Heb je die BMW nog niet verkocht joh?quote:Op vrijdag 11 april 2014 10:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja ik ook een brief met ¤120. Doe geen moeite om hem te schorsen... want hoe zat dat nou precies? Als ik nu een half jaar zou schorsen en dan ook nog de verplichte 3 maanden in de winter, dan betaal ik zeker gewoon voor de overige 3 maanden het normale MRB tarief? M.a.w. kom ik ook op ¤120 uit...
Idem maar dan voor de motor, ¤ 30,- ongeveer.quote:Op donderdag 10 april 2014 11:58 schreef virl3 het volgende:
[..]
't bennen een stelletje ratten.. Betalen binnen binnen 20 dagen stond er bij mij op, ik krijg de brief 9 april binnen, uiterste betaaldatum de 19e en datum briefhoofd 29 maart!
Ik heb 't maar gelijk overgemaakt gisteren..
Maak 5 cent meer over, kost hun weer extra werk...quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:59 schreef CafeRoker het volgende:
Vandaag ook gekregen. Een week tijd om te betalen, schofterig.
quote:Op vrijdag 11 april 2014 17:59 schreef CafeRoker het volgende:
Vandaag ook gekregen. Een week tijd om te betalen, schofterig.
quote:Op donderdag 10 april 2014 13:14 schreef powerflux het volgende:
[..]
verplaatst naar 1 mei
http://www.belastingdiens(...)_oldtimers_veranderd
quote:
of wil je graag betalen voor een geschorste auto?quote:Op vrijdag 11 april 2014 07:53 schreef powerflux het volgende:
dan krijg je ook geen brief. pas wanneer je hem zou ontschorsen.
voor niet-klassiekers geldt dat immers ook.
I don't care eigenlijk, zolang ik maar geen gezeik krijg dat hij buiten de kwart-tarief regeling valt.quote:Op zondag 13 april 2014 15:26 schreef powerflux het volgende:
had ik al op gereageerd
of wil je graag betalen voor een geschorste auto?
Jaquote:Op zondag 13 april 2014 18:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Was de uiterste betaaldatum nou ook opgeschoven?
quote:Op donderdag 10 april 2014 13:14 schreef powerflux het volgende:
[..]
verplaatst naar 1 mei
http://www.belastingdiens(...)_oldtimers_veranderd
Hmm alsnog schofterig maar beter dan niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |