Je kan je beter druk maken om de spelers van je cluppie, ze zijn thuis weg gespeeld en das niet de 1e keer.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:27 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou het echt prachtig vinden.
En dat terwijl wij Utreggers toch niet bekend staan om onze liefde voor 020. Moet je nagaan.
Zou goed kunnen hoor, had het niet helemaal goed meegekregen gistermiddag. Maar in de basis is vak U geen kindervakquote:Op maandag 20 januari 2014 11:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens de comments bij RTV Utrecht had Utrecht kaartjes uitgedeeld aan scholen voor dat vak. Was er zelf niet bij, ga puur af op berichtgeving daar die nogal emotioneel is, dus weet niet of het klopt
Citaat van de site:
[..]
Dat doe ik ook zeker, maar daar heb jij niks mee te makenquote:Op maandag 20 januari 2014 11:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Je kan je beter druk maken om de spelers van je cluppie, ze zijn thuis weg gespeeld en das niet de 1e keer.
Volgens mij mag je als SCC-houder van de uitspelende club niet zomaar 'buiten de combi' om reizen.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze hebben een legaal kaartje, dus mogen daar in principe gewoon zijn. En ik heb die mensen naast het uitvak geen rare dingen zien doen. Wel zag ik Utrechtsupporters verhaal gaan halen bij de 1-2.
Ja kneus, ik was maar aan het dollen. Ben van mening dat supporters in het stadion overal moeten kunnen zitten; gasten dienen zich dan wel te gedragen als gasten. Ben ook van mening dat media het weer schromelijk overdrijft op het moment, maar soit.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het gaat hier om een familievak kneus, wees volgende keer dan een vent en koop kaarten voor het vak waar de harde kern zit. Vaders met hun kinderen van een tribune afjagen maakt nou niet bepaald een goeie indruk.
En als die debielen daar niet zitten dan kan er geen confrontatie opgezocht worden.quote:Op maandag 20 januari 2014 08:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat de supporters van de thuis spelende ploeg de confrontatie doelbewust opzoeken? Zo ook gisteren.
Die groep naast het uitvak was niet slim bezig door zo opzichtig te gaan staan, maar alle ellende kwam toch van een kant uit. En dat waren de Utrechtsupporters.
Sommige konden het gewoon uitpraten als echte mannen en sommigen vonden het nodig om wat fysieker te werk te gaan.
Het is ook jouw schuld als er iets van je gestolen wordt, natuurlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En als die debielen daar niet zitten dan kan er geen confrontatie opgezocht worden.
Welke debiel van FC Utrecht gaat dan ook kaartjes voor vak U geven als promotiekaartje aan kinderen? Was dat een stagiair?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens de comments bij RTV Utrecht had Utrecht kaartjes uitgedeeld aan scholen voor dat vak. Was er zelf niet bij, ga puur af op berichtgeving daar die nogal emotioneel is, dus weet niet of het klopt
Citaat van de site:
[..]
Je zat zelf in de arena dus lul niet hoe het gegaan is man.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:25 schreef Silenus het volgende:
En dus niet die schijnheilige jankverhalen dat al die brave Feyenoord-jongens werden uitgedaagd door gezinnetjes...want we weten allemaal dat het niet zo is.
Supporters die boos worden en supporters van de tegenpartij gaan slaan zijn misschien nog wel grotere debielen maar je kan dit wel voorkomen door er nog veel strenger op te controleren dat er geen andere supporters op de tribune zitten.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het is ook jouw schuld als er iets van je gestolen wordt, natuurlijk.(iemand in elkaar slaan, omdat 'ie juicht, droeftoeters)
Haha, strenger controleren.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Supporters die boos worden en supporters van de tegenpartij gaan slaan zijn misschien nog wel grotere debielen maar je kan dit wel voorkomen door er nog veel strenger op te controleren dat er geen andere supporters op de tribune zitten.
Oh, wat erg! Spreekkorenquote:Op zondag 19 januari 2014 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kennelijk kunnen mensen er niet mee om gaan. Die regels zijn er niet voor niets gekomen. Je kan er namelijk ook gif op innemen dat er gewoon weer spreekkoren komen de volgende keer dat er uitsupporters komen Ajax - Feyenoord of omgekeerd.
Je mist het punt maar goed geprobeerd.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:14 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Oh, wat erg! Spreekkoren
Had je 20 jaar geleden eens moeten horen. Toen hadden we pas spreekkoren.
Je kunt niet iedere idioot er uit filteren.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe ze het moeten doen weet ik ook niet maar het zou toch te doen moeten zijn
Hoi, bent u voor Feyenoord?quote:
Dat zou perfect zijn, maar 95% zou wel moeten lukkenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je kunt niet iedere idioot er uit filteren.
Ze slagen er wel in, zie NEC en RKC dit jaar, al zaten daar ook gewoon mensen op losse kaarten. Gevolg is wel dat de stadions half vol zijn. Moet je ook niet willen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Je kunt niet iedere idioot er uit filteren.
Hoe kun je dat controleren?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Supporters die boos worden en supporters van de tegenpartij gaan slaan zijn misschien nog wel grotere debielen maar je kan dit wel voorkomen door er nog veel strenger op te controleren dat er geen andere supporters op de tribune zitten.
En dit inderdaad. Al is dat meer een maatschappelijk probleem.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als volwassen gozer moet je jezelf toch een beetje onder controle hebben. Als een soort tokkie koeken uit gaan lopen delen is geen gezicht.
We hebben het hier over voetbalsupporters dat is voor de meeste vrij lastigquote:Op maandag 20 januari 2014 13:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als volwassen gozer moet je jezelf toch een beetje onder controle hebben. Als een soort tokkie koeken uit gaan lopen delen is geen gezicht.
Echte mannenquote:Op maandag 20 januari 2014 08:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat de supporters van de thuis spelende ploeg de confrontatie doelbewust opzoeken? Zo ook gisteren.
Die groep naast het uitvak was niet slim bezig door zo opzichtig te gaan staan, maar alle ellende kwam toch van een kant uit. En dat waren de Utrechtsupporters.
Sommige konden het gewoon uitpraten als echte mannen en sommigen vonden het nodig om wat fysieker te werk te gaan.
Jij bent een ecktoquote:Op maandag 20 januari 2014 13:23 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Echte mannen![]()
Als je de regels van het spelletje maar niets vindt dan speel je het toch gewoon niet? Kakkerlakken zijn hier ook niet welkom. Kom je toch dan accepteer je het risico op klappen.
Kun je huilie boe boe doen, maar dat zijn de regels, en dat weet iedereen. Gejank altijd.
Waar doe ik boehoe?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:23 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Echte mannen![]()
Als je de regels van het spelletje maar niets vindt dan speel je het toch gewoon niet? Kakkerlakken zijn hier ook niet welkom. Kom je toch dan accepteer je het risico op klappen.
Kun je huilie boe boe doen, maar dat zijn de regels, en dat weet iedereen. Gejank altijd.
Het ziet er beter uit dan wanneer een tokkie de vloer met je aanveegt.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Je weet niet waar je over praat.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We hebben het hier over voetbalsupporters dat is voor de meeste vrij lastig
wie ben jij dan wel pik?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:25 schreef Phlogi2013 het volgende:
[..]
Het ziet er beter uit dan wanneer een tokkie de vloer met je aanveegt.
Algemeen bedoeldquote:Op maandag 20 januari 2014 13:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar doe ik boehoe?
En stel je niet zo aan. Het is het risico van het vak, snap ik ook. Maar zou niet nodig moeten zijn. Beetje kinderachtig vind ik het.
Er zitten veel meer tokkies bij een voetbalwedstrijd dan bij een hockey wedstrijd bijvoorbeeld.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je weet niet waar je over praat.
Wat voor antwoord had je hier op verwacht?quote:
Je bent goed op de hoogte.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze slagen er wel in, zie NEC en RKC dit jaar, al zaten daar ook gewoon mensen op losse kaarten. Gevolg is wel dat de stadions half vol zijn. Moet je ook niet willen.
Al werden daar mensen op basis van woonplaats geweigerd. Iets wat niet zou moeten mogen.
Dat zou goed kunnen, ik kom niet zo vaak bij hockeywedstrijden. Maar het publiek bij voetbalwedstrijden is juist een regelrechte greep uit de maatschappij. Van ongeschoold tot academicus, jong en oud, blank en zwart, stratenmaker of bankdirecteur. Letterlijk alles zit bij een voetbalwedstrijd.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er zitten veel meer tokkies bij een voetbalwedstrijd dan bij een hockey wedstrijd bijvoorbeeld.
Echt te idioot voor woorden.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:18 schreef Happel het volgende:
Al werden daar mensen op basis van woonplaats geweigerd. Iets wat niet zou moeten mogen.
Natuurlijk heb je een mix dat lijkt me nogal logisch. Stonden er ook percentages in dat artikel?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, ik kom niet zo vaak bij hockeywedstrijden. Maar het publiek bij voetbalwedstrijden is juist een regelrechte greep uit de maatschappij. Van ongeschoold tot academicus, jong en oud, blank en zwart, stratenmaker of bankdirecteur. Letterlijk alles zit bij een voetbalwedstrijd.
Is in Engeland een mooi onderzoek naar gedaan door een socioloog, zal even kijken of ik het artikel kan vinden.
Omdat hij weet waarover hij praat omdat hij erbij geweest is in tegenstelling tot vele hier die maar wat gillen.quote:
Weet ik niet exact meer, is al een tijdje geleden dat ik het gelezen heb. Kan het zo 1, 2, 3 ook niet vinden, want heb het gelezen tijdens mijn studie.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je een mix dat lijkt me nogal logisch. Stonden er ook percentages in dat artikel?
Jammer, leek me wel interessant om te lezenquote:Op maandag 20 januari 2014 13:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Weet ik niet exact meer, is al een tijdje geleden dat ik het gelezen heb. Kan het zo 1, 2, 3 ook niet vinden, want heb het gelezen tijdens mijn studie.
Gemeten over een heel stadion ja.Ik denk dat het gemiddelde opleidingsniveau van de harde kernen toch echt onder het gemiddelde ligt hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 13:29 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, ik kom niet zo vaak bij hockeywedstrijden. Maar het publiek bij voetbalwedstrijden is juist een regelrechte greep uit de maatschappij. Van ongeschoold tot academicus, jong en oud, blank en zwart, stratenmaker of bankdirecteur. Letterlijk alles zit bij een voetbalwedstrijd.
Is in Engeland een mooi onderzoek naar gedaan door een socioloog, zal even kijken of ik het artikel kan vinden.
Allemaal loze aannames. Wanneer ben jij voor het laatst in een stadion geweest?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Gemeten over een heel stadion ja.Ik denk dat het gemiddelde opleidingsniveau van de harde kernen toch echt onder het gemiddelde ligt hoor
Ik zeg ook niet dat ik me baseer op wetenschappelijke publicatiesquote:Op maandag 20 januari 2014 13:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Allemaal loze aannames. Wanneer ben jij voor het laatst in een stadion geweest?
Nou, je roept maar zo wat.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik me baseer op wetenschappelijke publicaties
En ik ben volgens mij vorig jaar voor het laatst geweest.In hoeverre is dat relevant ?
Politie zit er bovenop. Ben benieuwd.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:42 schreef eight het volgende:
Woensdag zal het nog wel meer uit de hand lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |