Ik wel, die zijn allemaal al van de middelbare school af, terwijl ik de oudste ben van het zooitjequote:Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef Leafeon672 het volgende:
Daar herken ik me niet in, ik heb geen vrienden op het mbo .
Tsja..quote:Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dat feel
Daar herken ik me niet in, ik heb geen vrienden op het mbo.
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:46 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb vannacht over Nicki Minaj gedroomd![]()
Dat is niet best.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:46 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik heb vannacht over Nicki Minaj gedroomd![]()
quote:
Ze bleek een piemel in haar broek te hebbenquote:
Als dat zo is, dan is bij mij eind van de week mijn huis afbetaald ;-)quote:Op maandag 20 januari 2014 11:39 schreef Nattekat het volgende:
Aan het einde van de week is mijn studie met dit betaald, mark my words![]()
[ afbeelding ]
Ik werkte in de supermarkt en was verkleed als vrouw. Zo'n groepje had allemaal dingen gejat dus wij op de fiets erachter aan. Ik haalde uiteindelijk degene die de m&m's jatte in en wr hadden seks in de bosjesquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 13:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik werkte in de supermarkt en was verkleed als vrouw. Zo'n groepje had allemaal dingen gejat dus wij op de fiets erachter aan. Ik haalde uiteindelijk degene die de m&m's jatte in en wr hadden seks in de bosjes
Ik heb beidequote:Op maandag 20 januari 2014 11:31 schreef Nattekat het volgende:
Geen wiskunde B hebben
Lekker de hele ochtend niks doen omdat de toets pas om 12:40 begint
[..]
Ik werkte in de supermarkt en was verkleed als vrouw. Zo'n groepje had allemaal dingen gejat dus wij op de fiets erachter aan. Ik haalde uiteindelijk degene die de m&m's jatte in en wr hadden seks in de bosjes
quote:Op maandag 20 januari 2014 08:35 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
Ik had net een droom dat ik en wat vrienden dingen hadden gestolen uit de Albert Heijn, ik had alleen een halve zak M&Ms (ik had de helft al in de winkel op) en toen ging het alarm af. En toen renden we weg, en kwamen alle werknemers met fietsen achter ons aan, dus ik ren bossen in, gaan ze gewoon door. En toen was er 1 knappe AHchick die achter mij aan ging en na uren was zij de enige over en toen hadden we seks in de bosjes en toen werd ik wakker.
Ja volgens mij waren onze dromen telepathisch verbonden. Maar zeg ik had echt niet door dat je stiekem een vent wasquote:
Zie TT #48quote:Op maandag 20 januari 2014 14:05 schreef Spatieloos het volgende:
Wow coinmarketcap zegt dat Mooncoin 200+ % gestegen is, hoezo?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |