Tl;drquote:Op zondag 19 januari 2014 20:11 schreef Shreyas het volgende:
Zo daar ben ik weer. Het was me het middagje (en avondje) wel. Heerlijke overwinning geboekt. Niet helemaal verdiend maar wat boeit dat. PSV was in de eerste helft toch de ploeg met de beste kansen, met een beetje pech sta je zomaar 0-2 achter (of 1-2, als Serero ook zou scoren). Ajax speelde niet heel goed, ik werd echt gek van elke keer dat tikkie opzij, tikkie terug. Dat gepingel en gebrei in de zestien, terwijl er 7 PSV-spelers om heen staan. Ram hem dan gewoon eens op doel, denk ik dan.
Sightorsson speelde ook niet goed, maar wel een fantastische goal. In die fase daarna moet je natuurlijk de 2-0 maken. Dit keer geen schade opgelopen, maar het zal je maar overkomen dat de bal in minuut 92 goed valt en je toch nog 2 punten verspeeld. Blind was wederom fantastich, Schöne > Bojan is andermaal bewezen, hopelijk wordt Bojan nu voorgoed op de bank gehouden. Fischer lijkt weer de weg naar boven gevonden te hebben, werd tijd ook. Maar aanvallend vind ik ons toch nét iets te zwak hoor, het gemis van een type Siem de Jong kan gewoon niet goed opgevangen worden. Laten we hopen dat Kishna zich goed doorontwikkeld en laten dit seizoen nog een belangrijke rol voor ons kan spelen.
PSV heeft trouwens best een goed elftal. Maar sommige spelers zijn lachwekkend slecht. Willems kan er echt geen klote van, maar dat wisten we. Ik heb wel eens de lachers op mijn hand gehad toen ik beweerde dat Park het van z'n snelheid moest hebben. Nou stel dat dat niet zo is, dan weet ik echt niet waar hij het wél van moet hebben. Kansloze waardeloze speler, voegt echt niets toe. Hetgeen Ruiz deed, die een goede indruk maakte, is juist wat een speler als Park moet doen: het overzicht bewaren, mensen vrij zetten, goede passes geven, andere spelers beter laten spelen, etc.
Maher trouwens wederom de slechtste man van het veld.
Maar Cocu, wat een slechte trainer is hij toch. Wat is zijn filosofie? Wat is zijn spelvisie? Hoe wil hij spelen? Ik zie echt totaal geen enkel idee in het PSV spel. Het is wachten tot ze de bal krijgen (vaak door de fout van de tegenstander). Dan beetje counteren, beetje overspelen, random spelers laten opkomen en wie begint er nou met Park én Ruiz in de basis. En die wissels, waar gaat dat over zeg
Jij hoeft het ook niet te lezen, want je reacties op mijn posts zijn bij voorbaat al nooit positief.quote:
En ik ben niet de enige.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij hoeft het ook niet te lezen, want je reacties op mijn posts zijn bij voorbaat al nooit positief.
quote:
quote:
Ik vond Siggy na rust, toen ze allemaal kwalitatief wat beter werden, toch een van de betere. Werkte opnieuw erg hard. Vloog er een paar keer in, incasseerde ook. Niks op aan te merken vandaag.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:11 schreef Shreyas het volgende:
Zo daar ben ik weer. Het was me het middagje (en avondje) wel. Heerlijke overwinning geboekt. Niet helemaal verdiend maar wat boeit dat. PSV was in de eerste helft toch de ploeg met de beste kansen, met een beetje pech sta je zomaar 0-2 achter (of 1-2, als Serero ook zou scoren). Ajax speelde niet heel goed, ik werd echt gek van elke keer dat tikkie opzij, tikkie terug. Dat gepingel en gebrei in de zestien, terwijl er 7 PSV-spelers om heen staan. Ram hem dan gewoon eens op doel, denk ik dan.
Sightorsson speelde ook niet goed, maar wel een fantastische goal. In die fase daarna moet je natuurlijk de 2-0 maken. Dit keer geen schade opgelopen, maar het zal je maar overkomen dat de bal in minuut 92 goed valt en je toch nog 2 punten verspeeld. Blind was wederom fantastich, Schöne > Bojan is andermaal bewezen, hopelijk wordt Bojan nu voorgoed op de bank gehouden. Fischer lijkt weer de weg naar boven gevonden te hebben, werd tijd ook. Maar aanvallend vind ik ons toch nét iets te zwak hoor, het gemis van een type Siem de Jong kan gewoon niet goed opgevangen worden. Laten we hopen dat Kishna zich goed doorontwikkeld en laten dit seizoen nog een belangrijke rol voor ons kan spelen.
PSV heeft trouwens best een goed elftal. Maar sommige spelers zijn lachwekkend slecht. Willems kan er echt geen klote van, maar dat wisten we. Ik heb wel eens de lachers op mijn hand gehad toen ik beweerde dat Park het van z'n snelheid moest hebben. Nou stel dat dat niet zo is, dan weet ik echt niet waar hij het wél van moet hebben. Kansloze waardeloze speler, voegt echt niets toe. Hetgeen Ruiz deed, die een goede indruk maakte, is juist wat een speler als Park moet doen: het overzicht bewaren, mensen vrij zetten, goede passes geven, andere spelers beter laten spelen, etc.
Maher trouwens wederom de slechtste man van het veld.
Maar Cocu, wat een slechte trainer is hij toch. Wat is zijn filosofie? Wat is zijn spelvisie? Hoe wil hij spelen? Ik zie echt totaal geen enkel idee in het PSV spel. Het is wachten tot ze de bal krijgen (vaak door de fout van de tegenstander). Dan beetje counteren, beetje overspelen, random spelers laten opkomen en wie begint er nou met Park én Ruiz in de basis. En die wissels, waar gaat dat over zeg
Wat SypsiloN hoopt is te mooi om waar te zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omdat ik dat interessant vind. En wat moet ik anders doen? Waarom zit jij op FOK!?
Ja niks, maar ik vraag dat omdat je echt altijd met de meest krankzinnige info komt mbt tot Ajax. Geweldig om te lezen maar ik was vooral enorm benieuwd hoe je nou steeds aan die info komt.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Omdat ik dat interessant vind. En wat moet ik anders doen? Waarom zit jij op FOK!?
Waarquote:Op zondag 19 januari 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Slegers legt de vinger op de zere plek bij PSV: 'Conditioneel niet in staat om het goede spel twee helften te kunnen laten zien'.
Sigthorsson kreeg ook meer ruimte in de tweede helft. PSV dacht misschien wel: "Als er één speler is bij Ajax die toch niet gaat scoren is het Sightorsson, dus die kunnen we wel eens laten lopen'' ...kwamen die even bedrogen uitquote:Op zondag 19 januari 2014 20:13 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik vond Siggy na rust, toen ze allemaal kwalitatief wat beter werden, toch een van de betere. Werkte opnieuw erg hard. Vloog er een paar keer in, incasseerde ook. Niks op aan te merken vandaag.
Ajax voetbalde de tweede helft ook gewoon beter.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Slegers legt de vinger op de zere plek bij PSV: 'Conditioneel niet in staat om het goede spel twee helften te kunnen laten zien'.
PSV speelde goed in de eerste helft omdat Ajax vrij zwak speelde. Veel dom balverlies, te vaak de moeilijke oplossing kiezen, te veel ruimte weggeven achterin.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Valt of staat met een doelpunt.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 19-01-2014 om 20:07:17spelers kunnen tactisch plan regelmatig max halve wedstrijd volhouden. Conditionele progressie noodzakelijk. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 19-01-2014 om 20:08:10Locadia en Schaars vandaag kramp, Maher moest voor zoveelste keer gewisseld worden toen er iets geforceerd moest worden reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor, Ajax zetten na rust een tandje bij. Wat Slegers er van vindt is niet rullevant.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ligt alleen aan conditie en mentaliteit.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher werd gewisseld omdat hij de slechtste man op het veld was.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 19-01-2014 om 20:07:17spelers kunnen tactisch plan regelmatig max halve wedstrijd volhouden. Conditionele progressie noodzakelijk. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 19-01-2014 om 20:08:10Locadia en Schaars vandaag kramp, Maher moest voor zoveelste keer gewisseld worden toen er iets geforceerd moest worden reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de CR7-mentaliteit gaat PSV het idd niet ver schoppen, maar ik snap de strekking van je post.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ligt alleen aan conditie en mentaliteit.
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |