Afgelopen november een brief ontvangen...quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:10 schreef penny-wise het volgende:
Iemand al iets van de belastingdienst gehoord mbt kwarttarief?
Dat zijn de niet-liefhebbers.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:11 schreef daNpy het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZncd!rSfMHBhC6IC6o/
Oud nieuws en geheel volgens verwachting. Jammer dat de verzekeringsmaatschappijen, en uiteindelijk dus de cliënten, hier de dupe van zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:11 schreef daNpy het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZncd!rSfMHBhC6IC6o/
Iig niet zo druk maken om dat tientje per maandquote:Op maandag 24 maart 2014 19:43 schreef klawie het volgende:
Ik heb een fiat 126 gekocht zaterdag uit 1980 hoe zit het nou precies met de belasting want ik heb vandaag al 10 verhalen gehoord
Nee maar ik hoorde vandaag nl dat de europeese norm voor belastingvrij op 30 jaar ligt en ze dit miss ook in nederland willen doenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Iig niet zo druk maken om dat tientje per maandtenzij je het gebakje wil stallen in de winter.
Dat is tot nog toe speculatie.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:48 schreef klawie het volgende:
[..]
Nee maar ik hoorde vandaag nl dat de europeese norm voor belastingvrij op 30 jaar ligt en ze dit miss ook in nederland willen doen
Dan kost het me helemaal niks
Waar heb je dat gehoord? Bron?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:48 schreef klawie het volgende:
[..]
Nee maar ik hoorde vandaag nl dat de europeese norm voor belastingvrij op 30 jaar ligt en ze dit miss ook in nederland willen doen
Dan kost het me helemaal niks
Johquote:
Ja al maanden geleden. ¤120 per jaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:10 schreef penny-wise het volgende:
Iemand al iets van de belastingdienst gehoord mbt kwarttarief?
Het blijft giswerk, maar uitgesloten is het niet. Als je nu een mercedes diesel uit 1985 koopt kon je over een paar jaar wel eens spekkoper zijn, en mocht dat niet zo zijn; goedkoper dan nu worden ze toch niet meer. Als ik een ongebruikte schuur had wist ik het wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Gehoord van een collega geen idee hie hij eraan komt maar hij heeft ook 2 oldtimer 's
Idem.. Nog geen rekening gezien. Wel nieuwe APK! (rekening nog niet gezien, maar die wordt wel denk ik hoger dan 120 euro....) dus ik mag 2 jaar (minus wintermaanden) den nederlandse wegen onveilig maken!quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:01 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Al betaald? Heb nog geen rekening gezien.
Nee nog geen rekening. De Belastingdienst kennende komt die echt welquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:01 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Al betaald? Heb nog geen rekening gezien.
Stalling op het platteland staat ie voor ¤100 per jaar.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:28 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Het blijft giswerk, maar uitgesloten is het niet. Als je nu een mercedes diesel uit 1985 koopt kon je over een paar jaar wel eens spekkoper zijn, en mocht dat niet zo zijn; goedkoper dan nu worden ze toch niet meer. Als ik een ongebruikte schuur had wist ik het wel.
Dat is netjes. Dat is veel minder dan ik dacht, is best het overwegen waard.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Stalling op het platteland staat ie voor ¤100 per jaar.
Waarbij in de regel de beroeptermijn wel al start op de datum van dagtekeningquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:36 schreef Hyperdude het volgende:
Belastingdienst kennende 29 of 30 april in de bus en gedateerd op 1 april.
Je weet gewoon dat het de belastingdienst meer kosten per jaar dan dat het oplevert.quote:Op zondag 6 april 2014 11:13 schreef pvdplanet het volgende:
De acceptgiro is ondertussen binnen, gaarne 42 euro aftikken
30 euroquote:Op woensdag 9 april 2014 21:11 schreef virl3 het volgende:
Ik had vandaag (9 april) de blauwe brief in de bus. Datum briefhoofd 29 maart! Ik kan me niet voorstellen dat de post zo sloom is tegenwoordig....Ik mag 101 euro betalen voor 2014.
quote:Op woensdag 9 april 2014 22:46 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is niet de mijne, maar zo eentje dus.
't bennen een stelletje ratten.. Betalen binnen binnen 20 dagen stond er bij mij op, ik krijg de brief 9 april binnen, uiterste betaaldatum de 19e en datum briefhoofd 29 maart!quote:Op donderdag 10 april 2014 11:56 schreef JohnB52 het volgende:
Die datum die er op staat klopt niet.
Bel maar naar 0800-0749
Same here.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:58 schreef virl3 het volgende:
[..]
't bennen een stelletje ratten.. Betalen binnen binnen 20 dagen stond er bij mij op, ik krijg en de brief 9 april binnen, uiterste betaaldatum de 19e en datum briefhoofd 29 maart!
Ik heb 't maar gelijk overgemaakt gisteren..
verplaatst naar 1 meiquote:Op donderdag 10 april 2014 12:54 schreef AnneX het volgende:
Blauwe envelop vandaag: dd. 29 maart - uiterste betaaldatum 19 april
Bedrag 117 euro inclusief 41,74 provinciale opcenten
Merciquote:Op donderdag 10 april 2014 13:14 schreef powerflux het volgende:
[..]
verplaatst naar 1 mei
http://www.belastingdiens(...)_oldtimers_veranderd
Afh van gewicht/oorspronkelijke wegenbelasting.quote:Op donderdag 10 april 2014 17:56 schreef klawie het volgende:
Hoeveel moet je nou gaan betalen want een collega kreeg weer een rekkening van 8 tientjes
Heb je die BMW nog niet verkocht joh?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja ik ook een brief met ¤120. Doe geen moeite om hem te schorsen... want hoe zat dat nou precies? Als ik nu een half jaar zou schorsen en dan ook nog de verplichte 3 maanden in de winter, dan betaal ik zeker gewoon voor de overige 3 maanden het normale MRB tarief? M.a.w. kom ik ook op ¤120 uit...
Idem maar dan voor de motor, ¤ 30,- ongeveer.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:58 schreef virl3 het volgende:
[..]
't bennen een stelletje ratten.. Betalen binnen binnen 20 dagen stond er bij mij op, ik krijg de brief 9 april binnen, uiterste betaaldatum de 19e en datum briefhoofd 29 maart!
Ik heb 't maar gelijk overgemaakt gisteren..
Maak 5 cent meer over, kost hun weer extra werk...quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:59 schreef CafeRoker het volgende:
Vandaag ook gekregen. Een week tijd om te betalen, schofterig.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:59 schreef CafeRoker het volgende:
Vandaag ook gekregen. Een week tijd om te betalen, schofterig.
quote:Op donderdag 10 april 2014 13:14 schreef powerflux het volgende:
[..]
verplaatst naar 1 mei
quote:
of wil je graag betalen voor een geschorste auto?quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:53 schreef powerflux het volgende:
dan krijg je ook geen brief. pas wanneer je hem zou ontschorsen.
voor niet-klassiekers geldt dat immers ook.
I don't care eigenlijk, zolang ik maar geen gezeik krijg dat hij buiten de kwart-tarief regeling valt.quote:Op zondag 13 april 2014 15:26 schreef powerflux het volgende:
had ik al op gereageerd
of wil je graag betalen voor een geschorste auto?
Jaquote:Op zondag 13 april 2014 18:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Was de uiterste betaaldatum nou ook opgeschoven?
quote:Op donderdag 10 april 2014 13:14 schreef powerflux het volgende:
[..]
verplaatst naar 1 mei
Hmm alsnog schofterig maar beter dan niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |