Die hebben we nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:41 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Supermarktbagels zijn goor ja. Bij de bagels&beans zijn ze heerlijk
Ik kreeg de tip van een vriendin om een banaan en een ei in de blender te flikkeren, blenden, en dan bakken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:46 schreef Myraela het volgende:
Net een bananen pannenkoekje op. Ik snap de hype niet helemaal, maar het is best te eten.
Ja, dat is het dus. Ik vond het niet erg lekker. Een beetje raar ook, zo'n omelet met bananensmaak.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kreeg de tip van een vriendin om een banaan en een ei in de blender te flikkeren, blenden, en dan bakken.
Ik heb het nog niet geprobeerd
I know! Maar dat soort vacatures zoek ik ook niet (meer)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
In de kinderopvang zijn de vacatures echt ver te zoeken. Heb er vanaf 1 feb gelukkig weer een invalcontract bij. Maar het is zo but op het moment!
Ik mag al niet klagen dat ik gewoon een 0 uren contract heb!
Sowieso is de hele pedagogisch sector een drama volgens mij?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
I know! Maar dat soort vacatures zoek ik ook niet (meer)nu ik afgestudeerd ben.
Het enige wat ik nu doe is overblijven (vrijwilligersvergoeding).
Ik denk dat je het zelfs breder kan trekken naar de zorgquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Sowieso is de hele pedagogisch sector een drama volgens mij?
Dat scheelt. Mijn vriend heeft ook een redelijk goed salaris maar onze vaste lasten zijn wonderbaarlijk hoog.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik denk dat je het zelfs breder kan trekken naar de zorg
Maar goed gelukkig heeft mijn vriend een mooie baan en kan ik dus rustig kijken.
Ga binnenkort een paar open sollicitaties versturen van waar ik graag zou werken (of zelfs alleen maar ervaring op doen).
2 ingredient banana pancakes.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kreeg de tip van een vriendin om een banaan en een ei in de blender te flikkeren, blenden, en dan bakken.
Ik heb het nog niet geprobeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Wij huren heel goedkoop dus we kunnen elke maand nog ruim sparen, dat is wel fijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat scheelt. Mijn vriend heeft ook een redelijk goed salaris maar onze vaste lasten zijn wonderbaarlijk hoog.
Maar open sollicitaties zijn een goed idee. Mijn laatste werkgevers heb ik ook benaderd via open sollicitaties!
Onze hypotheek plus VVE is alleen al 800 euro voor een appartement met 1 slaapkamerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij huren heel goedkoop dus we kunnen elke maand nog ruim sparen, dat is wel fijn.
Maar goed als we ooit kinderen willen dan moet ik toch wel gaan werken
Wij doen alle boodschappen (incl. wasmiddel enzo) voor gemiddeld zo'n 180,- per maand. Da's 45,- per week.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Onze hypotheek plus VVE is alleen al 800 euro voor een appartement met 1 slaapkamer![]()
Denk dat ik maar creatief ga doen met de maaltijd de komende tijd. Veel extra porties maken voor in de vriezer. Alvast kip en gehakt inslaan als het in de aanbieding is. En toch maar wat zuiniger doen..
Sowieso ga ik maar een vast boodschappenbudget instellen per maand. Maar dat vind ik zo lastig in schatten wat we nodig hebben met zijn 2en.
Dat hangt er vanaf. Zitten je katten op duur voer? Want dat zou al heel veel verklaren hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Dan moet ik niet alleen een cursus creatief boekhouden doen maar ook een cursus creatief budgetboodschappen doen. Wij zijn met zijn 2en en 2 katten. En ik denk dat wij gemiddeld 100 euro kwijt zijn voor een week
50euro voor de katten per week?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Zitten je katten op duur voer? Want dat zou al heel veel verklaren hoor
Aan de katten zijn wij zo'n 45 euro per maand kwijt. Het zijn nog kittens. Dus ze krijgen nog wel speciaal kittenvoer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Zitten je katten op duur voer? Want dat zou al heel veel verklaren hoor
2,5 KG voer voor 36,50 en daar doe ik +- 2 weken mee. Kattenbak grind er bij, snoepjes er bij, natvoer er bij. Ik denk dat ik een heel eind kom. Maar het is natuurlijk een gedeelte he. Het hangt er ook vanaf wat voor vlees je eet en wat voor groente. Als je naar de supermarkt gaat en daar kijkt wat er goedkoop is en afhankelijk daarvan een maaltijd samensteld ben je goedkoper uit als dat je bijv. naar de supermarkt gaat voor heel specifiek bloemkool en die toch koopt ondanks dat hij 3,50 is.quote:
90 a 100 euro per week hier met zijn 2'en. Dat is ex wasmiddel e.d. Puur en alleen eten en drinken. Ook ex huisdierenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:23 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Onze hypotheek plus VVE is alleen al 800 euro voor een appartement met 1 slaapkamer![]()
Denk dat ik maar creatief ga doen met de maaltijd de komende tijd. Veel extra porties maken voor in de vriezer. Alvast kip en gehakt inslaan als het in de aanbieding is. En toch maar wat zuiniger doen..
Sowieso ga ik maar een vast boodschappenbudget instellen per maand. Maar dat vind ik zo lastig in schatten wat we nodig hebben met zijn 2en.
Ik doe altijd aanbiedingen bekijken. Ik ga naar Lidl, Deka, Appie en Vomarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Dan moet ik niet alleen een cursus creatief boekhouden doen maar ook een cursus creatief budgetboodschappen doen. Wij zijn met zijn 2en en 2 katten. En ik denk dat wij gemiddeld 100 euro kwijt zijn voor een week
Ok dit wordt wel heel erg oftopic. Onze katten krijgen smolke voer. 5 kilo voor 25,50. Doe ze ongeveer 4 weken mee. Kattengrind a 15 euro, ook ongeveer 4 weken. En een doosje natvoer a 4 euro per 4 weken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:39 schreef Puala het volgende:
[..]
2,5 KG voer voor 36,50 en daar doe ik +- 2 weken mee. Kattenbak grind er bij, snoepjes er bij, natvoer er bij. Ik denk dat ik een heel eind kom.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:39 schreef Puala het volgende:
[..]
2,5 KG voer voor 36,50 en daar doe ik +- 2 weken mee. Kattenbak grind er bij, snoepjes er bij, natvoer er bij. Ik denk dat ik een heel eind kom. Maar het is natuurlijk een gedeelte he. Het hangt er ook vanaf wat voor vlees je eet en wat voor groente. Als je naar de supermarkt gaat en daar kijkt wat er goedkoop is en afhankelijk daarvan een maaltijd samensteld ben je goedkoper uit als dat je bijv. naar de supermarkt gaat voor heel specifiek bloemkool en die toch koopt ondanks dat hij 3,50 is.
Dit geldt denk ik voor ons ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
90 a 100 euro per week hier met zijn 2'en. Dat is ex wasmiddel e.d. Puur en alleen eten en drinken. Ook ex huisdieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |