Hij wil dat de sancties bij ons komen te liggen. Het is namelijk onze schuld dat er zo makkelijk aan kaarten te komen is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:06 schreef Luni het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen, jullie hadden nog voorwaardelijk staan.
Uh, jullie zijn verantwoordelijk. Grote kans dat jullie dus tegen ajax zonder publiek spelenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
OK.
Zouden er nog sancties volgen vanuit de KNVB of durven ze dat niet aan? Iets van 3 wedstrijden zonder publiek voor 010 lijkt me een mooie oplossing.
Voor jullie bedoel je.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
OK.
Zouden er nog sancties volgen vanuit de KNVB of durven ze dat niet aan? Iets van 3 wedstrijden zonder publiek voor 010 lijkt me een mooie oplossing.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor jullie bedoel je.
Hoop het, zou wel grappig zijn. Ben voor Ajax dus om dan zonder Utrecht-publiek te spelen is altijd lekker meegenomen.
Al verwacht ik met publiek ook geen problemen met die verdediger die jullie hebben.
Nope, dat gebeurt echt niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Uh, jullie zijn verantwoordelijk. Grote kans dat jullie dus tegen ajax zonder publiek spelen
Dan maar geen uitsupporters meer van 010 naar ons. Opgelost. Alles wat naar 010 ruikt gewoon direct naar buiten gooien.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Het probleem ligt bij de organiserende club, niet de bezoekende.
Is goed. Vrij vervoer voor jullie naar ons ook maar aan banden leggen. Beter nog. Gewoon helemaal niet meer welkom. Utrecht supporters kunnen zich toch nooit gedragen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan maar geen uitsupporters meer van 010 naar ons. Opgelost. Alles wat naar 010 ruikt gewoon direct naar buiten gooien.
Maar als we onze verantwoordelijkheid nemen dan gaan de uitsupporters huilen? Want in dat geval lijkt het me gewoon logisch om ze met de ME en knuppels zo snel mogelijk het stadion uit te slaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Uh, jullie zijn verantwoordelijk. Grote kans dat jullie dus tegen ajax zonder publiek spelen
Voor!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Is goed. Vrij vervoer voor jullie naar ons ook maar aan banden leggen. Beter nog. Gewoon helemaal niet meer welkom. Utrecht supporters kunnen zich toch nooit gedragen.
Gewoon voetbal helemaal zonder supporters doen. Goh, ik hoor Aboutaleb al schreeuwend klaarkomen bij deze gedachtequote:
We leven in 2014, kunnen we niet iets doen met virtualisatie?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gewoon voetbal helemaal zonder supporters doen. Goh, ik hoor Aboutaleb al schreeuwend klaarkomen bij deze gedachte
Ga die kinderen nog meer trauma's bezorgen. Mooie vent ben jij. Heerlijk simplistisch geschreeuw.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Maar als we onze verantwoordelijkheid nemen dan gaan de uitsupporters huilen? Want in dat geval lijkt het me gewoon logisch om ze met de ME en knuppels zo snel mogelijk het stadion uit te slaan.
Yep, maar draag maar een betere oplossing aan. Ik kan er niks aan doen dat de kakkies zich niet kunnen gedragen in gezelschap.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga die kinderen nog meer trauma's bezorgen. Mooie vent ben jij. Heerlijk simplistisch geschreeuw.
Want die van Utrecht gedroegen zich fantastisch natuurlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Yep, maar draag maar een betere oplossing aan. Ik kan er niks aan doen dat de kakkies zich niet kunnen gedragen in gezelschap.
Nee, die liepen nog bewapend met knuppels en bivakmutsen op door Den Haag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Want die van Utrecht gedroegen zich fantastisch natuurlijk
Yep.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Want die van Utrecht gedroegen zich fantastisch natuurlijk
Wanneer? In 40-45?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Nee, die liepen nog bewapend met knuppels en bivakmutsen op door Den Haag.
Utrechtfans waren voorbeeldig zeker? Jeugdtrainers van Feyenoord aanvallen en ook na de wedstrijd meerdere groepjes aangevallen. Zo ook in het stadion.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:03 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Yep, maar draag maar een betere oplossing aan. Ik kan er niks aan doen dat de kakkies zich niet kunnen gedragen in gezelschap.
Voor de wedstrijd waren er al 8 arrestaties, waaronder 1 Feyenoorder. Nee, Utrechtfans doen nooooit watquote:
Tsjah, wat deden de kakkies daar dan? Als ze gewoon met de buscombi waren gekomen hadden ze gewoon in het uitvak gezeten, gewoon hun ploeg kunnen zien winnen en gewoon daarna huiswaarts kunnen gaan. Geen problemen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:11 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
FLKG wordt wereldkundig!
[..]
Utrechtfans waren voorbeeldig zeker? Jeugdtrainers van Feyenoord aanvallen en ook na de wedstrijd meerdere groepjes aangevallen. Zo ook in het stadion.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:59 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
OK.
Dit gaat over Utrecht hè, niet over ajaxquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Grapjas. Áls er al sancties volgen na eventuele rellen/problemen, zijn die altijd voor de organiserende club. Feyenoord zou slechts (gedeeltelijk) verantwoordelijk zijn voor supporters in het uitvak. Er is echter geen uitvak, want dat wilde jullie supportersvereniging niet.
Oorzaak: Te veel vraag naar kaartenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:13 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Tsjah, wat deden de kakkies daar dan? Als ze gewoon met de buscombi waren gekomen hadden ze gewoon in het uitvak gezeten, gewoon hun ploeg kunnen zien winnen en gewoon daarna huiswaarts kunnen gaan. Geen problemen.
Serieus: je moet oorzaak en gevolg niet omdraaien.
Onze eigen wedstrijd, onze eigen stad, ons eigen stadion. Zullen ongetwijfeld terecht opgepakt zijn, en zullen op de blaren moeten zitten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd waren er al 8 arrestaties, waaronder 1 Feyenoorder. Nee, Utrechtfans doen nooooit wat
Oh, oepsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dit gaat over Utrecht hè, niet over ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |