Doe je er toch gewoon nog wat doorheen..quote:Op maandag 20 januari 2014 23:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die van mij is echt subliem geluktwaren alleen geen zes porties maar vier. Nog steeds vier keer lekker eten dus
En de pittigheid viel tegen
Volgende keer meer tabasco
Yup. Vanavondquote:Op dinsdag 21 januari 2014 07:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Doe je er toch gewoon nog wat doorheen..
Mail.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:15 schreef Sarabi het volgende:
Vraagje: open sollicitaties versturen via de mail of post?
Kan allebei.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:15 schreef Sarabi het volgende:
Vraagje: open sollicitaties versturen via de mail of post?
Dat stuk?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Whut?? Waar komt dat nu weer vandaan?
En het maakt mijn tochalnnietbestaande neiging nķg kleiner
Oh die moeten we nog gaan zien!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:36 schreef AnneX het volgende:
Nou, zoals ik eerder schreef...je wordt er écht niet vrolijk van
![]()
![]()
![]()
![]()
De COS daarentegen is vermakelijk en beter te pruimen.
UTO / [COS #316] Laat Andrea wegzweven svp!
Jammer van je tijd om een echt boek te lezen.
Gister waren wij naar de bios. en hebben de Wolf of Wall Street gezien.
Poeh! Wat veel waspoeder werd er gebruikt.
Kan men dan nog functioneren ?
Ik weet het wel zeker.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef golfer het volgende:
Ik heb niet de indruk dat we veel missen met het niet kijken naar dat Utopia.
kenonnequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou bijna Utopia gaan kijken
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef golfer het volgende:
stttttttttttt... zeg nou niet te hard, want dan ben je gelijk outcastquote:
Laat mij maar lekker een outcast zijn dan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
stttttttttttt... zeg nou niet te hard, want dan ben je gelijk outcast
Ik ook nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker een outcast zijn dan.
Ik hoef niet altijd met het klootjesvolk mee te lopen.
Ik vind het heerlijk om te volgen. Hoe het hele programma gewoon totaal flopt. Zelfs de aandachtsgeile mensen die zichzelf er voor inschrijven stoppen er na 2 weken al mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef golfer het volgende:
Is het een flop?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk om te volgen. Hoe het hele programma gewoon totaal flopt. Zelfs de aandachtsgeile mensen die zichzelf er voor inschrijven stoppen er na 2 weken al mee.
Volgens mij meer dan een miljoen kijkers nog steeds, dus in die zin alles behalve een flop.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb geen idee, ik heb er nog geen minuut van gezien, volgens mij is het toch aardig druk daar,,,
Dan zal er wel ''iets''' zijn dat de mensen toch blijven kijken neem ik aan, ik had er geen zinquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens mij meer dan een miljoen kijkers nog steeds, dus in die zin alles behalve een flop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |