Ja ach, het is maar een kaap. Als je hem had genegeerd had hij niks meer gezegd, was met vorige kaaps van hem ookquote:Op zondag 19 januari 2014 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik/we vind(en) behoorlijk sneu om dan te gaan kapen terwijl hij/zij/het niet meepost
Nouenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach, het is maar een kaap. Als je hem had genegeerd had hij niks meer gezegd, was met vorige kaaps van hem ook
een felicitatie is voor zover ik weet zelden als belediging gebruikt. Ik keur het goedquote:Op zondag 19 januari 2014 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
mag ik je feliciteren of krijg ik een "praat niet tegen me"?
Hoiquote:
counterstrike?quote:
coridion syndroom?quote:
Boh, headshot zou ik wel willen geven aan hem jaquote:
Je denkt zeker dat ik ze niet waar maakquote:Op zondag 19 januari 2014 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
LMI heeft altijd praatjes, ongeacht over wat het gaat.
Dat klopt.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je denkt zeker dat ik ze niet waar maak
Haar* Je ziet duidelijk een vrouwelijk icoontje voor haar usernamequote:Op zondag 19 januari 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boh, headshot zou ik wel willen geven aan hem ja
1v1 of een groter spelersveld?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boh, headshot zou ik wel willen geven aan hem ja
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar* Je ziet duidelijk een vrouwelijk icoontje voor haar username
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
31 januari, eind in de middag. Gaan we ergens een hapje eten en biertje drinken. Dan evt. naar jouw huis?
Ah je hebt gelijk, ik ga Ezell voortaan ook met hem aansprekenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haar* Je ziet duidelijk een vrouwelijk icoontje voor haar username
Als je ruzie met mij wil krijgen, moet je dat vooral doen, Fok-it.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah je hebt gelijk, ik ga Ezell voortaan ook met hem aanspreken
Zien wel beste Etsu. Liever de week erop bij nader inzien. Ik heb herkansingen op de maandagochtend.quote:
Hoezo, neuk je niet graag shemales?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je ruzie met mij wil krijgen, moet je dat vooral doen, Fok-it.
Je mag ook wel zeggen dat je niet durft hoor, ben het wel gewend.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zien wel beste Etsu. Liever de week erop bij nader inzien. Ik heb herkansingen op de maandagochtend.
Voor je me helemaal uitscheurt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |