Zeggen dat mijn kamer stinkt + dat ik geen zin had in koken en dat ik daarom patat voorschotel + dat mijn lasagne vies smaakte, vind ik niet accuraat.quote:
dus je geeft Etsu nog meer kans?quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeggen dat mijn kamer stinkt + dat ik geen zin had in koken en dat ik daarom patat voorschotel + dat mijn lasagne vies smaakte, vind ik niet accuraat.
Wat dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar ging het niet om eigenlijk maar goed
Aha.quote:
Help die twee jongens even een aan een nieuw onderwerp. Ik wil niet hun bitchfightonderwerp zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben gemaakt voor Ezell was het niet dat ik haar al tot god had verheven
Nee. Ik neem een pauze van mijn FOK! homo alterego. Moet wel verfrissend en vernieuwend blijven natuurlijkquote:Op zondag 19 januari 2014 23:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Help die twee jongens even een aan een nieuw onderwerp. Ik wil niet hun bitchfightonderwerp zijn.
lijkt me niet leukquote:Op zondag 19 januari 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ld-bijna-klaar.dhtml
Ziek
ik ben bang voor waterglijbanenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ld-bijna-klaar.dhtml
Ziek
Ik denk dat je standaard je zwembroek kwijt bent aan het eind van de ritquote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:22 schreef Etsu het volgende:
Ezell, ik had je toch verteld over die ene vanavond en ik ben vanmorgen tegen hem uitgebarsten en nu zegt die "Uuuh… Doe even rustig?"![]()
En morgen is het maandag, dan wordt de sok gevonden. Snap je 'm?
Jaquote:Op zondag 19 januari 2014 23:22 schreef Etsu het volgende:
Ezell, ik had je toch verteld over die ene vanavond en ik ben vanmorgen tegen hem uitgebarsten en nu zegt die "Uuuh… Doe even rustig?"![]()
ik volg er niks vanquote:Op zondag 19 januari 2014 23:22 schreef Etsu het volgende:
ik was in walibi ofzo, dat zwembad. en bij een glijbaan, kon ik gewoon geen adem meer halen wtfquote:
Ja, dat was die glijbaan waar je in zo`n bak terecht komt die volgeladen wordt met water toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was in walibi ofzo, dat zwembad. en bij een glijbaan, kon ik gewoon geen adem meer halen wtf
dat was echt eng
neequote:Op zondag 19 januari 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat was die glijbaan waar je in zo`n bak terecht komt die volgeladen wordt met water toch?
Die zwembad is weggehaald
Ohh, die hele hoge. Die ken ik ook nog wel.quote:
is toch leuk als je je vrouw voor dingen kunt beschermenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:24 schreef LETMEIN het volgende:
Bang zijn beperkt je in het leven - LMI
zak in elkaar joh gekquote:Op zondag 19 januari 2014 23:24 schreef LETMEIN het volgende:
Bang zijn beperkt je in het leven - LMI
linkje ploxquote:Op zondag 19 januari 2014 23:25 schreef Etsu het volgende:
paxje's kaaklijn is geel als je heel geforceerd naar zijn profielfoto op fb kijkt
Hellendoornquote:Op zondag 19 januari 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
In Hellendoorn ben ik wel een keer uit de band geflikkerd in die halfpipe glijbaan.
Ik heb toen een dag moeten doen alsof mijn reet niet volledig blauw was.
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:25 schreef Etsu het volgende:
paxje's kaaklijn is geel als je heel geforceerd naar zijn profielfoto op fb kijkt
watquote:Op zondag 19 januari 2014 23:25 schreef Etsu het volgende:
We zijn een keer naar bed geweest en daarna heeft die mij afgewezen. Vind je het heel raar dat ik dat nog niet helemaal kan accepteren?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Je houdt ook niet op ook he. Pax moet een keer voor je charme gaan vallen dat kan niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |