quote:
quote:
tr gemacht. Geniet van je banquote:
Jijquote:
Ik ook, maar jou zwartmaken helpt ook bij mijn Ezell-overname dus dan pas ik dat graag toequote:Op zondag 19 januari 2014 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk moeilijk voorstellen dat hij op mij doelt.
Je hebt Ezell nooit van mij overgenomen, en dat zal ook nooit gebeuren.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook, maar jou zwartmaken helpt ook bij mijn Ezell-overname dus dan pas ik dat graag toe
Ik was anders redelijk accuraatquote:Op zondag 19 januari 2014 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je viel wel lelijk door de mand omtrent je etentjes bij Etsu hoor.
Vlijmscherp was ik. Rawr
Ik wacht mijn kans afquote:Op zondag 19 januari 2014 23:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt Ezell nooit van mij overgenomen, en dat zal ook nooit gebeuren.
Zeggen dat mijn kamer stinkt + dat ik geen zin had in koken en dat ik daarom patat voorschotel + dat mijn lasagne vies smaakte, vind ik niet accuraat.quote:
dus je geeft Etsu nog meer kans?quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zeggen dat mijn kamer stinkt + dat ik geen zin had in koken en dat ik daarom patat voorschotel + dat mijn lasagne vies smaakte, vind ik niet accuraat.
Wat dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daar ging het niet om eigenlijk maar goed
Aha.quote:
Help die twee jongens even een aan een nieuw onderwerp. Ik wil niet hun bitchfightonderwerp zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben gemaakt voor Ezell was het niet dat ik haar al tot god had verheven
Nee. Ik neem een pauze van mijn FOK! homo alterego. Moet wel verfrissend en vernieuwend blijven natuurlijkquote:Op zondag 19 januari 2014 23:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Help die twee jongens even een aan een nieuw onderwerp. Ik wil niet hun bitchfightonderwerp zijn.
lijkt me niet leukquote:Op zondag 19 januari 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ld-bijna-klaar.dhtml
Ziek
ik ben bang voor waterglijbanenquote:Op zondag 19 januari 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ld-bijna-klaar.dhtml
Ziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |