31 januari, eind in de middag. Gaan we ergens een hapje eten en biertje drinken. Dan evt. naar jouw huis?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Week erna sta ik voor je klaar.
[..]Dat geloof ik graag. De dingen die jij voor je unbans hebt moeten doen op 'sjoel' meets
Nee.Dat vindt hij alleen maar leuk. Ik voorspel dat dit spelletje nog wel 2 uur door gaat.quote:
ik was te laatquote:Op zondag 19 januari 2014 22:57 schreef supersof het volgende:
wow bedenkt dat ik een topic mocht openen jongens
LMI heeft altijd praatjes, ongeacht over wat het gaat.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:57 schreef xcachet het volgende:
Well, LMI, als jij pics van haar ziet heb je wel wat minder praatjes.
Nee. Mijn speakers klinken al episch genoegquote:
Foto met handgeschreven tekst over muto in mijn dm?quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
LMI heeft altijd praatjes, ongeacht over wat het gaat.
hmm, hoe lang is het bezig?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee.Dat vindt hij alleen maar leuk. Ik voorspel dat dit spelletje nog wel 2 uur door gaat.
ok zal er morgen een makernquote:Op zondag 19 januari 2014 22:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Foto met handgeschreven tekst over muto in mijn dm?
Hoezo? Heb je haar al gezien danquote:Op zondag 19 januari 2014 22:57 schreef xcachet het volgende:
Well, LMI, als jij pics van haar ziet heb je wel wat minder praatjes.
Geen idee, maar als het nog langer doorgaat ben ik weer weg hierquote:Op zondag 19 januari 2014 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hmm, hoe lang is het bezig?
Wow. Nu alquote:
Ik ben om middernacht jarig, gaan we daar pretentieus gezellig over doen en filosoferen over ouderdomquote:Op zondag 19 januari 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, maar als het nog langer doorgaat ben ik weer weg hierGeen zin om weer hele avond te discussieren over iemands echt of nepheid terwijl we het allemaal eigenlijk toch al weten.
Maar ik/we vind(en) behoorlijk sneu om dan te gaan kapen terwijl hij/zij/het niet meepostquote:Op zondag 19 januari 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, maar als het nog langer doorgaat ben ik weer weg hierGeen zin om weer hele avond te discussieren over iemands echt of nepheid terwijl we het allemaal eigenlijk toch al weten.
quote:
Jij dan met je palinghoofdquote:Op zondag 19 januari 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wij allemaal behalve jouw dikke varkenskop.
mag ik je feliciteren of krijg ik een "praat niet tegen me"?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben om middernacht jarig, gaan we daar pretentieus gezellig over doen en filosoferen over ouderdom
Ja ach, het is maar een kaap. Als je hem had genegeerd had hij niks meer gezegd, was met vorige kaaps van hem ookquote:Op zondag 19 januari 2014 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik/we vind(en) behoorlijk sneu om dan te gaan kapen terwijl hij/zij/het niet meepost
Nouenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach, het is maar een kaap. Als je hem had genegeerd had hij niks meer gezegd, was met vorige kaaps van hem ook
een felicitatie is voor zover ik weet zelden als belediging gebruikt. Ik keur het goedquote:Op zondag 19 januari 2014 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
mag ik je feliciteren of krijg ik een "praat niet tegen me"?
Hoiquote:
counterstrike?quote:
coridion syndroom?quote:
Boh, headshot zou ik wel willen geven aan hem jaquote:
Je denkt zeker dat ik ze niet waar maakquote:Op zondag 19 januari 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
LMI heeft altijd praatjes, ongeacht over wat het gaat.
Dat klopt.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat ik ze niet waar maak
Haar* Je ziet duidelijk een vrouwelijk icoontje voor haar usernamequote:Op zondag 19 januari 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boh, headshot zou ik wel willen geven aan hem ja
1v1 of een groter spelersveld?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boh, headshot zou ik wel willen geven aan hem ja
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar* Je ziet duidelijk een vrouwelijk icoontje voor haar username
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
31 januari, eind in de middag. Gaan we ergens een hapje eten en biertje drinken. Dan evt. naar jouw huis?
Ah je hebt gelijk, ik ga Ezell voortaan ook met hem aansprekenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar* Je ziet duidelijk een vrouwelijk icoontje voor haar username
Als je ruzie met mij wil krijgen, moet je dat vooral doen, Fok-it.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah je hebt gelijk, ik ga Ezell voortaan ook met hem aanspreken
Zien wel beste Etsu. Liever de week erop bij nader inzien. Ik heb herkansingen op de maandagochtend.quote:
Hoezo, neuk je niet graag shemales?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je ruzie met mij wil krijgen, moet je dat vooral doen, Fok-it.
Je mag ook wel zeggen dat je niet durft hoor, ben het wel gewend.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zien wel beste Etsu. Liever de week erop bij nader inzien. Ik heb herkansingen op de maandagochtend.
Voor je me helemaal uitscheurt...
Ja was lekkerquote:
pusyquote:Op zondag 19 januari 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
En nu doen mijn ogen pijn. Mijn brein kan al deze homo erotische toespelingen niet meer aan
gastquote:Op zondag 19 januari 2014 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zien wel beste Etsu. Liever de week erop bij nader inzien. Ik heb herkansingen op de maandagochtend.
Voor je me helemaal uitscheurt...
Voor een keertje is het wel lekkerquote:
Ja, familie-date.quote:
Sowiesoquote:Op zondag 19 januari 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor een keertje is het wel lekkerMaar voortaan toch maar weer Aziatisch
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Al is TC'en met Etsu en Pax toch wel het hoogtepunt van mijn week
Dankjequote:Op zondag 19 januari 2014 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Al is TC'en met Pax toch wel het hoogtepunt van mijn week
die twee hebben wel een haat-liefde relatie.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Al is TC'en met Etsu en Pax toch wel het hoogtepunt van mijn week
Mooizo.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:06 schreef supersof het volgende:
en ze is weg
oke ze is dus echt nep
huh ja echt nep
nep echt
wowow
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:06 schreef supersof het volgende:
en ze is weg
oke ze is dus echt nep
huh ja echt nep
nep echt
wowow
Gaat dit over jou en Etsu en de strijd om Ezell?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor een keertje is het wel lekkerMaar voortaan toch maar weer Aziatisch
*hijquote:Op zondag 19 januari 2014 23:06 schreef supersof het volgende:
en ze is weg
oke ze is dus echt nep
huh ja echt nep
nep echt
wowow
Pax en ik houden eigenlijk wel van elkaar, zoals IRL blijkt, maar op FOK! haten we elkaar omdat we elkaar willen trollen. Dat is het werkelijke verhaal achter ons.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die twee hebben wel een haat-liefde relatie.
Nee, die strijdbijl heb ik al begraven. Als het om Ezell gaat kan ik niet van een nichterige homo uit Groningen winnen.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat dit over jou en Etsu en de strijd om Ezell?
XD
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die twee hebben wel een haat-liefde relatie.
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:06 schreef supersof het volgende:
en ze is weg
oke ze is dus echt nep
huh ja echt nep
nep echt
wowow
Wie? Paxcon?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, die strijdbijl heb ik al begraven. Als het om Ezell gaat kan ik niet van een nichterige homo uit Groningen winnen.
Hij maakte me belachelijk omwille mijn kookkunsten.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Niet op TC hoor. Man, man, man.
quote:
quote:
tr gemacht. Geniet van je banquote:
Jijquote:
Ik ook, maar jou zwartmaken helpt ook bij mijn Ezell-overname dus dan pas ik dat graag toequote:Op zondag 19 januari 2014 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk moeilijk voorstellen dat hij op mij doelt.
Je hebt Ezell nooit van mij overgenomen, en dat zal ook nooit gebeuren.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook, maar jou zwartmaken helpt ook bij mijn Ezell-overname dus dan pas ik dat graag toe
Ik was anders redelijk accuraatquote:Op zondag 19 januari 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je viel wel lelijk door de mand omtrent je etentjes bij Etsu hoor.
Vlijmscherp was ik. Rawr
Ik wacht mijn kans afquote:Op zondag 19 januari 2014 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt Ezell nooit van mij overgenomen, en dat zal ook nooit gebeuren.
Zeggen dat mijn kamer stinkt + dat ik geen zin had in koken en dat ik daarom patat voorschotel + dat mijn lasagne vies smaakte, vind ik niet accuraat.quote:
dus je geeft Etsu nog meer kans?quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeggen dat mijn kamer stinkt + dat ik geen zin had in koken en dat ik daarom patat voorschotel + dat mijn lasagne vies smaakte, vind ik niet accuraat.
Wat dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar ging het niet om eigenlijk maar goed
Aha.quote:
Help die twee jongens even een aan een nieuw onderwerp. Ik wil niet hun bitchfightonderwerp zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben gemaakt voor Ezell was het niet dat ik haar al tot god had verheven
Nee. Ik neem een pauze van mijn FOK! homo alterego. Moet wel verfrissend en vernieuwend blijven natuurlijkquote:Op zondag 19 januari 2014 23:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Help die twee jongens even een aan een nieuw onderwerp. Ik wil niet hun bitchfightonderwerp zijn.
lijkt me niet leukquote:Op zondag 19 januari 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ld-bijna-klaar.dhtml
Ziek
ik ben bang voor waterglijbanenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ld-bijna-klaar.dhtml
Ziek
Ik denk dat je standaard je zwembroek kwijt bent aan het eind van de ritquote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:22 schreef Etsu het volgende:
Ezell, ik had je toch verteld over die ene vanavond en ik ben vanmorgen tegen hem uitgebarsten en nu zegt die "Uuuh… Doe even rustig?"![]()
En morgen is het maandag, dan wordt de sok gevonden. Snap je 'm?
Jaquote:Op zondag 19 januari 2014 23:22 schreef Etsu het volgende:
Ezell, ik had je toch verteld over die ene vanavond en ik ben vanmorgen tegen hem uitgebarsten en nu zegt die "Uuuh… Doe even rustig?"![]()
ik volg er niks vanquote:Op zondag 19 januari 2014 23:22 schreef Etsu het volgende:
ik was in walibi ofzo, dat zwembad. en bij een glijbaan, kon ik gewoon geen adem meer halen wtfquote:
Ja, dat was die glijbaan waar je in zo`n bak terecht komt die volgeladen wordt met water toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was in walibi ofzo, dat zwembad. en bij een glijbaan, kon ik gewoon geen adem meer halen wtf
dat was echt eng
neequote:Op zondag 19 januari 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat was die glijbaan waar je in zo`n bak terecht komt die volgeladen wordt met water toch?
Die zwembad is weggehaald
Ohh, die hele hoge. Die ken ik ook nog wel.quote:
is toch leuk als je je vrouw voor dingen kunt beschermenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:24 schreef LETMEIN het volgende:
Bang zijn beperkt je in het leven - LMI
zak in elkaar joh gekquote:Op zondag 19 januari 2014 23:24 schreef LETMEIN het volgende:
Bang zijn beperkt je in het leven - LMI
linkje ploxquote:Op zondag 19 januari 2014 23:25 schreef Etsu het volgende:
paxje's kaaklijn is geel als je heel geforceerd naar zijn profielfoto op fb kijkt
Hellendoornquote:Op zondag 19 januari 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
In Hellendoorn ben ik wel een keer uit de band geflikkerd in die halfpipe glijbaan.
Ik heb toen een dag moeten doen alsof mijn reet niet volledig blauw was.
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:25 schreef Etsu het volgende:
paxje's kaaklijn is geel als je heel geforceerd naar zijn profielfoto op fb kijkt
watquote:Op zondag 19 januari 2014 23:25 schreef Etsu het volgende:
We zijn een keer naar bed geweest en daarna heeft die mij afgewezen. Vind je het heel raar dat ik dat nog niet helemaal kan accepteren?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Je houdt ook niet op ook he. Pax moet een keer voor je charme gaan vallen dat kan niet anders.
Helaas wel ja.quote:
Heb zuurkool op vanavond.quote:
Snap echt niet waarom je elke avond, de hele avond op TC moet zittenquote:
vind het niet echt leuk eigenlijkquote:Op zondag 19 januari 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom je elke avond, de hele avond op TC moet zittenMaar goed
Soms wel grappig, maar mijn internet kan het toch niet aan dusquote:Op zondag 19 januari 2014 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vind het niet echt leuk eigenlijk
Ik heb helemaal niets met leer en elkaar afrossenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moet ie zelf weten als ie daar een strakke plasser van krijgt.
ik niet iig
jij houd meer van touwen?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met leer en elkaar afrossenIk snap niet waarom mensen bondage daar per se mee associëren.
Op FOK!, en al helemaal in een slowchat, kan je dit soort onderwerpen eigenlijk niet serieus besprekenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Als er een vrouw mee vastgebonden is wel. En het moet uiteraard vrijwillig zijn.
maar sm is toch meer dat de meester meester is en de andere onmachtig?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Als er een vrouw mee vastgebonden is wel. En het moet uiteraard vrijwillig zijn.
Mijn autisme kan het niet aanquote:Op zondag 19 januari 2014 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Soms wel grappig, maar mijn internet kan het toch niet aan dus
Bondage and Discipline (BD), Dominance and Submission (DS) en Sadism and Masochism (S&M or S/M).quote:Op zondag 19 januari 2014 23:48 schreef badschaap het volgende:
[..]
maar sm is toch meer dat de meester meester is en de andere onmachtig?
Klopt, ik wou alleen een misverstand uit de wereld helpenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op FOK!, en al helemaal in een slowchat, kan je dit soort onderwerpen eigenlijk niet serieus besprekenDaar zijn de meeste mensen echt te kortzichtig voor.
Boom al geprobeerd? Echt een verademing.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn autisme kan het niet aan
Kan er erg slecht tegen dat mensen klakkeloos `bleh'' en `ranzig'' als termen gebruiken. Dat het je voorkeur niet is, prima. Maar een beetje tolerantie mag welquote:Op zondag 19 januari 2014 23:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, ik wou alleen een misverstand uit de wereld helpenGelukkig is het onderwerp de laatste jaren wel steeds meer geaccepteerd.
Eigenlijk heeft de sub meer macht dan de dom, de sub kan het 'spel' op elk moment beëindigen. Het is een bepaalde rol die je aanneemt, hoe die rol wordt vervult verschilt per persoon.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:48 schreef badschaap het volgende:
[..]
maar sm is toch meer dat de meester meester is en de andere onmachtig?
Nee. Ik heb geweldige speakers met een heerlijk neutraal geluid een een geluidskaart waar geen spikkeltje ruis uit voort komt.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Boom al geprobeerd? Echt een verademing.
Je luistert nooit muziek met oortjes?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geweldige speakers met een heerlijk neutraal geluid een een geluidskaart waar geen spikkeltje ruis uit voort komt.
Hetzelfde geldt voor homofoben. Beetje jammer wel dat mensen altijd voorbarige conclusies trekken.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan er erg slecht tegen dat mensen klakkeloos `bleh'' en `ranzig'' als termen gebruiken. Dat het je voorkeur niet is, prima. Maar een beetje tolerantie mag wel
Plus het verschilt zo erg in gradaties. Speels met handboeien is ook bdsmquote:Op zondag 19 januari 2014 23:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft de sub meer macht dan de dom, de sub kan het 'spel' op elk moment beëindigen. Het is een bepaalde rol die je aanneemt, hoe die rol wordt vervult verschilt per persoon.
Koptelefoon. Sennheiser H 25-IIquote:Op zondag 19 januari 2014 23:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je luistert nooit muziek met oortjes?
Probeer het nou maar gewoonquote:Op zondag 19 januari 2014 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koptelefoon. Sennheiser H 25-II
Ik haat al die software om de muziek mooier te maken, net als dat beats audio gedoe
TPE? Die term zegt me weinigquote:Op zondag 19 januari 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Plus het verschilt zo erg in gradaties. Speels met handboeien is ook bdsm![]()
Maar dat staat lijnrecht tegenover iets als een TPE.Wat ik wel echt te extreem vind trouwens
Idd, beatsquote:Op zondag 19 januari 2014 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Koptelefoon. Sennheiser H 25-II
Ik haat al die software om de muziek mooier te maken, net als dat beats audio gedoe
dit is de tweede keer deze week?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom je elke avond, de hele avond op TC moet zittenMaar goed
Gewoon eerstequote:
Jullie zitten elke avond wel op TC toch?quote:
lobiquote:
quote:
infinite lobi mattiequote:
Wat heb je voor cadeautje gekregen van je ouders?quote:
Ja, volgens mijn laptop nietquote:
nopequote:Op maandag 20 januari 2014 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jullie zitten elke avond wel op TC toch?
Dan heb ik niks gezegdquote:
nog niks :squote:Op maandag 20 januari 2014 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb je voor cadeautje gekregen van je ouders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |