31 januari, eind in de middag. Gaan we ergens een hapje eten en biertje drinken. Dan evt. naar jouw huis?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Week erna sta ik voor je klaar.
[..]Dat geloof ik graag. De dingen die jij voor je unbans hebt moeten doen op 'sjoel' meets
Nee.Dat vindt hij alleen maar leuk. Ik voorspel dat dit spelletje nog wel 2 uur door gaat.quote:
ik was te laatquote:Op zondag 19 januari 2014 22:57 schreef supersof het volgende:
wow bedenkt dat ik een topic mocht openen jongens
LMI heeft altijd praatjes, ongeacht over wat het gaat.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:57 schreef xcachet het volgende:
Well, LMI, als jij pics van haar ziet heb je wel wat minder praatjes.
Nee. Mijn speakers klinken al episch genoegquote:
Foto met handgeschreven tekst over muto in mijn dm?quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
LMI heeft altijd praatjes, ongeacht over wat het gaat.
hmm, hoe lang is het bezig?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee.Dat vindt hij alleen maar leuk. Ik voorspel dat dit spelletje nog wel 2 uur door gaat.
ok zal er morgen een makernquote:Op zondag 19 januari 2014 22:58 schreef Muto het volgende:
[..]
Foto met handgeschreven tekst over muto in mijn dm?
Hoezo? Heb je haar al gezien danquote:Op zondag 19 januari 2014 22:57 schreef xcachet het volgende:
Well, LMI, als jij pics van haar ziet heb je wel wat minder praatjes.
Geen idee, maar als het nog langer doorgaat ben ik weer weg hierquote:Op zondag 19 januari 2014 22:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hmm, hoe lang is het bezig?
Wow. Nu alquote:
Ik ben om middernacht jarig, gaan we daar pretentieus gezellig over doen en filosoferen over ouderdomquote:Op zondag 19 januari 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, maar als het nog langer doorgaat ben ik weer weg hierGeen zin om weer hele avond te discussieren over iemands echt of nepheid terwijl we het allemaal eigenlijk toch al weten.
Maar ik/we vind(en) behoorlijk sneu om dan te gaan kapen terwijl hij/zij/het niet meepostquote:Op zondag 19 januari 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, maar als het nog langer doorgaat ben ik weer weg hierGeen zin om weer hele avond te discussieren over iemands echt of nepheid terwijl we het allemaal eigenlijk toch al weten.
quote:
Jij dan met je palinghoofdquote:Op zondag 19 januari 2014 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wij allemaal behalve jouw dikke varkenskop.
mag ik je feliciteren of krijg ik een "praat niet tegen me"?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben om middernacht jarig, gaan we daar pretentieus gezellig over doen en filosoferen over ouderdom
Ja ach, het is maar een kaap. Als je hem had genegeerd had hij niks meer gezegd, was met vorige kaaps van hem ookquote:Op zondag 19 januari 2014 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik/we vind(en) behoorlijk sneu om dan te gaan kapen terwijl hij/zij/het niet meepost
Nouenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach, het is maar een kaap. Als je hem had genegeerd had hij niks meer gezegd, was met vorige kaaps van hem ook
een felicitatie is voor zover ik weet zelden als belediging gebruikt. Ik keur het goedquote:Op zondag 19 januari 2014 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
mag ik je feliciteren of krijg ik een "praat niet tegen me"?
Hoiquote:
counterstrike?quote:
coridion syndroom?quote:
Boh, headshot zou ik wel willen geven aan hem jaquote:
Je denkt zeker dat ik ze niet waar maakquote:Op zondag 19 januari 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
LMI heeft altijd praatjes, ongeacht over wat het gaat.
Dat klopt.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat ik ze niet waar maak
Haar* Je ziet duidelijk een vrouwelijk icoontje voor haar usernamequote:Op zondag 19 januari 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boh, headshot zou ik wel willen geven aan hem ja
1v1 of een groter spelersveld?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boh, headshot zou ik wel willen geven aan hem ja
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar* Je ziet duidelijk een vrouwelijk icoontje voor haar username
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
31 januari, eind in de middag. Gaan we ergens een hapje eten en biertje drinken. Dan evt. naar jouw huis?
Ah je hebt gelijk, ik ga Ezell voortaan ook met hem aansprekenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar* Je ziet duidelijk een vrouwelijk icoontje voor haar username
Als je ruzie met mij wil krijgen, moet je dat vooral doen, Fok-it.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah je hebt gelijk, ik ga Ezell voortaan ook met hem aanspreken
Zien wel beste Etsu. Liever de week erop bij nader inzien. Ik heb herkansingen op de maandagochtend.quote:
Hoezo, neuk je niet graag shemales?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je ruzie met mij wil krijgen, moet je dat vooral doen, Fok-it.
Je mag ook wel zeggen dat je niet durft hoor, ben het wel gewend.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zien wel beste Etsu. Liever de week erop bij nader inzien. Ik heb herkansingen op de maandagochtend.
Voor je me helemaal uitscheurt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |