Vegaburgersquote:Op maandag 20 januari 2014 03:02 schreef Stryder het volgende:
Gaat hier eindelijk weer over bitcoin ipv vegaburgers
Dat is waarquote:
Ach die walls zeggen uiteindelijk weinigquote:Op maandag 20 januari 2014 03:19 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ben blij dat die zieke sellwall ook weer op 24.50 staat, kan ie weer mooi even dalen.
Lol, tuurlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 03:26 schreef roislecxe het volgende:
Hij heeft zich weer vlot terug naar de sellwall gewerkt zeg.
Denk dat ik gewoon nog 1x instap zometeen een beetje lager en dan ga slapen. Hij gaat vast nog wel door de muur heen, of hij wordt weggehaald.
Dat is waar, maar deze staat er al wel even.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ach die walls zeggen uiteindelijk weinig
Hoop dat het een beetje doorzet deze week zodat ik weer uit NMC kan. Ik was van plan iedere dag 50 dollars te verdienen en zit nu al 10 dagen vast in NMC
Moet een keer gebeuren tochquote:
Deze markt beweegt altijd vreemdquote:Op maandag 20 januari 2014 03:29 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat is waar, maar deze staat er al wel even.
Ach, ik wil zelf zo ook weer instappen, maar hou huobi eerst even in de gaten.
De markt beweegt maar vreemd vandaag.
Ik lees dit terug en ik weet niet eens of het wel ergens op slaatquote:Op maandag 20 januari 2014 03:33 schreef Stryder het volgende:
Dat wel, al zijn er toch altijd wel bepaalde patronen te herkennen. Al zijn dat wel hele korte termijn patronen. Het is maar net hoeveel risico je wilt nemen.
Zit je er alweer in dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 03:38 schreef roislecxe het volgende:
Nou, ik ga naar bed. Breng de boel maar tot de maan vannacht en morgenvroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |