de Frunnikside leg aan de overkantquote:Op maandag 20 januari 2014 10:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, Cityside. Vond het wel meevallen hoe de Feyenoordsupporters zich daar gedraagde. Ze waren te enthousiast aanwezig en dat is fout, want ze zijn immers te gast, maar heb ze zich niet zien misdragen. HK van Utca zit dacht ik op vak U, waar die man met de groene broek zat te zwaaien.
Ach er is niks mis met enthousiasme, daar reis je tenslotte je club voor achterna, ik vind het alleen wel wat ver gaan als kinderen huilend een vak af moeten vluchten.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah, Cityside. Vond het wel meevallen hoe de Feyenoordsupporters zich daar gedraagde. Ze waren te enthousiast aanwezig en dat is fout, want ze zijn immers te gast, maar heb ze zich niet zien misdragen. HK van Utca zit dacht ik op vak U, waar die man met de groene broek zat te zwaaien.
Daarnaast zaten ook meer dan zat Feyenoord supporters. Echt bizar eigenlijk. Ben benieuwd hoe dat woensdag zal gaan...quote:Op maandag 20 januari 2014 11:01 schreef Feyenoordlife het volgende:
Niks gebeurd op dat familievak joh. Ja, de FLKG was duidelijk aanwezig, maar dit is prima opgelost door daar een soort 2e uitvak te creëren. De Utrecht supporters die bij de FLKG zaten werden dan ook niet verzocht het stadion te verlaten, maar om een andere plek te zoeken (waren er genoeg) zodat de groep Feyenoordsupporters geïsoleerd konden worden.
Gezien de geschiedenis tussen beide clubs zal het wel meevallen denk ik, het zal letterlijk zwart zien van de agenten. Ik wist trouwens niet eens dat Feyenoord weer welkom was in Amsterdam?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarnaast zaten ook meer dan zat Feyenoord supporters. Echt bizar eigenlijk. Ben benieuwd hoe dat woensdag zal gaan...
Zijn we ook niet, daarom gaan er nogal veel in thuisvakken zittenquote:Op maandag 20 januari 2014 11:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gezien de geschiedenis tussen beide clubs zal het wel meevallen denk ik, het zal letterlijk zwart zien van de agenten. Ik wist trouwens niet eens dat Feyenoord weer welkom was in Amsterdam?
Gaat fout, ben ik bang. Ajacieden zijn natuurlijk op de hoogte, zullen wel gaan zoeken naar Feyenoorders ..quote:Op maandag 20 januari 2014 11:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarnaast zaten ook meer dan zat Feyenoord supporters. Echt bizar eigenlijk. Ben benieuwd hoe dat woensdag zal gaan...
Ik hoop eerlijk gezegd dat er niks gebeurt, een Feyenoord-Ajax of andersom zonder bezoekers van de tegenpartij is gewoon kut.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:13 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gaat fout, ben ik bang. Ajacieden zijn natuurlijk op de hoogte, zullen wel gaan zoeken naar Feyenoorders ..
2 wedstrijdenquote:Op maandag 20 januari 2014 11:22 schreef PIETR het volgende:
Schijnt trouwens dat er vandaag nog een spoedoverleg is over de vele Feyenoorderders die kaarten hebben. Verwacht nog wel één of andere bizarre maatregel de komende dagen ..
Die beelden zijn in ieder geval niet van een familievak, familievak zit links van het uitvak en dit is duidelijk niet links. Die mafkees met die groene broek staat in vak U waar normaliter een zeil ligt als ik het mij goed herinner.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:05 schreef RensAjacied het volgende:
Houdt die man (feyenoorder) met riem nou een heel vak tegen?
Ik vind de wedstrijden anders best leuk zonder uitfans. In ieder geval minder last van opgefokte ME-ers.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik hoop eerlijk gezegd dat er niks gebeurt, een Feyenoord-Ajax of andersom zonder bezoekers van de tegenpartij is gewoon kut.
Dat werkt alleen maar meer problemen op. ME heeft goed gehandeld in deze. Deescalerend ook.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:24 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar dat doet niks aan het feit af dat die kakkies 1 keer vriendelijk verzocht had moeten worden in de auto te stappen en op te lazeren. En als dat niet binnen 2 minuten in gang was hadden ze wat sturing moeten krijgen van de ME.
Ik lach me mijn broek vol als we dit gewoon op papier afhandelen, 1-0 voor 020 en klaar is klara. Kijken hoe de kakkies dan op de neus kijkenquote:Op maandag 20 januari 2014 11:22 schreef PIETR het volgende:
Schijnt trouwens dat er vandaag nog een spoedoverleg is over de vele Feyenoorderders die kaarten hebben. Verwacht nog wel één of andere bizarre maatregel de komende dagen ..
Nu moest de ME er juist omheen gaan staan wat escalerend werkt. Als het verzoek gewoon door de suppoosten was gedaan en er was gehoor aan gegeven door gewoon rustig weg te gaan dan was er helemaal geen ME nodig geweest.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat werkt alleen maar meer problemen op. ME heeft goed gehandeld in deze. Deescalerend ook.
Als de wedstrijd niet door kan gaan, zal er eerder een reglementaire winst voor Feyenoord komen hoor. Het is tenslotte daar.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik lach me mijn broek vol als we dit gewoon op papier afhandelen, 1-0 voor 020 en klaar is klara. Kijken hoe de kakkies dan op de neus kijken
geloof je het zelfquote:Op maandag 20 januari 2014 11:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik lach me mijn broek vol als we dit gewoon op papier afhandelen, 1-0 voor 020 en klaar is klara. Kijken hoe de kakkies dan op de neus kijken
Nee, maar ik zou het echt prachtig vinden.quote:
Je bent een beetje overstuur nu, maar dat gaat wel weer over.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou het echt prachtig vinden.
En dat terwijl wij Utreggers toch niet bekend staan om onze liefde voor 020. Moet je nagaan.
Ja?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je bent een beetje overstuur nu, maar dat gaat wel weer over.
ME is er omheen komen staan om ervoor te zorgen dat de groep Feyenoorders na de wedstrijd niet het stadion zou kunnen verlaten en zo tussen de Utrecht supporters terecht zou komen. Ben het niet gewend, maar de ME stelde zich uitermate relaxed op wat echt wel de-escalerend werkte.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nu moest de ME er juist omheen gaan staan wat escalerend werkt. Als het verzoek gewoon door de suppoosten was gedaan en er was gehoor aan gegeven door gewoon rustig weg te gaan dan was er helemaal geen ME nodig geweest.
Ze hebben een legaal kaartje, dus mogen daar in principe gewoon zijn. En ik heb die mensen naast het uitvak geen rare dingen zien doen. Wel zag ik Utrechtsupporters verhaal gaan halen bij de 1-2.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nu moest de ME er juist omheen gaan staan wat escalerend werkt. Als het verzoek gewoon door de suppoosten was gedaan en er was gehoor aan gegeven door gewoon rustig weg te gaan dan was er helemaal geen ME nodig geweest.
Ik heb wel wat gezien, maar vond het niet schrikbarend vanaf de afstand waar ik zat. Als ik afga op de beelden dan ging het mis in vak U, rechts van het uitvak. Dat verklaart ook het josti gedrag van een aantal mensen in het uitvak door de gracht in te stormen (dat heb ik werkelijk nooit begrepen, een gracht inrennen waar hekken omheen staan).quote:Op maandag 20 januari 2014 11:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze hebben een legaal kaartje, dus mogen daar in principe gewoon zijn. En ik heb die mensen naast het uitvak geen rare dingen zien doen. Wel zag ik Utrechtsupporters verhaal gaan halen bij de 1-2.
Volgens de comments bij RTV Utrecht had Utrecht kaartjes uitgedeeld aan scholen voor dat vak. Was er zelf niet bij, ga puur af op berichtgeving daar die nogal emotioneel is, dus weet niet of het kloptquote:Op maandag 20 januari 2014 11:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gezien, maar vond het niet schrikbarend vanaf de afstand waar ik zat. Als ik afga op de beelden dan ging het mis in vak U, rechts van het uitvak. Dat verklaart ook het josti gedrag van een aantal mensen in het uitvak door de gracht in te stormen (dat heb ik werkelijk nooit begrepen, een gracht inrennen waar hekken omheen staan).
Maar wat ik dan vreemd vind is de berichtgeving vanuit de ouders, in vak U zitten geen ouders met kinderen.
quote:Wij zaten in vak U, via de school van mijn zoon via een actie aan kaarten gekomen om het voetbal te promoten en de jeugd kennis te laten maken met voetbal in het stadion.
Praat jij lekker die neuzen klaar met je kakkiesquote:Op maandag 20 januari 2014 11:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |