SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
________________________________________________________________________________
Aad @ Twitter
Flink misselijk geweest en vooral in auto/bus/trein, daarna ging het maar niet weg tot gisteren, en net in de auto kwam het weer terugquote:Op zondag 19 januari 2014 14:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die snap ik niet. Als je zo ziek bent dat je normaal in de auto kunt stappen zonder iets te merken kun je toch ook wel een wedstrijd kijken.
Dit zit toch nog maar 3 jaar?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
De langstzittende trainer in de Eredivisie is nu Frank de Boer.
Dat is wel heel erg triest eigenlijkquote:Op zondag 19 januari 2014 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
De langstzittende trainer in de Eredivisie is nu Frank de Boer.
quote:
Tot het ontslag van Verbeek, was Gert-jan de langst zittende, al maakt dat het niet minder erg.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Jezus, en dat is dan de langste
... Weet niet wat dat nou zegt over het niveau en/of het beleid van de clubs in de competitie
Dat dus...quote:Op zondag 19 januari 2014 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot het ontslag van Verbeek, was Gert-jan de langst zittende, al maakt dat het niet minder erg.
Dat kan.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe UI van Doublepain.
Je voelt nattigheid?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe UI van Doublepain.
Wat is dat nou weer voor rare link naar het niveau van de competitie?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Jezus, en dat is dan de langste
... Weet niet wat dat nou zegt over het niveau en/of het beleid van de clubs in de competitie
Ik had het niet specifiek over het niveau van het spel, maar van de clubs zelf... Op management gebied.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare link naar het niveau van de competitie?In de Premier League is er geen manager die langer zit dan De Boer - met uitzondering van Wenger -, in de Primera Division is de helft van de trainers aangesteld in 2013, ga zo maar door.
Wat een mongool is dat.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit had eigenlijk direct rood moeten zijn.
Het is geweldig.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:22 schreef Mansjester het volgende:
Hallo hallo. Ik eet afbakcroissantjes. Zometeen ga ik Feyenoord kijken
Pics.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:22 schreef Mansjester het volgende:
Hallo hallo. Ik eet afbakcroissantjes.
Met jam?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:22 schreef Mansjester het volgende:
Hallo hallo. Ik eet afbakcroissantjes. Zometeen ga ik Feyenoord kijken
Ik heb het al op. Excuses, volgende keer zal ik een foto maken.quote:
Gatver, nee. Gewoon met roomboterquote:
Niet met kaas?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb het al op. Excuses, volgende keer zal ik een foto maken.
[..]
Gatver, nee. Gewoon met roomboter
Dat was gisteren ook bij AZ-NACquote:Op zondag 19 januari 2014 14:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee
Welke mongool heeft dat bedacht?
Mijne ook. /carequote:Op zondag 19 januari 2014 14:28 schreef Mansjester het volgende:
Ik moet dit topic denk maar niet in de gaten houden, mijn stream loopt volgens mij 20 seconden achter
Ja, dat weet ik. Daar heb ik me toen ook al aan geërgerd.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was gisteren ook bij AZ-NAC
Leo Driessen en Geert den Ouden, soepele clichés
Zag je die net niet danquote:Op zondag 19 januari 2014 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe je nog wel eens sfeeracties met Utreg?
Deze snap ik nietquote:Op zondag 19 januari 2014 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als de directeur van Utrecht er ook is zijn er eigenlijk 3 commentatoren.
Jij weet niet wie de directeur van utrecht is? Nepperquote:Op zondag 19 januari 2014 14:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik doe net altijd alsof ik grapjes begreip
Jawel, maar waarom zou hij commentaar gevenquote:Op zondag 19 januari 2014 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij weet niet wie de directeur van utrecht is? Nepper
Ok.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:34 schreef Syntix het volgende:
"heel dicht bij hem ZIT", volgens mij staan voetballers hoor
Hij was jarenlang commentator bij SBS bij het darten (samen met Co) en bij Domino D Dayquote:Op zondag 19 januari 2014 14:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel, maar waarom zou hij commentaar geven
Fuck Ajax - PSV, gewoon de kraker kijken. #nostalgietwitter:aad300 twitterde op zondag 19-01-2014 om 11:55:34Onderweg naar mechelen voor de kraker #kvmand om 14.30 #achterdekazerne #nostalgie reageer retweet
Een Wim Kieftje doenquote:Op zondag 19 januari 2014 14:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
krijgen we bij Ajax - psv ook dat duo gebeuren?
Theo Reitsma en de broer van Reitsmaquote:Op zondag 19 januari 2014 14:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoop het wel, ik vind het wel leukquote:Op zondag 19 januari 2014 14:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoiquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Theo Reitsma en de broer van Reitsma
Vos & Kieft is ook goed maar Vos de Mos is inderdaad legendarisch.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind het alleen leuk bij de Vos & de Mos
nee, jij bent matigquote:
De tweede helft is al begonnen...quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu gaat Feyenoordpubliek geforceerd zingen.
Gewoon de trouwste en beste supporters hoor maakt niet uit wat je zegt alles is onjuist en ohja alle joden zijn kut en nepsupporters doeiquote:Op zondag 19 januari 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu gaat Feyenoordpubliek geforceerd zingen.
Van Loen moet het doen.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:44 schreef Sphinxxx het volgende:
Wie geeft er in godsnaam zo triest co-commentaar?
Co-commentaar op FOX is altijd al triest geweest.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:44 schreef Sphinxxx het volgende:
Wie geeft er in godsnaam zo triest co-commentaar?
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:44 schreef donroyco het volgende:
Dood aan de geprojecteerde reclameborden naast de goals
betaaltquote:Op zondag 19 januari 2014 14:45 schreef Paul het volgende:
Seumergod die alle schulden betaald van Utreg
Inderdaad.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:47 schreef LudoSanders het volgende:
Bulthuis. Net zo'n mongool als Beugelsdijk.
Hoi.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:47 schreef LudoSanders het volgende:
Bulthuis. Net zo'n mongool als Beugelsdijk.
Zat je al te fappen dan?quote:
Met de vlag in de hand.quote:
Uh, oke.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze gol wordt zelfs door Mads Junker gemaakt.
Niet bijzonder dus.
Als een ajacied hem zo had gemaakt was het zeker een wonderdoelpunt geweest?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet bijzonder dus.
knakkerquote:Op zondag 19 januari 2014 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet bijzonder dus.
hihahoquote:Op zondag 19 januari 2014 14:49 schreef Tchock het volgende:
Lijkt een beetje op die hele mooie van Groningen maar dan expres.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh ik dacht altijd dat je eerste moet staan voor de schaal en een groot huldigingsfeest. Is dat niet meer zo?quote:
Nog steeds lachwekkendquote:Op zondag 19 januari 2014 14:48 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Aan al die mensen die net gingen lachen
quote:
jaquote:Op zondag 19 januari 2014 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat irritant die droogkloot die nu ook mee praat tijdens de wedstrijd.
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:50 schreef Cavaliers het volgende:
''Mathijsen zit er niet uit met die proppen in zijn neus''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Zit geert er weer?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat irritant die droogkloot die nu ook mee praat tijdens de wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |