SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★![]()
Dirk-Kuijt, je snapt er helemaal niets van.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:37 schreef Sunri5e het volgende:
Hoezo kijken jullie zo op van de keus van de Boer voor Sigthórsson? Hij is momenteel toch gewoon de beste keus voor de spitspositie?![]()
Helemaal met je eens.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:37 schreef Sunri5e het volgende:
Hoezo kijken jullie zo op van de keus van de Boer voor Sigthórsson? Hij is momenteel toch gewoon de beste keus voor de spitspositie?
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ga eens weg Dirk-Kuijt.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:37 schreef Sunri5e het volgende:
Hoezo kijken jullie zo op van de keus van de Boer voor Sigthórsson? Hij is momenteel toch gewoon de beste keus voor de spitspositie?![]()
Kijk even een paar pagina's terugquote:Op zondag 19 januari 2014 15:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wie had je dan in de spits willen zien?![]()
Bojanquote:Op zondag 19 januari 2014 15:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wie had je dan in de spits willen zien?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat zou mijn laatste keuze zijn, is geen spits en zal het nooit worden ook.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je hebt gelijk. Sigi is onze beste spitsquote:Op zondag 19 januari 2014 15:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daar zie ik de naam Hoesen voorbij komen... Die is in mijn ogen toch wat te licht voor Ajax.![]()
Van de Sar begint wel een stuk losser te worden met interviews (eigenlijk..).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Frank wil verliezen andera stel je Siggy niet op. Waarom heeft die vent oneindig krediet en Hoesen/Bojan niks? Wat kan Siggy beter?![]()
Ik hoop dat 'ie er drie in knalt in zijn invalbeurt, want de drie punten gaan boven alles,maar Hoesen wordt me hier toch een potje overgewaardeerd. En Siggy lijkt sinds de paar weken voor de winterstop wel aangeschoten wild. Jammer altijd... Misschien niet de beste spits die Ajax de laatste jaren heeft gehad, maar werkt hard en daar hou ik wel van. Gaat veel mis, maar dat gaat bij Hoesen ook nog vaak genoeg...![]()
Die moet het op de training dan wel héééél goed gedaan hebben, of Hoesen/Bojan heel slechtquote:Op zondag 19 januari 2014 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
het frappante is dat Siggy wel veel werd bekritiseerd door frank![]()
Lets trash those fools!!!
mooi is dat, mensen lopen alweer te zeuren dat ruiz er wel een paar gaat maken, is weer zo'n typische psv aankoop, leuke speler maar totaal niet wat ze nodig hebben.![]()
Welkom in dit topicquote:Op zondag 19 januari 2014 15:46 schreef Luchtverkeersleider84 het volgende:
Lets trash those fools!!!
mooi is dat, mensen lopen alweer te zeuren dat ruiz er wel een paar gaat maken, is weer zo'n typische psv aankoop, leuke speler maar totaal niet wat ze nodig hebben.![]()
Ja, ook handig uit het hoofdsponsor stukje geluld.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:42 schreef Pedroso het volgende:
Van de Sar begint wel een stuk losser te worden met interviews (eigenlijk..).![]()
twitter:Brug17 twitterde op zondag 19-01-2014 om 15:36:01Aan het veld ligt het niet vandaag :-) http://t.co/4VAjGnm2lf reageer retweet
![]()
![]()
Biljartlakenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:48 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Brug17 twitterde op zondag 19-01-2014 om 15:36:01Aan het veld ligt het niet vandaag :-) http://t.co/4VAjGnm2lf reageer retweet
AFCA!![]()
John van Loen konden ze niet laten lopen, wat een talent, wat een enthousiasme.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:48 schreef Smoofie het volgende:
Waarom zijn twee commentatoren op Fox eredivisie nuAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vind het een matige keuze, niet slecht maar matig.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:49 schreef CaasS het volgende:
Schone op rechtsbuiten ipv Bojan. Dat is iig een prima keuze.graag op anoniem![]()
NOS die een overzicht geeft van 1960 tot 2005 van Ajax - psv. Hier heeft echt NIEMAND wat aan
KUTnos![]()
![]()
![]()
![]()
Ik teken er zo voor. Laten we hopen dat het middenveld weer heerlijk loopt en dan moet het toch geen probleem zijnquote:![]()
Twente, Vitesse en Feyenoord halen allen 3 punten, nu Ajax nog. Dan is en blijft het een top 4 waar niemand meer bij komt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 19-01-2014 om 16:00:354 - Ajax have conceded only 4 goals in 11 Eredivisie games since their 4-0 defeat against PSV in Eindhoven. Reinforced. reageer retweet
![]()
Frank denkt dat ze in deze wedstrijd beter met Sigi kunnen spelen. Nu voorkeur voor Kolbeinn, allebei goed getraind![]()
Elke keer als ik de beelden van PSV - Ajax voel ik dezelfde teleurstelling en moedeloosheid weer. Tijd voor revanche.![]()
Frank vindt Fischer de speler met de meeste dreiging. Daarom veel vertrouwen, ondanks dat hij veel fout doet.![]()
Tussen de palen schieten helpt wel dan, ipv alles mis.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Frank vindt Fischer de speler met de meeste dreiging. Daarom veel vertrouwen, ondanks dat hij veel fout doet.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Wat is zijn excuus voor het opstellen van die houthakker?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Frank vindt Fischer de speler met de meeste dreiging. Daarom veel vertrouwen, ondanks dat hij veel fout doet.
Of werd dat niet gevraagd door die waardeloze journalisten
Oh.![]()
Niet alles is zwart witquote:Op zondag 19 januari 2014 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is zijn excuus voor het opstellen van die houthakker?
Of werd dat niet gevraagd door die waardeloze journalisten![]()
![]()
Snap ikquote:Op zondag 19 januari 2014 15:57 schreef Syntix het volgende:
NOS die een overzicht geeft van 1960 tot 2005 van Ajax - psv. Hier heeft echt NIEMAND wat aan
KUTnos![]()
![]()
![]()
Heeft hij wel een punt, als die jongen effectiever wordt is hij zo waardevol.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Frank vindt Fischer de speler met de meeste dreiging. Daarom veel vertrouwen, ondanks dat hij veel fout doet.![]()
Op gevoel.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of werd dat niet gevraagd door die waardeloze journalisten![]()
Fischer
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
En Milan ookquote:Op zondag 19 januari 2014 17:03 schreef Gruisman het volgende:
PSV zouden we inderdaad makkelijk wegspelenRED ONS HENNIEGOD![]()
Veltman en Klaassen laten zien dat ze nog niets in Oranje te zoeken hebben.
Talentvol maar moeten nog veel leren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Cilissen en Blind goed, Fischer ook niet slecht, Siggy voor zijn doen redelijk balvast.
De rest onzichtbaar of matig tot slecht.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
SlechtIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Blind moet dat rechterbeen van hem eens gebruiken en Moisander moet stoppen met die lange ballen.
Fischer, Boilesen en Cillessen spelen goed.![]()
Staan goedquote:Op zondag 19 januari 2014 17:19 schreef Buitendam het volgende:
PSV maakt het Ajax moeilijk door het fysieke onderdeel.![]()
Riedewald staat er nog niet inquote:Op zondag 19 januari 2014 17:19 schreef stoeltafel het volgende:
Tering wat slecht zeg. Hoe komt het zo? Siggy? Middenveld? PSV?Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Traditioneel slecht begin van de 2e helft van het seizoen. Hoop niet dat het weer tot Maart gaat duren voordat het weer gaat draaien bij Ajax.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Klaassen slecht en Blind niet top Serero wel goedquote:Op zondag 19 januari 2014 17:19 schreef stoeltafel het volgende:
Tering wat slecht zeg. Hoe komt het zo? Siggy? Middenveld? PSV?![]()
Erg scherp ook.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Veltman weer in de fout en geeft weer een grote kans weg.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die lange bal
van Rhijn weer slecht en Klaassen ook slordig
So confused when you're lost in the groove![]()
Van Rhijnquote:Op zondag 19 januari 2014 17:19 schreef stoeltafel het volgende:
Tering wat slecht zeg. Hoe komt het zo? Siggy? Middenveld? PSV?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Het tikkie takkie zit er niet echt in vandaag,Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Moeten een paar tandjes bij, ligt echt wel ruimtequote:Op zondag 19 januari 2014 17:22 schreef Pedroso het volgende:
Het tikkie takkie zit er niet echt in vandaag,![]()
Geen schot op doel voor Ajax. Eerste keer dit seizoen. Apart.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Zeker, het is meer de rechterkant waar weinig vandaan komtquote:Op zondag 19 januari 2014 17:24 schreef Monolith het volgende:
Fischer speelt ook wel een aardige pot.![]()
Schone en Sigthorsson gaat ie wisselen. Dan nog Boilesen of Serero, hangt er vanaf of Boilesen 90 min kan spelen.![]()
PSV zet ook wel goed druk, wellicht wordt dat in de tweede helft wat minder.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Lijkt me een goed plan. Zeker Duarte wil ik wel eens zien, fel mannetje en kan nog voetballen ook.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Duarte en Hoesen erin de tweede helft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Komt wel goed schatjuh!quote:Op zondag 19 januari 2014 17:29 schreef Heeinz het volgende:
Moet echt wat veranderen. Wat is dit man★★★![]()
Muah hij raakt de bal iets verkeerd en daardoor lag hij pal klaar voor die van psv... niet echt een structurele fout. Je merkt het alleen op, omdat hij in de laatste linie staat. Moet je eens opletten hoeveel ballen Siggy niet goed aanneemtquote:Op zondag 19 januari 2014 17:21 schreef Pedroso het volgende:
Veltman weer in de fout en geeft weer een grote kans weg.![]()
![]()
Hij scoort nog wel is belangrijke doelpunten.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of werd dat niet gevraagd door die waardeloze journalistenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nu doordrukken en de 2-0 scoren, de kansen gaan komen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mwa, hoe moet ik het zeggen... wat hij wil lukt hem wel goed, maar ik vind hem nog wel vaak de verkeerde keuzes maken mbt spelvoortzetting.quote:Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Maher kan weer op tijd de parkeerplaats opzoeken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Is balbezit voor Ajax verboden in de laatste 5 minuten ofzo? Allemaal dat blind naar voren trappen...Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Niet geweldig maar wel de punten. Op basis van de 2e helft ook wel verdiend.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heerlijk om zo'n wedstrijd met 1-0 te winnen
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
.gif van de goal?
Kees Torn - Als voor nog niet begraven graven graven graven graven, graven graven graven graven. En die klopt perfect.
Jeroen van Merwijk - Eén oorlog tegelijk, waarom doen we tegenwoordig niet één oorlog tegelijk![]()
Siggy raakte die 1-0 wel slecht volgens mij. Ik geloof dat hij die bal in de andere hoek wilde koppen..
-nee-![]()
Tja als je Kampioen wilt worden, dan moet je ook van de kleintjes winnen.
"What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
Die is altijd dramatisch.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:24 schreef Heeinz het volgende:
Ik vond Van Rhijn verdedigend wel weer dramatisch![]()
Dat is ie altijd. Godswonder dat dat de hele wedstrijd goed is gegaan.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:24 schreef Heeinz het volgende:
Ik vond Van Rhijn verdedigend wel weer dramatisch![]()
Is doe gozer ooit wel goed danquote:Op zondag 19 januari 2014 18:24 schreef Heeinz het volgende:
Ik vond Van Rhijn verdedigend wel weer dramatischdie hoort standaard bij het rijtje die er niks van bakken.
Snelle Egel![]()
Tegen Feyenoord Vermeer in de basis. Hopelijk Duarte en Bojan ook.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Knap hoe Veltman daar nog verdedigt hoor op de doellijn. Paar centimeter verkeerd en hij gaat in eigen doel![]()
Blind blijft toch wel echt een held
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Fischer - Hoesen - Bojanquote:Op zondag 19 januari 2014 18:25 schreef Pedroso het volgende:
Tegen Feyenoord Vermeer ook in de basis. Hopelijk Duarte en Bojan ook.
Duarte - Klaassen
Blind
Riedewald/Boilesen - Moisander - Veltman - van Rhijn
Vermeer
Denk ik.![]()
Zo, de rest van seizoen lekker supporteren voor PSV tegen onze concurrenten. Nog nooit gebeurd dat ik voor PSV ben in een wedstrijd.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Laten we hopen dat het nu weer bij ze gaat lopen jaquote:Op zondag 19 januari 2014 18:28 schreef Pedroso het volgende:
Zo, de rest van seizoen lekker supporteren voor PSV tegen onze concurrenten. Nog nooit gebeurd dat ik voor PSV ben in een wedstrijd.![]()
![]()
Zal Riedewald wel worden, denk niet dat Frank Boilesen direct 2 wedstrijden laat voetballen binnen een paar dagen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Fischer - Hoesen - Bojan
Duarte - Klaassen
Blind
Riedewald/Boilesen - Moisander - Veltman - van Rhijn
Vermeer
Denk ik.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Geluk ja?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:30 schreef Gruisman het volgende:
Pff ontzettend veel geluk gehad maar enorm blij met de 3 puntenSo confused when you're lost in the groove![]()
Volgend weekend is Go Ahead uit, hij zou hem ook daar kunnen sparen tot Utrecht uit.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal Riedewald wel worden, denk niet dat Frank Boilesen direct 2 wedstrijden laat voetballen binnen een paar dagen.![]()
Mongool, geluk komt niet voor in de Arena. Het was gewoon een slechte wedstrijdquote:Op zondag 19 januari 2014 18:30 schreef Gruisman het volgende:
Pff ontzettend veel geluk gehad maar enorm blij met de 3 punten![]()
Mwa, geluk vind ik voor de eerste helft echt een te groot woord.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste helft ontzettend veel geluk ja.
In de 2e helft PSV volledig weggespeeld.So confused when you're lost in the groove![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Cillessen, Blind, Boilesen en Fischer de beste.
Klaassen goeie 2e helft, die aannames van hem.![]()
![]()
Een te groot woord? Ajax had niets te vertellen. Had 1-8 moeten staan bij rust.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mwa, geluk vind ik voor de eerste helft echt een te groot woord.
In de 2e helft PSV volledig weggespeeld.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een te groot woord? Ajax had niets te vertellen. Had 1-8 moeten staan bij rust.![]()
![]()
Ben ik niet met je eens, PSV had wel voor moeten/kunnen komenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een te groot woord? Ajax had niets te vertellen. Had 1-8 moeten staan bij rust.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Ze hadden inderdaad net wat meer kansen. 2 redelijk uitgespeelde kansen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, PSV had wel voor moeten/kunnen komen
Ajax was in de 2e helft echt 1000x beter dan PSV in de eerste helft. Veel dominanter etc.So confused when you're lost in the groove![]()
Man man man.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een te groot woord? Ajax had niets te vertellen. Had 1-8 moeten staan bij rust.Oh.![]()
Daarom uiteindelijk ook terechte winnaar, waarom ze niet meteen zo beginnen begrijp ik nooit.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ze hadden inderdaad net wat meer kansen. 2 redelijk uitgespeelde kansen.
Ajax was in de 2e helft echt 1000x beter dan PSV in de eerste helft. Veel dominanter etc.![]()
ja, neequote:Op zondag 19 januari 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een te groot woord? Ajax had niets te vertellen. Had 1-8 moeten staan bij rust.
psv heeft niet voor niks zo'n beetje het meest aantal doelpogingen voor en minste tegen ondanks de lage stand: het lijkt elke keer wel wat, maar het is niks![]()
Hey Shreyasquote:Op zondag 19 januari 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Tyron, JR, Tarado en Jordii het eens zijn dat moet de rest toch inzien dat het echt niet zooo dramatisch was in de 1ste helft. Ja PSV was iets beter. Had misschien op 0-1 kunnen komen maar zelfs daarover valt te twisten.So confused when you're lost in the groove![]()
dat schot uit de draai van sigthorssonquote:Op zondag 19 januari 2014 18:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja idd, goede balaannames van hem man. Nog erger dan Siggy.![]()
![]()
Speelde gewoon laf counter voetbal, that's itquote:Op zondag 19 januari 2014 18:38 schreef The_Groove het volgende:
Als Tyron, JR, Tarado en Jordii het eens zijn dat moet de rest toch inzien dat het echt niet zooo dramatisch was in de 1ste helft. Ja PSV was iets beter. Had misschien op 0-1 kunnen komen maar zelfs daarover valt te betwisten.![]()
14 punten achter. Fischer speelde oke, wel weer lekker ego en niet echt kansen gecreerd maar wel dreiging tenminste.
AFCA
PSV zette goed druk, daardoor speelde Ajax zoveel ballen in de voeten bij de tegenstander...quote:Op zondag 19 januari 2014 18:39 schreef Class het volgende:
[..]
Speelde gewoon laf counter voetbal, that's it![]()
Mensen die PSV voor de eerste helft credits geven
Ajax speelde op zo'n laag niveau dat elke willekeurige eredivisieploeg kansen zou krijgen. En zelfs dan weet PSV niet te scoren.![]()
Gewoon wat Steroids en binnen een maand is hij 7 kil o zwaarder, toch geen controles in het voetbal.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:42 schreef Tarado het volgende:
Ik vond Serero de beste middenvelder de eerste helft, echt jammer dat het zo'n scharminkeltje is.AFCA
Hij hoefde niet eens over een muur te trappenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met als dieptepunt de CR7-achtige vrije trap van Depay die het autodek op ging.
AFCA
Die vrije trapquote:Op zondag 19 januari 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met als dieptepunt de CR7-achtige vrije trap van Depay die het autodek op ging.![]()
![]()
![]()
Sowieso is heel dat PSV gehersenspoeld door Cristiano Ronaldo. Zijn vrije trappen, calma's, voetbalstijl.. het valt allemaal terug te vinden in de wedstrijden van PSV.![]()
Hij is net 5 kilo kwijt.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gewoon wat Steroids en binnen een maand is hij 7 kil o zwaarder, toch geen controles in het voetbal.![]()
CR7 spreekt niet met chickies af , die kk lelijk en dik zijn, op een parkeerplaats.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso is heel dat PSV gehersenspoeld door Cristiano Ronaldo. Zijn vrije trappen, calma's, voetbalstijl.. het valt allemaal terug te vinden in de wedstrijden van PSV.AFCA
De vriendin van Maher is een hamster, maar dat geheel terzijde. Niemand kan de liefdesskills van Ronaldo evenaren.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
CR7 spreekt niet met chickies af , die kk lelijk en dik zijn, op een parkeerplaats.![]()
Zei ie in een interview toch? Vind dat echt onbegrijpelijk als prof zijnde...zeker als je zoveel geld verdient.quote:![]()
Terugweg van Arena.
PSV met een uitvakje van 800 man? 2x gehoord en dat was reactie op Ajax publiek. Zielig.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Tja, dat krijg je als je als wisselspeler alleen in Amsterdam zit. Hij speelt nu wekelijks 90 minuten.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:48 schreef CaasS het volgende:
[..]
Zei ie in een interview toch? Vind dat echt onbegrijpelijk als prof zijnde...zeker als je zoveel geld verdient.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:48 schreef CaasS het volgende:
[..]
Zei ie in een interview toch? Vind dat echt onbegrijpelijk als prof zijnde...zeker als je zoveel geld verdient.![]()
![]()
Net wat meer kansen???quote:Op zondag 19 januari 2014 18:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ze hadden inderdaad net wat meer kansen. 2 redelijk uitgespeelde kansen.
Ajax was in de 2e helft echt 1000x beter dan PSV in de eerste helft. Veel dominanter etc.
De bekende roze bril blijft toch een apart fenomeen. Inmiddels twijfel ik er niet meer over dat je er echt zo over denkt.
Al met al wel een terechte overwinning.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
quote:'We trainden best agressief en hij kreeg twee noppen in zijn knie. Daarna ging hij er zelf ook agressief in wat opzich niet erg is', aldus De Boer. 'Daarna voelde hij wel wat pijn, maar ging hij desondanks door. Na de training werd het wat stijver waarna we hebben besloten om hem niet te laten spelen vandaag'.
Op de vraag of de blessure van De Jong een aderlating is, is de trainer duidelijk: 'Dit is zeker een flinke streep door de rekening', besluit De Boer, die er overigens niet vanuit gaat dat zijn captain langdurig aan de kant staat.![]()
En dan janken dat je wordt uitfloten.quote:
Zelfde met Janssen. Achteraf blij dat die gast gedumpt is. Als je enige ambities hebt kan je dat soort figuren er gewoon niet bij hebben. Wat dat betreft heb ik af en toe medelijden met Cocu met die YOLO selectie.![]()
Heeft Sulejmani lopen janken daarover?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:55 schreef CaasS het volgende:
[..]
En dan janken dat je wordt uitfloten.
Zelfde met Janssen. Achteraf blij dat die gast gedumpt is. Als je enige ambities hebt kan je dat soort figuren er gewoon niet bij hebben. Wat dat betreft heb ik af en toe medelijden met Cocu met die YOLO selectie.... Die heeft zoveel krediet gekregen van de supporters.
![]()
Mocht ook wel weer eensquote:Op zondag 19 januari 2014 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Serero was vandaag wel een baasjeWat heeft hij gewerkt en zelfs duels op fysiek gewonnen
![]()
![]()
Doelde op dat moment dat ie werd uitgefloten omdat ie weer eens als een lamme zak over het veld liep, boos werd en scoorde. En maar boos kijken.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:56 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Heeft Sulejmani lopen janken daarover?... Die heeft zoveel krediet gekregen van de supporters.
![]()
![]()
Fischer treuzelt te veel. Vandaag geen schot op doel van hem gezien.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Dat klopt. In plaats daarvan behield hij overzicht en schoot hij niet overhaast.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:05 schreef Planga het volgende:
Fischer treuzelt te veel. Vandaag geen schot op doel van hem gezien.![]()
Als Siggy scoort, verliezen we niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:08 schreef Smoofie het volgende:
Siggy gescoord tegen Feyenoord, FCT en PSV.![]()
Ja en als Riedewald scoort winnen we altijd.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Siggy scoort, verliezen we niet.
Dat soort statistieken
Snelle Egel![]()
15 winst, 5 gelijkquote:Op zondag 19 januari 2014 19:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ja en als Riedewald scoort winnen we altijd.
Dat soort statistieken![]()
Typisch Ajax wedstrijdje weer. Jammer.
Slecht voetbal, minder zijn dan de tegenstander maar door lucky actie toch winnen.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:15 schreef bianconeri het volgende:
Slecht voetbal, minder zijn dan de tegenstander maar door lucky actie toch winnen.![]()
![]()
Vertel meer aubquote:Op zondag 19 januari 2014 19:15 schreef bianconeri het volgende:
Tissue?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:15 schreef bianconeri het volgende:
Slecht voetbal, minder zijn dan de tegenstander maar door lucky actie toch winnen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ja en als Riedewald scoort winnen we altijd.
Dat soort statistieken![]()
![]()
De NOS is er inmiddels ook achter hoe belangrijk sigi voor ajax is
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Jij keek toch geen Ajax?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:15 schreef bianconeri het volgende:
Slecht voetbal, minder zijn dan de tegenstander maar door lucky actie toch winnen.
Of werd je weer gedwongen door je zusje?![]()
Voetbal is toch sowieso een zondige seculiere hobby volgens zijn geloof?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij keek toch geen Ajax?
Of werd je weer gedwongen door je zusje?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bij Adam achterin, achterin, achterin.
Bij Adam achterin, achterin zit een dikke negerin.
Zijn vriendin, zijn vriendin weet van niks.
Zijn lul haalt ze gewoon weer uit zijn rits.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Hey, hij moet wel z'n Juventusquote:Op zondag 19 januari 2014 19:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voetbal is toch sowieso een zondige seculiere hobby volgens zijn geloof?![]()
kijken. In die vermakelijke top competitie in Italie.
So confused when you're lost in the groove![]()
Licht uit, opdoeken die club.quote:Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Was toch meer nagelbijten dan ik vooraf misschien had verwacht. Eerste helft nauwelijks toegekomen aan het eigen spel. PSV was beter, al kan ook Cocu overdrijven als hij zeven goede kansen telde voor zijn ploeg. Na rust was het wel direct een ander verhaal en da's toch knap.
Hoogtepunten:
- voorzet Schone
- panna Boilesen
- Blind
Dieptepunten:
- Rekik, wat een doldrieste (mag dat woord in 2014 nog worden gebruikt?) mongool...![]()
Nu 2 uitwedstrijden, Go Ahead en Utrecht.
Hopelijk krijgt Bulthuis volgende week geen rode kaart ofzo, die wil ik er graag bijhebben als we tegen Utrecht moeten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zijn niet echt lekkere wedstrijdjes maar wel te doen als je normale niveau haaltquote:Op zondag 19 januari 2014 19:53 schreef Pedroso het volgende:
Nu 2 uitwedstrijden, Go Ahead en Utrecht.
Hopelijk krijgt Bulthuis volgende week geen rode kaart ofzo, die wil ik er graag bijhebben als we tegen Utrecht moeten.RED ONS HENNIEGOD![]()
Utrecht is dramatisch momenteel (ook al speelde Feyenoord goed vandaag) met Bulthuis als piek op de kerstboom.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn niet echt lekkere wedstrijdjes maar wel te doen als je normale niveau haaltAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Utrecht is altijd een drama .. behalve als ze tegen ons moetenquote:Op zondag 19 januari 2014 19:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Utrecht is dramatisch momenteel (ook al speelde Feyenoord goed vandaag) met Bulthuis als piek op de kerstboom.RED ONS HENNIEGOD![]()
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=548960&page=61quote:Op zondag 19 januari 2014 20:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Skyscrapercity? Heb je een link
Hij blijft wel erg vaag..
Staat verder niks interessants.Geen idee. Weet wel altijd dingen over de ArenA voordat het bekend wordt.quote:![]()
Precies wat ik ook al dacht toen ik ze zag stuntelen vanmiddag...quote:Op zondag 19 januari 2014 20:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Utrecht is altijd een drama .. behalve als ze tegen ons moeten![]()
Wedstrijd van het jaar altijd voor die tokkie,squote:Op zondag 19 januari 2014 20:07 schreef Fargo het volgende:
[..]
Precies wat ik ook al dacht toen ik ze zag stuntelen vanmiddag...RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoezo lees jij dat?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=548960&page=61
Staat verder niks interessants.
[..]
Geen idee. Weet wel altijd dingen over de ArenA voordat het bekend wordt.![]()
Helaas zijn er nog altijd een paar clubs die er zo over denken.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wedstrijd van het jaar altijd voor die tokkie,s![]()
Den Haag, Groningen , AZ..quote:Op zondag 19 januari 2014 20:09 schreef Fargo het volgende:
[..]
Helaas zijn er nog altijd een paar clubs die er zo over denken.RED ONS HENNIEGOD![]()
stuk of 17quote:Op zondag 19 januari 2014 20:09 schreef Fargo het volgende:
[..]
Helaas zijn er nog altijd een paar clubs die er zo over denken.![]()
Kan wel zijn maar kwalitatief is het een stuk minder dan wat ze in voorgaande hadden. Mag geen probleem zijn dit keer.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wedstrijd van het jaar altijd voor die tokkie,sAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zo daar ben ik weer. Het was me het middagje (en avondje) wel. Heerlijke overwinning geboekt. Niet helemaal verdiend maar wat boeit dat. PSV was in de eerste helft toch de ploeg met de beste kansen, met een beetje pech sta je zomaar 0-2 achter (of 1-2, als Serero ook zou scoren). Ajax speelde niet heel goed, ik werd echt gek van elke keer dat tikkie opzij, tikkie terug. Dat gepingel en gebrei in de zestien, terwijl er 7 PSV-spelers om heen staan. Ram hem dan gewoon eens op doel, denk ik dan.
Sightorsson speelde ook niet goed, maar wel een fantastische goal. In die fase daarna moet je natuurlijk de 2-0 maken. Dit keer geen schade opgelopen, maar het zal je maar overkomen dat de bal in minuut 92 goed valt en je toch nog 2 punten verspeeld. Blind was wederom fantastich, Schöne > Bojan is andermaal bewezen, hopelijk wordt Bojan nu voorgoed op de bank gehouden. Fischer lijkt weer de weg naar boven gevonden te hebben, werd tijd ook. Maar aanvallend vind ik ons toch nét iets te zwak hoor, het gemis van een type Siem de Jong kan gewoon niet goed opgevangen worden. Laten we hopen dat Kishna zich goed doorontwikkeld en laten dit seizoen nog een belangrijke rol voor ons kan spelen.
PSV heeft trouwens best een goed elftal. Maar sommige spelers zijn lachwekkend slecht. Willems kan er echt geen klote van, maar dat wisten we. Ik heb wel eens de lachers op mijn hand gehad toen ik beweerde dat Park het van z'n snelheid moest hebben. Nou stel dat dat niet zo is, dan weet ik echt niet waar hij het wél van moet hebben. Kansloze waardeloze speler, voegt echt niets toe. Hetgeen Ruiz deed, die een goede indruk maakte, is juist wat een speler als Park moet doen: het overzicht bewaren, mensen vrij zetten, goede passes geven, andere spelers beter laten spelen, etc.
Maher trouwens wederom de slechtste man van het veld.
Maar Cocu, wat een slechte trainer is hij toch. Wat is zijn filosofie? Wat is zijn spelvisie? Hoe wil hij spelen? Ik zie echt totaal geen enkel idee in het PSV spel. Het is wachten tot ze de bal krijgen (vaak door de fout van de tegenstander). Dan beetje counteren, beetje overspelen, random spelers laten opkomen en wie begint er nou met Park én Ruiz in de basis. En die wissels, waar gaat dat over zeg
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Klopt.. Hopen dat ze wakker zijn dan (Ajax)quote:Op zondag 19 januari 2014 20:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar kwalitatief is het een stuk minder dan wat ze in voorgaande hadden. Mag geen probleem zijn dit keer.RED ONS HENNIEGOD![]()
okquote:Op zondag 19 januari 2014 20:11 schreef Shreyas het volgende:
Zo daar ben ik weer. Het was me het middagje (en avondje) wel. Heerlijke overwinning geboekt. Niet helemaal verdiend maar wat boeit dat. PSV was in de eerste helft toch de ploeg met de beste kansen, met een beetje pech sta je zomaar 0-2 achter (of 1-2, als Serero ook zou scoren). Ajax speelde niet heel goed, ik werd echt gek van elke keer dat tikkie opzij, tikkie terug. Dat gepingel en gebrei in de zestien, terwijl er 7 PSV-spelers om heen staan. Ram hem dan gewoon eens op doel, denk ik dan.
Sightorsson speelde ook niet goed, maar wel een fantastische goal. In die fase daarna moet je natuurlijk de 2-0 maken. Dit keer geen schade opgelopen, maar het zal je maar overkomen dat de bal in minuut 92 goed valt en je toch nog 2 punten verspeeld. Blind was wederom fantastich, Schöne > Bojan is andermaal bewezen, hopelijk wordt Bojan nu voorgoed op de bank gehouden. Fischer lijkt weer de weg naar boven gevonden te hebben, werd tijd ook. Maar aanvallend vind ik ons toch nét iets te zwak hoor, het gemis van een type Siem de Jong kan gewoon niet goed opgevangen worden. Laten we hopen dat Kishna zich goed doorontwikkeld en laten dit seizoen nog een belangrijke rol voor ons kan spelen.
PSV heeft trouwens best een goed elftal. Maar sommige spelers zijn lachwekkend slecht. Willems kan er echt geen klote van, maar dat wisten we. Ik heb wel eens de lachers op mijn hand gehad toen ik beweerde dat Park het van z'n snelheid moest hebben. Nou stel dat dat niet zo is, dan weet ik echt niet waar hij het wél van moet hebben. Kansloze waardeloze speler, voegt echt niets toe. Hetgeen Ruiz deed, die een goede indruk maakte, is juist wat een speler als Park moet doen: het overzicht bewaren, mensen vrij zetten, goede passes geven, andere spelers beter laten spelen, etc.
Maar Cocu, wat een slechte trainer is hij toch. Wat is zijn filosofie? Wat is zijn spelvisie? Hoe wil hij spelen? Ik zie echt totaal geen enkel idee in het PSV spel. Het is wachten tot ze de bal krijgen (vaak door de fout van de tegenstander). Dan beetje counteren, beetje overspelen, random spelers laten opkomen en wie begint er nou met Park én Ruiz in de basis. En die wissels, waar gaat dat over zeg
![]()
Tl;drquote:Op zondag 19 januari 2014 20:11 schreef Shreyas het volgende:
![]()
Jij hoeft het ook niet te lezen, want je reacties op mijn posts zijn bij voorbaat al nooit positief.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
En ik ben niet de enige.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij hoeft het ook niet te lezen, want je reacties op mijn posts zijn bij voorbaat al nooit positief.![]()
quote:quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond Siggy na rust, toen ze allemaal kwalitatief wat beter werden, toch een van de betere. Werkte opnieuw erg hard. Vloog er een paar keer in, incasseerde ook. Niks op aan te merken vandaag.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:11 schreef Shreyas het volgende:
![]()
Wat SypsiloN hoopt is te mooi om waar te zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omdat ik dat interessant vind. En wat moet ik anders doen? Waarom zit jij op FOK!?![]()
![]()
Slegers legt de vinger op de zere plek bij PSV: 'Conditioneel niet in staat om het goede spel twee helften te kunnen laten zien'.![]()
Ja niks, maar ik vraag dat omdat je echt altijd met de meest krankzinnige info komt mbt tot Ajax. Geweldig om te lezen maar ik was vooral enorm benieuwd hoe je nou steeds aan die info komt.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omdat ik dat interessant vind. En wat moet ik anders doen? Waarom zit jij op FOK!?![]()
![]()
Waarquote:Op zondag 19 januari 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Slegers legt de vinger op de zere plek bij PSV: 'Conditioneel niet in staat om het goede spel twee helften te kunnen laten zien'.AFCA
Sigthorsson kreeg ook meer ruimte in de tweede helft. PSV dacht misschien wel: "Als er één speler is bij Ajax die toch niet gaat scoren is het Sightorsson, dus die kunnen we wel eens laten lopen'' ...kwamen die even bedrogen uitquote:Op zondag 19 januari 2014 20:13 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik vond Siggy na rust, toen ze allemaal kwalitatief wat beter werden, toch een van de betere. Werkte opnieuw erg hard. Vloog er een paar keer in, incasseerde ook. Niks op aan te merken vandaag.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax voetbalde de tweede helft ook gewoon beter.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Slegers legt de vinger op de zere plek bij PSV: 'Conditioneel niet in staat om het goede spel twee helften te kunnen laten zien'.![]()
PSV speelde goed in de eerste helft omdat Ajax vrij zwak speelde. Veel dom balverlies, te vaak de moeilijke oplossing kiezen, te veel ruimte weggeven achterin.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Slegers legt de vinger op de zere plek bij PSV: 'Conditioneel niet in staat om het goede spel twee helften te kunnen laten zien'.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Valt of staat met een doelpunt.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 19-01-2014 om 20:07:17spelers kunnen tactisch plan regelmatig max halve wedstrijd volhouden. Conditionele progressie noodzakelijk. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 19-01-2014 om 20:08:10Locadia en Schaars vandaag kramp, Maher moest voor zoveelste keer gewisseld worden toen er iets geforceerd moest worden reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee hoor, Ajax zetten na rust een tandje bij. Wat Slegers er van vindt is niet rullevant.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Slegers legt de vinger op de zere plek bij PSV: 'Conditioneel niet in staat om het goede spel twee helften te kunnen laten zien'.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ligt alleen aan conditie en mentaliteit.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher werd gewisseld omdat hij de slechtste man op het veld was.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 19-01-2014 om 20:07:17spelers kunnen tactisch plan regelmatig max halve wedstrijd volhouden. Conditionele progressie noodzakelijk. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 19-01-2014 om 20:08:10Locadia en Schaars vandaag kramp, Maher moest voor zoveelste keer gewisseld worden toen er iets geforceerd moest worden reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Met de CR7-mentaliteit gaat PSV het idd niet ver schoppen, maar ik snap de strekking van je post.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ligt alleen aan conditie en mentaliteit.![]()
Overigens vond ik de passing eerste 20 minuten echt dramatisch. Van Rhijn deed 1e helft helemaal niks goed![]()
![]()
Het is vaak hollen en rennen bij PSV. En daar is er maar één verantwoordelijk voor en dat is Cocu. Want dat argument deel ik met Shreyas, zijn visie op het spelletje is vrij simpel en zelfs nog weinig effectief ook.![]()
Wel erg blij dat Ajax Maher niet gekocht heeft, wederom slechtste man van het veld.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zal even kijken...quote:Op zondag 19 januari 2014 20:20 schreef Fargo het volgende:
[..]
Heeft daar nu niemand even een gifje van?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: