abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 januari 2014 @ 09:11:51 #251
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135749019
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef Luni het volgende:

[..]

Zou zo maar kunnen, jullie hadden nog voorwaardelijk staan.
Hij wil dat de sancties bij ons komen te liggen. Het is namelijk onze schuld dat er zo makkelijk aan kaarten te komen is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Happel op 21-01-2014 09:17:36 ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_135749027
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 08:59 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

OK.

Zouden er nog sancties volgen vanuit de KNVB of durven ze dat niet aan? Iets van 3 wedstrijden zonder publiek voor 010 lijkt me een mooie oplossing.
Uh, jullie zijn verantwoordelijk. Grote kans dat jullie dus tegen ajax zonder publiek spelen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
  Forum Admin dinsdag 21 januari 2014 @ 09:14:37 #253
35723 crew  GGMM
pi_135749061
quote:

[..]

OK.

Zouden er nog sancties volgen vanuit de KNVB of durven ze dat niet aan? Iets van 3 wedstrijden zonder publiek voor 010 lijkt me een mooie oplossing.
Voor jullie bedoel je.

Hoop het, zou wel grappig zijn. Ben voor Ajax dus om dan zonder Utrecht-publiek te spelen is altijd lekker meegenomen. :)

Al verwacht ik met publiek ook geen problemen als Bulthuis speelt. :D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_135749090
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 09:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Voor jullie bedoel je.

Hoop het, zou wel grappig zijn. Ben voor Ajax dus om dan zonder Utrecht-publiek te spelen is altijd lekker meegenomen. :)

Al verwacht ik met publiek ook geen problemen met die verdediger die jullie hebben. :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 09:12 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Uh, jullie zijn verantwoordelijk. Grote kans dat jullie dus tegen ajax zonder publiek spelen
Nope, dat gebeurt echt niet.

Van Schaik heeft dat goed aangepakt door in zijn reactie te wijzen op de Feyenoord supps in thuisvakken bij ADO, Heracles, RKC etc de laatste tijd, ook die clubs hebben daar geen grote straffen voor gekregen.

Trouwens ook helemaal geen bericht gezien over een vooronderzoek.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135749180
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 09:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Het probleem ligt bij de organiserende club, niet de bezoekende.
Dan maar geen uitsupporters meer van 010 naar ons. Opgelost. Alles wat naar 010 ruikt gewoon direct naar buiten gooien.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 09:22:30 #256
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135749196
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 09:21 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dan maar geen uitsupporters meer van 010 naar ons. Opgelost. Alles wat naar 010 ruikt gewoon direct naar buiten gooien.
Is goed. Vrij vervoer voor jullie naar ons ook maar aan banden leggen. Beter nog. Gewoon helemaal niet meer welkom. Utrecht supporters kunnen zich toch nooit gedragen.
Elite
Tegen TTIP
pi_135749217
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 09:12 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Maar als we onze verantwoordelijkheid nemen dan gaan de uitsupporters huilen? Want in dat geval lijkt het me gewoon logisch om ze met de ME en knuppels zo snel mogelijk het stadion uit te slaan.

Als een bezoekende club zijn supporters niet onder controle heeft, hoe kan je dat als ontvangende club dan oplossen?

En geloof mij, Utreg - 020 wordt gewoon met publiek gespeeld. En het zou niet verstandig zijn van 020 supporters om zich op enige wijze kenbaar te maken in een thuisvak. Ik ben namelijk bang dat de sfeer (die altijd al opgefokt is voor deze wedstrijd) dan echt zo omslaat dat er serieuze gewonden of erger vallen.
pi_135749226
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 09:22 schreef Happel het volgende:

[..]

Is goed. Vrij vervoer voor jullie naar ons ook maar aan banden leggen. Beter nog. Gewoon helemaal niet meer welkom. Utrecht supporters kunnen zich toch nooit gedragen.
Voor!
pi_135749373
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 09:24 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Voor!
Gewoon voetbal helemaal zonder supporters doen. Goh, ik hoor Aboutaleb al schreeuwend klaarkomen bij deze gedachte
pi_135749389
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 09:31 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Gewoon voetbal helemaal zonder supporters doen. Goh, ik hoor Aboutaleb al schreeuwend klaarkomen bij deze gedachte
We leven in 2014, kunnen we niet iets doen met virtualisatie?
  dinsdag 21 januari 2014 @ 09:45:10 #261
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_135749588
Door die supporters met dat apengedrag heb ik het helemaal gehad met het voetbal. Heb het jaren lang zelf gespeeld. Maar het is gewoon een sport dat onsportieve tokkies aantrekt :{
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  dinsdag 21 januari 2014 @ 09:58:15 #262
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135749835
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 09:23 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Maar als we onze verantwoordelijkheid nemen dan gaan de uitsupporters huilen? Want in dat geval lijkt het me gewoon logisch om ze met de ME en knuppels zo snel mogelijk het stadion uit te slaan.
Ga die kinderen nog meer trauma's bezorgen. Mooie vent ben jij. Heerlijk simplistisch geschreeuw.
Elite
Tegen TTIP
pi_135749954
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 09:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Ga die kinderen nog meer trauma's bezorgen. Mooie vent ben jij. Heerlijk simplistisch geschreeuw.
Yep, maar draag maar een betere oplossing aan. Ik kan er niks aan doen dat de kakkies zich niet kunnen gedragen in gezelschap.
pi_135750034
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:03 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Yep, maar draag maar een betere oplossing aan. Ik kan er niks aan doen dat de kakkies zich niet kunnen gedragen in gezelschap.
Want die van Utrecht gedroegen zich fantastisch natuurlijk :')
pi_135750108
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:06 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Nee, die liepen nog bewapend met knuppels en bivakmutsen op door Den Haag.
pi_135750146
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:06 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Yep.
pi_135750152
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:09 schreef Luni het volgende:

[..]

Nee, die liepen nog bewapend met knuppels en bivakmutsen op door Den Haag.
Wanneer? In 40-45?
  dinsdag 21 januari 2014 @ 10:11:28 #268
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135750160

FLKG wordt wereldkundig!

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:03 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Utrechtfans waren voorbeeldig zeker? Jeugdtrainers van Feyenoord aanvallen en ook na de wedstrijd meerdere groepjes aangevallen. Zo ook in het stadion.
Elite
Tegen TTIP
pi_135750187
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:11 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Yep.
Voor de wedstrijd waren er al 8 arrestaties, waaronder 1 Feyenoorder. Nee, Utrechtfans doen nooooit wat
pi_135750210
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:11 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]

FLKG wordt wereldkundig!

[..]

Utrechtfans waren voorbeeldig zeker? Jeugdtrainers van Feyenoord aanvallen en ook na de wedstrijd meerdere groepjes aangevallen. Zo ook in het stadion.
Tsjah, wat deden de kakkies daar dan? Als ze gewoon met de buscombi waren gekomen hadden ze gewoon in het uitvak gezeten, gewoon hun ploeg kunnen zien winnen en gewoon daarna huiswaarts kunnen gaan. Geen problemen.

Serieus: je moet oorzaak en gevolg niet omdraaien.
pi_135750235
quote:

[..]

OK.

:D
Grapjas. Áls er al sancties volgen na eventuele rellen/problemen, zijn die altijd voor de organiserende club. Feyenoord zou slechts (gedeeltelijk) verantwoordelijk zijn voor supporters in het uitvak. Er is echter geen uitvak, want dat wilde jullie supportersvereniging niet.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_135750246
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:14 schreef H.FR het volgende:

[..]

:D
Grapjas. Áls er al sancties volgen na eventuele rellen/problemen, zijn die altijd voor de organiserende club. Feyenoord zou slechts (gedeeltelijk) verantwoordelijk zijn voor supporters in het uitvak. Er is echter geen uitvak, want dat wilde jullie supportersvereniging niet.
Dit gaat over Utrecht hè, niet over ajax
pi_135750272
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:13 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Tsjah, wat deden de kakkies daar dan? Als ze gewoon met de buscombi waren gekomen hadden ze gewoon in het uitvak gezeten, gewoon hun ploeg kunnen zien winnen en gewoon daarna huiswaarts kunnen gaan. Geen problemen.

Serieus: je moet oorzaak en gevolg niet omdraaien.
Oorzaak: Te veel vraag naar kaarten
Gevolg1: Feyenoord fans aanwezig in de thuisvakken.
Gevolg2: Onrust in de thuisvakken door die aanwezigheid.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_135750282
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:12 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Voor de wedstrijd waren er al 8 arrestaties, waaronder 1 Feyenoorder. Nee, Utrechtfans doen nooooit wat
Onze eigen wedstrijd, onze eigen stad, ons eigen stadion. Zullen ongetwijfeld terecht opgepakt zijn, en zullen op de blaren moeten zitten.

Maar je moet er geen dingen bijhalen die niet relevant zijn. Relevant in deze discussie is het feit dat kakkies kaartjes kopen voor thuisvakken en vervolgens moeders en kinderen aanvallen. Nu snap ik wel dat de gemiddelde havenarbeider al met moeite het verschil tussen 2 zeecontainers kan snappen, maar dit niveau is nog een stapje lager.

Als je als uitsupporter op een thuiskaartje komt dan heb je je te gedragen. En dat betekend niet dat je als een stil vogeltje in jezelf hoera hoeft te roepen. Maar vrouwen en kinderen gaan aanvallen, dan ben je gewoon van de laagste soort.
pi_135750299
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:14 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Dit gaat over Utrecht hè, niet over ajax
Oh, oeps :@
Maar dan nog: het uitvak heeft zich niet misdragen, dus geen sanctie voor Feyenoord.
Zou wel kunnen voor Utrecht, die hadden er geloof ik nog 1 voorwaardelijk.
pi_135750360
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:15 schreef H.FR het volgende:

[..]

Oorzaak: Te veel vraag naar kaarten
Gevolg1: Feyenoord fans aanwezig in de thuisvakken.
Gevolg2: Onrust in de thuisvakken door die aanwezigheid.
Ah, dus als er teveel mensen ergens heen willen dan is het geoorloofd om de regels te overtreden en vervolgens vrouwen en kinderen aan te vallen. Sorry, de mentaliteit bij de rest van Nederland is misschien net wat anders.

We hebben een uitvak voor zo'n 1000 man, dat is niet klein. Vol is vol, dat is nu eenmaal zou. Dat heb je te accepteren als supporter.

Of vechten jullie je ook naar binnen bij een voorstelling van Najib Amhali als de kaartjes uitverkocht zijn?
pi_135750396
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:18 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ah, dus als er teveel mensen ergens heen willen dan is het geoorloofd om de regels te overtreden en vervolgens vrouwen en kinderen aan te vallen. Sorry, de mentaliteit bij de rest van Nederland is misschien net wat anders.

We hebben een uitvak voor zo'n 1000 man, dat is niet klein. Vol is vol, dat is nu eenmaal zou. Dat heb je te accepteren als supporter.

Of vechten jullie je ook naar binnen bij een voorstelling van Najib Amhali als de kaartjes uitverkocht zijn?
Dat laatste is sowieso anders. Daar is de zaal vol, maar is bij Utrecht is er nog wel ruimte in het thuisvak.
Feyenoord Rotterdam
pi_135750419
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:16 schreef H.FR het volgende:

[..]

Oh, oeps :@
Maar dan nog: het uitvak heeft zich niet misdragen, dus geen sanctie voor Feyenoord.
Zou wel kunnen voor Utrecht, die hadden er geloof ik nog 1 voorwaardelijk.
Kakkies hebben zich misdragen, zoveel is duidelijk.

Het uitvak heeft zich prima gedragen, niks mis mee. Volgens mij zijn die mensen ook gewoon netjes behandeld en rustig met de bus naar huis gegaan. Zoals het hoort en afgesproken is.

Maar waarom zou je een club straffen voor het feit dat 'supporters' van een andere club zich niet kunnen gedragen? Ofwel, als het straks 010-020 is en we komen vanuit Utreg langs om leuzen te roepen dan moeten de komende 10 jaar de 010 en 020 supporters weer thuisblijven?

Nee, dat is de omgekeerde wereld.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 10:21:08 #279
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_135750432
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:18 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Zijn geen vrouwen en kinderen aangevallen hoor :')
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_135750444
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:19 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Dat laatste is sowieso anders. Daar is de zaal vol, maar is bij Utrecht is er nog wel ruimte in het thuisvak.
Bij Najib ben ik een paar keer geweest terwijl het uitverkocht was. En elke keer waren er nog zeker 30 tot 40 stoelen leeg. Daar kan je je dus prima naar binnen vechten. En anders kan je altijd nog op de trap zitten of in het gangpad staan toch?
pi_135750514
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:21 schreef PIETR het volgende:

[..]

Zijn geen vrouwen en kinderen aangevallen hoor :')

Zie ik daar kinderen? Zie ik daar een aggresieve doorgesnoven josti met een groene broek en een riem in zijn hand? Is die doorgesnoven josti toevallig voor 010? En probeert die doorgesnoven josti bij de kinderen te komen?

Antwoord op alle vragen is ja. Je ziet verdomme zelfs een kind wegduiken boven die josti.

Misschien wordt het tijd om de waarheid onder ogen te zien en als man te handelen. Je kan als club en supporters ook zelf sancties toepassen. Maar dat is waarschijnlijk te moeilijk.
pi_135750537
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:23 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zie ik daar kinderen? Zie ik daar een aggresieve doorgesnoven josti met een groene broek en een riem in zijn hand? Is die doorgesnoven josti toevallig voor 010? En probeert die doorgesnoven josti bij de kinderen te komen?

Antwoord op alle vragen is ja.
_O- _O- _O-

Verhalen zijn sowieso tegengesteld van elkaar. Volgens Feyenoordsupporters zijn zij aangevallen en volgens de media en wat Utrechtsupporters is het andersom. Terwijl de media het nog 300x heeft gerectificeerd.
Feyenoord Rotterdam
pi_135750544
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:20 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Kakkies hebben zich misdragen, zoveel is duidelijk.

Het uitvak heeft zich prima gedragen, niks mis mee. Volgens mij zijn die mensen ook gewoon netjes behandeld en rustig met de bus naar huis gegaan. Zoals het hoort en afgesproken is.

Maar waarom zou je een club straffen voor het feit dat 'supporters' van een andere club zich niet kunnen gedragen? Ofwel, als het straks 010-020 is en we komen vanuit Utreg langs om leuzen te roepen dan moeten de komende 10 jaar de 010 en 020 supporters weer thuisblijven?

Nee, dat is de omgekeerde wereld.
Ik zeg ook niet dat Utrecht gestraft moet worden, maar het zou in ieder geval bizar zijn om Feyenoord te straffen voor (blijkbaar eigen) supporters die met een clubkaart van Utrecht een wedstrijd komen bekijken. Feyenoord heeft hier namelijk geen invloed op. Utrecht wel.

Maar je hebt gelijk dat een aantal mensen zich hebben misdragen. Die kun je dan een stadionverbod geven.
pi_135750610
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:24 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat Utrecht gestraft moet worden, maar het zou in ieder geval bizar zijn om Feyenoord te straffen voor (blijkbaar eigen) supporters die met een clubkaart van Utrecht een wedstrijd komen bekijken. Feyenoord heeft hier namelijk geen invloed op. Utrecht wel.

Maar je hebt gelijk dat een aantal mensen zich hebben misdragen. Die kun je dan een stadionverbod geven.
Utrecht is niet de enige club die hier last van heeft gehad. Bij RKC en ADO gebeurde hetzelfde. Het spijt me, maar dan moet de oorzaak toch echt elders gezocht worden. En misschien moet een club als feyenoord zelf eens actie ondernemen.

En even voor de duidelijkheid, als dit gebeurd vanuit Utreg kant dan heb ik dezelfde mening.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 10:27:13 #285
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135750622
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Antwoord op alle vragen is ja. Je ziet verdomme zelfs een kind wegduiken boven die josti.

Misschien wordt het tijd om de waarheid onder ogen te zien en als man te handelen. Je kan als club en supporters ook zelf sancties toepassen. Maar dat is waarschijnlijk te moeilijk.
Godverdomme. :')

Debiel.
Elite
Tegen TTIP
pi_135750631
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Dat was inderdaad een leipo, zo te zien. Dus die moet een stadionverbod krijgen. Maar Utrecht heeft hem binnengelaten, niet Feyenoord. En waar zijn hier de stewards?

Ik zie trouwens alleen een discussie tussen kerels. Maar er zitten inderdaad kinderen en die zullen nu wel bang zijn, dat is inderdaad vervelend.
pi_135750664
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:26 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Utrecht is niet de enige club die hier last van heeft gehad. Bij RKC en ADO gebeurde hetzelfde. Het spijt me, maar dan moet de oorzaak toch echt elders gezocht worden. En misschien moet een club als feyenoord zelf eens actie ondernemen.

En even voor de duidelijkheid, als dit gebeurd vanuit Utreg kant dan heb ik dezelfde mening.
Bij ADO had een groep van Midden-Noord de sleutels van de hekken ja, die vielen de Feyenoorders aan die op het vak naast het uitvak zaten.

Bij RKC werd een man met zijn zoontjes geslagen omdat ze juichden toen Feyenoord scoorde, paar Feyenoorders hebben toen gereageerd inderdaad.
pi_135750666
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:26 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

En hoe zou je dan als Feyenoord zijnde actie moeten ondernemen? Het maximale wat je volgens mij kunt doen is een oproep plaatsen om niet op losse kaarten te gaan en evt. meewerken bij het identificeren van dergelijke types.
pi_135750668
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:24 schreef Fuszy het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Verhalen zijn sowieso tegengesteld van elkaar. Volgens Feyenoordsupporters zijn zij aangevallen en volgens de media en wat Utrechtsupporters is het andersom. Terwijl de media het nog 300x heeft gerectificeerd.
Wederom oorzaak en gevolg. Als ze daar niet waren gaan zitten was er niks gebeurd en als ze zich gewoon gedragen hadden was er niks gebeurd.

Dit is niet een sporadische supporter die een kaartje heeft gekocht (zoals wij iemand bij ons hadden) maar dit is een georganiseerd geheel.
pi_135750673
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:27 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat was inderdaad een leipo, zo te zien. Dus die moet een stadionverbod krijgen. Maar Utrecht heeft hem binnengelaten, niet Feyenoord. En waar zijn hier de stewards?

Ik zie trouwens alleen een discussie tussen kerels. Maar er zitten inderdaad kinderen en die zullen nu wel bang zijn, dat is inderdaad vervelend.
Stewards waren er echt heel snel tussen, losten het goed op.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 10:30:16 #291
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_135750719
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Denk je nou serieus dat hij die kinderen wil gaan slaan ofzo. :') Kneus. Die gast werd gezocht door Utrechtsupporters omdat hij niet juichde toen Utrecht scoorde. Logisch datie zichzelf probeert te verdedigen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_135750732
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:29 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Stewards waren er echt heel snel tussen, losten het goed op.
Nou, dan krijgt die kerel een stadionverbod en is het toch opgelost? Wat kunnen wij er nu aan doen dat zo'n kerel daar zit. Elke club is in bezit van een stel doorgesnoven idioten. Zo ook wij, zo ook Ajax, zo ook Utrecht. Niks aan te doen als die op eigen gelegenheid naar zo'n wedstrijd komen.
pi_135750735
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:28 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Wederom oorzaak en gevolg. Als ze daar niet waren gaan zitten was er niks gebeurd en als ze zich gewoon gedragen hadden was er niks gebeurd.

Dit is niet een sporadische supporter die een kaartje heeft gekocht (zoals wij iemand bij ons hadden) maar dit is een georganiseerd geheel.
Als ze in het thuisvak gaan zitten, so be it. Laten we zeggen dat ze zijn ontmaskerd omdat ze niet gingen juichem bij de 1-0 en daadwerkelijk zijn aangevallen. Wie is dan de schuldige? Juist die doorgesnoven 'supporters' van Utrecht. Anderen aanvallen omdat ze niet voor je club zijn en dan de Feyenoordsupporters omschrijven als hooligans. ^O^
Feyenoord Rotterdam
  Forum Admin dinsdag 21 januari 2014 @ 10:31:12 #294
35723 crew  GGMM
pi_135750742
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:30 schreef PIETR het volgende:

[..]

Denk je nou serieus dat hij die kinderen wil gaan slaan ofzo. :') Kneus. Die gast werd gezocht door Utrechtsupporters omdat hij niet juichde toen Utrecht scoorde. Logisch datie zichzelf probeert te verdedigen.
Idd, het is gewoon een arme man die aangevallen wordt door de ouders van kinderen. Ik geloof dit verhaal wel. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_135750748
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:28 schreef H.FR het volgende:

[..]

En hoe zou je dan als Feyenoord zijnde actie moeten ondernemen? Het maximale wat je volgens mij kunt doen is een oproep plaatsen om niet op losse kaarten te gaan en evt. meewerken bij het identificeren van dergelijke types.
De mensen aanpakken. Echt aanpakken. Stadionverbod van 10 jaar en een boete van minimaal 5000 euro. Ze weten namelijk precies wie het zijn, behalve dat ze op beeld zijn waren het ook nog eens harde kern supporters.

Je kan van een bezoekende club niet verwachten dat ze de supporters kennen van de tegenpartij. Dat kan je alleen in het uitvak reguleren. En ja, ik spreek uit ervaring. Ga zelf regelmatig mee met uit wedstrijden en de stewards van Utreg weten wie wie is. Die spreken je ook in het eigen stadion als je langsloopt bijvoorbeeld.

Misschien moeten we maar poortjes gaan bouwen zoals op luchthavens, dat je met je ID moet scannen bij binnenkomst. Als er dan een (S)CC op je naam staat van een andere club kom je niet binnen.
pi_135750751
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:30 schreef H.FR het volgende:

[..]

Nou, dan krijgt die kerel een stadionverbod en is het toch opgelost? Wat kunnen wij er nu aan doen dat zo'n kerel daar zit. Elke club is in bezit van een stel doorgesnoven idioten. Zo ook wij, zo ook Ajax, zo ook Utrecht. Niks aan te doen als die op eigen gelegenheid naar zo'n wedstrijd komen.
Die gast is meegenomen, dus die zal wel een SV krijgen ja.
pi_135750766
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:31 schreef GGMM het volgende:

[..]

Idd, het is gewoon een arme man die aangevallen wordt door de ouders van kinderen. Ik geloof dit verhaal wel. :)
Hij heeft zelf misschien ook wel kinderen. Dit betekent dat hij niet agressief kan zijn?
pi_135750767
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:30 schreef PIETR het volgende:

[..]

Gelul, die man was zeer agressief naar de mensen om m heen, ''kanker utrecht'' roepen toen Toornstra scoorde, op een stoel trappen.

Niet juichen is geen reden om iemand te slaan, ook niet in vak U.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135750772
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:31 schreef GGMM het volgende:

[..]

ja ik ook wel. Heel logisch als je met je kleine meid zit. Die geef je een fristi en dan ga je even een supporter van de tegenpartij aftuigen. Dat is toch heel normaal?

:')
  Forum Admin dinsdag 21 januari 2014 @ 10:32:23 #300
35723 crew  GGMM
pi_135750779
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 10:31 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hij heeft zelf misschien ook wel kinderen.
Gefeliciteerd? :? Zolang hij die niet heeft megenomen is deze vergelijking zo krom als het maar zijn kan.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')