Er is weer een sprankje hoopquote:
Een sprankje. Het 'verdwijnen' van een staatsecretaris zorgt er niet voor dat zijn wetgeving ook meteen 'verdwijnt'.quote:
Nee, was het maar waarquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een sprankje. Het 'verdwijnen' van een staatsecretaris zorgt er niet voor dat zijn wetgeving ook meteen 'verdwijnt'.
Ik ben er wel blij mee, dat het niet zo werkt. Maar alleen in dit geval zou het wel fijn zijn als het zo zou werken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee, was het maar waar![]()
We gaan het zien.
Het zegt wat over de kwaliteit die deze man leverde (ondoordacht, korte termijn). Wellicht helpt dat argument bij de rechtszaak.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Een sprankje. Het 'verdwijnen' van een staatsecretaris zorgt er niet voor dat zijn wetgeving ook meteen 'verdwijnt'.
het kwarttarief voor benzine was geeneens het idee van Weekers toch? Dat kwam uit de koker van Jan Kees de Jager..quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:46 schreef 2cv het volgende:
Op Facebook lees ik net dat Weekers opgestapt is. Ik hoop dat dat de oldtimerbezitter voordeel gaat brengen.
Verdere bronnen heb ik nog niet ...
Dat is waar.. Mischien was hij bang dat de jager al zijn gewicht in de strijd ging werpen als dit plan niet door ging..quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Weekers had wel een duidelijke vooringenomenheid en een onbetwistbaar standpunt.
misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar dat rode gold toch ook al als je geen verzoek ingediend had?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:50 schreef powerflux het volgende:
brief gehad, heb het relevante deel met rood aangegeven.
[ afbeelding ]
klopt. maar om de een of andere bizarre reden zijn er nog steeds misverstanden. om deze en bijbehorende fabeltjes weg te nemen leek het me wel handig dit actuele, officiele, document te plaatsen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:03 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
misschien heb ik het verkeerd begrepen, maar dat rode gold toch ook al als je geen verzoek ingediend had?
Heb deze ook gekregen. Nog niks gehoord verder....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:50 schreef powerflux het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat nou weer? Ik had ook een verzoek ingediend en mij vertelden ze aan de telefoon dat ik de eerstvolgende rekening (28E) niet zou moeten betalen. Die rekening heb ik vandaag ontvangen. Wat klopt nouquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:50 schreef powerflux het volgende:
[ afbeelding ]
Idem ...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:21 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Heb deze ook gekregen. Nog niks gehoord verder....
Gewoon betalen, als je teveel betaalt krijg je t heus wel terug. Met rente misschien.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:05 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer? Ik had ook een verzoek ingediend en mij vertelden ze aan de telefoon dat ik de eerstvolgende rekening (28E) niet zou moeten betalen. Die rekening heb ik vandaag ontvangen. Wat klopt nou
Klopt.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 16:49 schreef Naitsirk het volgende:
Als het goed is valt een Volvo 740 uit 1988 niet onder het kwarttarief?
Echt belachelijk. Kutregeling.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Klopt.
Die is 2028 pas belastingvrij.
Volgens mij zelfs nooit meerquote:Op vrijdag 7 maart 2014 17:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Klopt.
Die is 2028 pas belastingvrij.
Fout.quote:
Dat laatste: sad but truequote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:21 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Fout.
Na 40 jaar.
Maar tegen die tijd zal de regeling vast wel weer aangepast zijn
(En is benzine 10 euro per liter)
Afgelopen november een brief ontvangen...quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:10 schreef penny-wise het volgende:
Iemand al iets van de belastingdienst gehoord mbt kwarttarief?
Dat zijn de niet-liefhebbers.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:11 schreef daNpy het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZncd!rSfMHBhC6IC6o/
Oud nieuws en geheel volgens verwachting. Jammer dat de verzekeringsmaatschappijen, en uiteindelijk dus de cliënten, hier de dupe van zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:11 schreef daNpy het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZncd!rSfMHBhC6IC6o/
Iig niet zo druk maken om dat tientje per maandquote:Op maandag 24 maart 2014 19:43 schreef klawie het volgende:
Ik heb een fiat 126 gekocht zaterdag uit 1980 hoe zit het nou precies met de belasting want ik heb vandaag al 10 verhalen gehoord
Nee maar ik hoorde vandaag nl dat de europeese norm voor belastingvrij op 30 jaar ligt en ze dit miss ook in nederland willen doenquote:Op maandag 24 maart 2014 19:46 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Iig niet zo druk maken om dat tientje per maandtenzij je het gebakje wil stallen in de winter.
Dat is tot nog toe speculatie.quote:Op maandag 24 maart 2014 19:48 schreef klawie het volgende:
[..]
Nee maar ik hoorde vandaag nl dat de europeese norm voor belastingvrij op 30 jaar ligt en ze dit miss ook in nederland willen doen
Dan kost het me helemaal niks
Waar heb je dat gehoord? Bron?quote:Op maandag 24 maart 2014 19:48 schreef klawie het volgende:
[..]
Nee maar ik hoorde vandaag nl dat de europeese norm voor belastingvrij op 30 jaar ligt en ze dit miss ook in nederland willen doen
Dan kost het me helemaal niks
Johquote:
Ja al maanden geleden. ¤120 per jaar.quote:Op woensdag 12 maart 2014 10:10 schreef penny-wise het volgende:
Iemand al iets van de belastingdienst gehoord mbt kwarttarief?
Het blijft giswerk, maar uitgesloten is het niet. Als je nu een mercedes diesel uit 1985 koopt kon je over een paar jaar wel eens spekkoper zijn, en mocht dat niet zo zijn; goedkoper dan nu worden ze toch niet meer. Als ik een ongebruikte schuur had wist ik het wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:33 schreef klawie het volgende:
[..]
Gehoord van een collega geen idee hie hij eraan komt maar hij heeft ook 2 oldtimer 's
Idem.. Nog geen rekening gezien. Wel nieuwe APK! (rekening nog niet gezien, maar die wordt wel denk ik hoger dan 120 euro....) dus ik mag 2 jaar (minus wintermaanden) den nederlandse wegen onveilig maken!quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:01 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Al betaald? Heb nog geen rekening gezien.
Nee nog geen rekening. De Belastingdienst kennende komt die echt welquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:01 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Al betaald? Heb nog geen rekening gezien.
Stalling op het platteland staat ie voor ¤100 per jaar.quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:28 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Het blijft giswerk, maar uitgesloten is het niet. Als je nu een mercedes diesel uit 1985 koopt kon je over een paar jaar wel eens spekkoper zijn, en mocht dat niet zo zijn; goedkoper dan nu worden ze toch niet meer. Als ik een ongebruikte schuur had wist ik het wel.
Dat is netjes. Dat is veel minder dan ik dacht, is best het overwegen waard.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Stalling op het platteland staat ie voor ¤100 per jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |