niks extra's is aan 's nachts. Geen waterbed, geen droger, geen vaatwasser. Geen niks. Ik Essent bellen, tja, misschien is de meter stuk, moet ik bij Enexis zijn. Ik hun bellen. Ging ze even in mijn meterstanden kijken. Ik woon hier nu anderhalf jaar.
Alles aan de lage kant, en daar doe ik ook mijn best voor. Maar wat blijkt, in het nachttarief heb ik het eerste half jaar 300 kwh gebruikt, in het 2e half jaar 600 en nu dus 900. Dat is een vrij exponentiële groei. Zij kon het ook niet verklaren. Ik had vast allerlei apparaten aan.
Ze kon wel iemand laten komen om de meter te laten ijken. Dan betaal je 370!!! euro borg. Is je meter stuk, krijg je het terug, ligt het niet aan de meter, houd Enexis het. Om me moed in te spreken vertelde ze me nog even dat van de 250 aanvragen vorig jaar er 2 daadwerkelijk een kapotte meter hadden.
En nu dan? Ik zit even met m'n handen in het haar. Ik bel iig morgen de woningbouw, maar ik ben bang dat het een kastje <=> muur verhaal wordt en het me straks klauwen met geld kost.

Zo zag het er niet uit. Ja, een beetje, omdat buiten ook de meters van de andere 3 woningen zit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:16 schreef golfer het volgende:
Lonaa, als het er zo uit ziet moet je je zorgen gaan maken:
[ afbeelding ]
want dan is er echt wel sprake van:
[ afbeelding ]
net in Zandvoort de de politie aangetroffen.

Maar ik verbruik niks 's nachts wat ik overdag niet gebruik en wat dit kan verklaren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eerste stap zal toch wel zijn de oorzaak vinden van het verbruik
* Stereotomy nog steeds AnneX dankbaar is voor de energiebijhoudwebsite. geen verrassingen.

Ga maar eerst even kijken of de meter daadwerkelijk rapper loopt 's nachts...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar ik verbruik niks 's nachts wat ik overdag niet gebruik en wat dit kan verklaren.

De laatste ballen van Djokovicquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Mam belt hysterisch terwijl ik al op bed lig: 'hij is eruit geknikkerd!!!' Hoor mn vader juichen op de achtergrond.
Ik 'wuut? Wie, waar?'
Mam: 'Djokoaap! Door Wawarajinsseki!!'
Mam heeft n hekel aan Djokovic

Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ga maar eerst even kijken of de meter daadwerkelijk rapper loopt 's nachts...

In deze zin met een t.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:35 schreef Bluezz het volgende:
Hij bedoeld bewijs verzamelen.. of zoiets.
Is bedoeld nou met een d of een t

De kop van BB (Boris Becker) was ook goud waard op de tribune bij Djoko.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja dat zei ze. Radicale missers. Vind dat toch maf hoor, dat doet Djoko vaker laatste punten van n hele lang match. Of niet normaal goed, of beschamend slecht..

Ook nog een wikipagina over deze gewoonte: http://en.wikipedia.org/wiki/Burrneshaquote:For her project Sworn Virgins of Albania, photographer Jill Peters visited to the mountain villages of northern Albania to capture portraits of “burneshas,” or females who have lived their lives as men for reasons related to their culture and society.
Many of the women assumed their male identities from an early age as a way to avoid the old codes that governed the tribal clans, which stated that women were the property of their husbands

Yentl !quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:51 schreef Isabeau het volgende:
Interessant artikel over een fenomeen waar ik nog nooit van had gehoord! En zo heel ver weg is Albanië nou ook weer nietportraits-of-albanian-women-who-have-lived-their-lives-as-men
[..]
Ook nog een wikipagina over deze gewoonte: http://en.wikipedia.org/wiki/Burrnesha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |