Trusten roisquote:Op maandag 20 januari 2014 03:38 schreef roislecxe het volgende:
Nou, ik ga naar bed. Breng de boel maar tot de maan vannacht en morgenvroeg
Jot. Morgen toch naar de maan, dan maakt die paar honderdste niet uit.quote:
Trusten Annabel,quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 08:54 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Kut profitswitchingpools
DGB stijgt op coinmarket.io Ik verkoop alvast een deel. Denk dat hij rond 1 uur op z'n hoogst staat. Ik kijk na mijn toets op school gelijk om de rest te verkopenquote:
Ik wacht tot ze op Cryptsy staan.quote:Op maandag 20 januari 2014 09:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
DGB stijgt op coinmarket.io Ik verkoop alvast een deel. Denk dat hij rond 1 uur op z'n hoogst staat. Ik kijk na mijn toets op school gelijk om de rest te verkopen
pool in een pool, ok.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:54 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Kut profitswitchingpools
MaGNeT.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:47 schreef Xeanor het volgende:
Doge boekt even een 50% increase in waarde in 3 uur tijd, wat ik echt insane vind want je hebt gigantisch veel BTC nodig om dat te "pumpen".
Kost iets van 300 BTC om dit te doen, nog afgezien van alle giga dumps die zouden plaatsvinden nav. zo'n pump. Het staat nog steeds hoog.quote:
Nog niemand? Ok dan:quote:Op maandag 20 januari 2014 11:16 schreef robin007bond het volgende:
Het is nu trouwens ook mogelijk om je bij dat FedoraCoin payment platform te registreren.
Hoe ging wiskunde D?quote:Op maandag 20 januari 2014 09:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
DGB stijgt op coinmarket.io Ik verkoop alvast een deel. Denk dat hij rond 1 uur op z'n hoogst staat. Ik kijk na mijn toets op school gelijk om de rest te verkopen
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:35 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die nog op de middelbare school zitten.
Minderjarigen.
Niet iedereen gaat gelijk na het VMBO in de supermarkt werkenquote:Op maandag 20 januari 2014 11:35 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die nog op de middelbare school zitten.
Minderjarigen.
Dat feelquote:Op maandag 20 januari 2014 11:37 schreef robin007bond het volgende:
Dat gevoel wanneer je vrienden ziet studeren aan TU's en dergelijke.
Ik wel, die zijn allemaal al van de middelbare school af, terwijl ik de oudste ben van het zooitjequote:Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef Leafeon672 het volgende:
Daar herken ik me niet in, ik heb geen vrienden op het mbo .
Tsja..quote:Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dat feel
Daar herken ik me niet in, ik heb geen vrienden op het mbo.
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:46 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb vannacht over Nicki Minaj gedroomd![]()
Dat is niet best.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:46 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb vannacht over Nicki Minaj gedroomd![]()
quote:
Ze bleek een piemel in haar broek te hebbenquote:
Als dat zo is, dan is bij mij eind van de week mijn huis afbetaald ;-)quote:Op maandag 20 januari 2014 11:39 schreef Nattekat het volgende:
Aan het einde van de week is mijn studie met dit betaald, mark my words![]()
[ afbeelding ]
Ik werkte in de supermarkt en was verkleed als vrouw. Zo'n groepje had allemaal dingen gejat dus wij op de fiets erachter aan. Ik haalde uiteindelijk degene die de m&m's jatte in en wr hadden seks in de bosjesquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik werkte in de supermarkt en was verkleed als vrouw. Zo'n groepje had allemaal dingen gejat dus wij op de fiets erachter aan. Ik haalde uiteindelijk degene die de m&m's jatte in en wr hadden seks in de bosjes
Ik heb beidequote:Op maandag 20 januari 2014 11:31 schreef Nattekat het volgende:
Geen wiskunde B hebben
Lekker de hele ochtend niks doen omdat de toets pas om 12:40 begint
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik werkte in de supermarkt en was verkleed als vrouw. Zo'n groepje had allemaal dingen gejat dus wij op de fiets erachter aan. Ik haalde uiteindelijk degene die de m&m's jatte in en wr hadden seks in de bosjes
quote:Op maandag 20 januari 2014 08:35 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
Ik had net een droom dat ik en wat vrienden dingen hadden gestolen uit de Albert Heijn, ik had alleen een halve zak M&Ms (ik had de helft al in de winkel op) en toen ging het alarm af. En toen renden we weg, en kwamen alle werknemers met fietsen achter ons aan, dus ik ren bossen in, gaan ze gewoon door. En toen was er 1 knappe AHchick die achter mij aan ging en na uren was zij de enige over en toen hadden we seks in de bosjes en toen werd ik wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |