Komt wel goed schatjuh!quote:Op zondag 19 januari 2014 17:29 schreef Heeinz het volgende:
Moet echt wat veranderen. Wat is dit man
Muah hij raakt de bal iets verkeerd en daardoor lag hij pal klaar voor die van psv... niet echt een structurele fout. Je merkt het alleen op, omdat hij in de laatste linie staat. Moet je eens opletten hoeveel ballen Siggy niet goed aanneemtquote:Op zondag 19 januari 2014 17:21 schreef Pedroso het volgende:
Veltman weer in de fout en geeft weer een grote kans weg.
Hij scoort nog wel is belangrijke doelpunten.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is zijn excuus voor het opstellen van die houthakker?
Of werd dat niet gevraagd door die waardeloze journalisten
Mwa, hoe moet ik het zeggen... wat hij wil lukt hem wel goed, maar ik vind hem nog wel vaak de verkeerde keuzes maken mbt spelvoortzetting.quote:
Die is altijd dramatisch.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:24 schreef Heeinz het volgende:
Ik vond Van Rhijn verdedigend wel weer dramatisch
Dat is ie altijd. Godswonder dat dat de hele wedstrijd goed is gegaan.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:24 schreef Heeinz het volgende:
Is doe gozer ooit wel goed danquote:Op zondag 19 januari 2014 18:24 schreef Heeinz het volgende:
Fischer - Hoesen - Bojanquote:Op zondag 19 januari 2014 18:25 schreef Pedroso het volgende:
Tegen Feyenoord Vermeer ook in de basis. Hopelijk Duarte en Bojan ook.
Laten we hopen dat het nu weer bij ze gaat lopen jaquote:Op zondag 19 januari 2014 18:28 schreef Pedroso het volgende:
Zo, de rest van seizoen lekker supporteren voor PSV tegen onze concurrenten. Nog nooit gebeurd dat ik voor PSV ben in een wedstrijd.
Zal Riedewald wel worden, denk niet dat Frank Boilesen direct 2 wedstrijden laat voetballen binnen een paar dagen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Fischer - Hoesen - Bojan
Duarte - Klaassen
Blind
Riedewald/Boilesen - Moisander - Veltman - van Rhijn
Vermeer
Denk ik.
Geluk ja?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:30 schreef Gruisman het volgende:
Pff ontzettend veel geluk gehad maar enorm blij met de 3 punten
Volgend weekend is Go Ahead uit, hij zou hem ook daar kunnen sparen tot Utrecht uit.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal Riedewald wel worden, denk niet dat Frank Boilesen direct 2 wedstrijden laat voetballen binnen een paar dagen.
Mongool, geluk komt niet voor in de Arena. Het was gewoon een slechte wedstrijdquote:Op zondag 19 januari 2014 18:30 schreef Gruisman het volgende:
Pff ontzettend veel geluk gehad maar enorm blij met de 3 punten
Mwa, geluk vind ik voor de eerste helft echt een te groot woord.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste helft ontzettend veel geluk ja.
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Cillessen, Blind, Boilesen en Fischer de beste.
Klaassen goeie 2e helft, die aannames van hem.![]()
Een te groot woord? Ajax had niets te vertellen. Had 1-8 moeten staan bij rust.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mwa, geluk vind ik voor de eerste helft echt een te groot woord.
In de 2e helft PSV volledig weggespeeld.
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een te groot woord? Ajax had niets te vertellen. Had 1-8 moeten staan bij rust.
Ben ik niet met je eens, PSV had wel voor moeten/kunnen komenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hadden inderdaad net wat meer kansen. 2 redelijk uitgespeelde kansen.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, PSV had wel voor moeten/kunnen komen
Man man man.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom uiteindelijk ook terechte winnaar, waarom ze niet meteen zo beginnen begrijp ik nooit.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ze hadden inderdaad net wat meer kansen. 2 redelijk uitgespeelde kansen.
Ajax was in de 2e helft echt 1000x beter dan PSV in de eerste helft. Veel dominanter etc.
ja, neequote:Op zondag 19 januari 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hey Shreyasquote:Op zondag 19 januari 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat schot uit de draai van sigthorssonquote:Op zondag 19 januari 2014 18:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja idd, goede balaannames van hem man. Nog erger dan Siggy.
Speelde gewoon laf counter voetbal, that's itquote:Op zondag 19 januari 2014 18:38 schreef The_Groove het volgende:
Als Tyron, JR, Tarado en Jordii het eens zijn dat moet de rest toch inzien dat het echt niet zooo dramatisch was in de 1ste helft. Ja PSV was iets beter. Had misschien op 0-1 kunnen komen maar zelfs daarover valt te betwisten.
PSV zette goed druk, daardoor speelde Ajax zoveel ballen in de voeten bij de tegenstander...quote:Op zondag 19 januari 2014 18:39 schreef Class het volgende:
[..]
Speelde gewoon laf counter voetbal, that's it
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |