Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:22 schreef Etsu het volgende:
Ezell, ik had je toch verteld over die ene vanavond en ik ben vanmorgen tegen hem uitgebarsten en nu zegt die "Uuuh… Doe even rustig?"![]()
En morgen is het maandag, dan wordt de sok gevonden. Snap je 'm?
Jaquote:Op zondag 19 januari 2014 23:22 schreef Etsu het volgende:
Ezell, ik had je toch verteld over die ene vanavond en ik ben vanmorgen tegen hem uitgebarsten en nu zegt die "Uuuh… Doe even rustig?"![]()
ik volg er niks vanquote:Op zondag 19 januari 2014 23:22 schreef Etsu het volgende:
ik was in walibi ofzo, dat zwembad. en bij een glijbaan, kon ik gewoon geen adem meer halen wtfquote:
Ja, dat was die glijbaan waar je in zo`n bak terecht komt die volgeladen wordt met water toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was in walibi ofzo, dat zwembad. en bij een glijbaan, kon ik gewoon geen adem meer halen wtf
dat was echt eng
neequote:Op zondag 19 januari 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat was die glijbaan waar je in zo`n bak terecht komt die volgeladen wordt met water toch?
Die zwembad is weggehaald
Ohh, die hele hoge. Die ken ik ook nog wel.quote:
is toch leuk als je je vrouw voor dingen kunt beschermenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:24 schreef LETMEIN het volgende:
Bang zijn beperkt je in het leven - LMI
zak in elkaar joh gekquote:Op zondag 19 januari 2014 23:24 schreef LETMEIN het volgende:
Bang zijn beperkt je in het leven - LMI
linkje ploxquote:Op zondag 19 januari 2014 23:25 schreef Etsu het volgende:
paxje's kaaklijn is geel als je heel geforceerd naar zijn profielfoto op fb kijkt
Hellendoornquote:Op zondag 19 januari 2014 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
In Hellendoorn ben ik wel een keer uit de band geflikkerd in die halfpipe glijbaan.
Ik heb toen een dag moeten doen alsof mijn reet niet volledig blauw was.
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:25 schreef Etsu het volgende:
paxje's kaaklijn is geel als je heel geforceerd naar zijn profielfoto op fb kijkt
watquote:Op zondag 19 januari 2014 23:25 schreef Etsu het volgende:
We zijn een keer naar bed geweest en daarna heeft die mij afgewezen. Vind je het heel raar dat ik dat nog niet helemaal kan accepteren?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Je houdt ook niet op ook he. Pax moet een keer voor je charme gaan vallen dat kan niet anders.
Helaas wel ja.quote:
Heb zuurkool op vanavond.quote:
Snap echt niet waarom je elke avond, de hele avond op TC moet zittenquote:
vind het niet echt leuk eigenlijkquote:Op zondag 19 januari 2014 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom je elke avond, de hele avond op TC moet zittenMaar goed
Soms wel grappig, maar mijn internet kan het toch niet aan dusquote:Op zondag 19 januari 2014 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
vind het niet echt leuk eigenlijk
Ik heb helemaal niets met leer en elkaar afrossenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moet ie zelf weten als ie daar een strakke plasser van krijgt.
ik niet iig
jij houd meer van touwen?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met leer en elkaar afrossenIk snap niet waarom mensen bondage daar per se mee associėren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |