misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar dat rode gold toch ook al als je geen verzoek ingediend had?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:50 schreef powerflux het volgende:
brief gehad, heb het relevante deel met rood aangegeven.
[ afbeelding ]
klopt. maar om de een of andere bizarre reden zijn er nog steeds misverstanden. om deze en bijbehorende fabeltjes weg te nemen leek het me wel handig dit actuele, officiele, document te plaatsen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:03 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar dat rode gold toch ook al als je geen verzoek ingediend had?
Heb deze ook gekregen. Nog niks gehoord verder....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:50 schreef powerflux het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat nou weer? Ik had ook een verzoek ingediend en mij vertelden ze aan de telefoon dat ik de eerstvolgende rekening (28E) niet zou moeten betalen. Die rekening heb ik vandaag ontvangen. Wat klopt nouquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:50 schreef powerflux het volgende:
[ afbeelding ]
Idem ...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:21 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Heb deze ook gekregen. Nog niks gehoord verder....
Gewoon betalen, als je teveel betaalt krijg je t heus wel terug. Met rente misschien.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer? Ik had ook een verzoek ingediend en mij vertelden ze aan de telefoon dat ik de eerstvolgende rekening (28E) niet zou moeten betalen. Die rekening heb ik vandaag ontvangen. Wat klopt nou
Klopt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:49 schreef Naitsirk het volgende:
Als het goed is valt een Volvo 740 uit 1988 niet onder het kwarttarief?
Echt belachelijk. Kutregeling.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Klopt.
Die is 2028 pas belastingvrij.
Volgens mij zelfs nooit meerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Klopt.
Die is 2028 pas belastingvrij.
Fout.quote:
Dat laatste: sad but truequote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:21 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Fout.
Na 40 jaar.
Maar tegen die tijd zal de regeling vast wel weer aangepast zijn
(En is benzine 10 euro per liter)
Afgelopen november een brief ontvangen...quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:10 schreef penny-wise het volgende:
Iemand al iets van de belastingdienst gehoord mbt kwarttarief?
Dat zijn de niet-liefhebbers.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:11 schreef daNpy het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZncd!rSfMHBhC6IC6o/
Oud nieuws en geheel volgens verwachting. Jammer dat de verzekeringsmaatschappijen, en uiteindelijk dus de cliënten, hier de dupe van zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:11 schreef daNpy het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZncd!rSfMHBhC6IC6o/
Iig niet zo druk maken om dat tientje per maandquote:Op maandag 24 maart 2014 19:43 schreef klawie het volgende:
Ik heb een fiat 126 gekocht zaterdag uit 1980 hoe zit het nou precies met de belasting want ik heb vandaag al 10 verhalen gehoord
Nee maar ik hoorde vandaag nl dat de europeese norm voor belastingvrij op 30 jaar ligt en ze dit miss ook in nederland willen doenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Iig niet zo druk maken om dat tientje per maandtenzij je het gebakje wil stallen in de winter.
Dat is tot nog toe speculatie.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:48 schreef klawie het volgende:
[..]
Nee maar ik hoorde vandaag nl dat de europeese norm voor belastingvrij op 30 jaar ligt en ze dit miss ook in nederland willen doen
Dan kost het me helemaal niks
Waar heb je dat gehoord? Bron?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:48 schreef klawie het volgende:
[..]
Nee maar ik hoorde vandaag nl dat de europeese norm voor belastingvrij op 30 jaar ligt en ze dit miss ook in nederland willen doen
Dan kost het me helemaal niks
Johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |