SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
________________________________________________________________________________
Aad @ Twitter
Flink misselijk geweest en vooral in auto/bus/trein, daarna ging het maar niet weg tot gisteren, en net in de auto kwam het weer terugquote:Op zondag 19 januari 2014 14:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die snap ik niet. Als je zo ziek bent dat je normaal in de auto kunt stappen zonder iets te merken kun je toch ook wel een wedstrijd kijken.
Dit zit toch nog maar 3 jaar?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
De langstzittende trainer in de Eredivisie is nu Frank de Boer.
Dat is wel heel erg triest eigenlijkquote:Op zondag 19 januari 2014 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
De langstzittende trainer in de Eredivisie is nu Frank de Boer.
quote:
Tot het ontslag van Verbeek, was Gert-jan de langst zittende, al maakt dat het niet minder erg.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Jezus, en dat is dan de langste
... Weet niet wat dat nou zegt over het niveau en/of het beleid van de clubs in de competitie
Dat dus...quote:Op zondag 19 januari 2014 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot het ontslag van Verbeek, was Gert-jan de langst zittende, al maakt dat het niet minder erg.
Dat kan.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe UI van Doublepain.
Je voelt nattigheid?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:14 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe UI van Doublepain.
Wat is dat nou weer voor rare link naar het niveau van de competitie?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Jezus, en dat is dan de langste
... Weet niet wat dat nou zegt over het niveau en/of het beleid van de clubs in de competitie
Ik had het niet specifiek over het niveau van het spel, maar van de clubs zelf... Op management gebied.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare link naar het niveau van de competitie?In de Premier League is er geen manager die langer zit dan De Boer - met uitzondering van Wenger -, in de Primera Division is de helft van de trainers aangesteld in 2013, ga zo maar door.
Wat een mongool is dat.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit had eigenlijk direct rood moeten zijn.
Het is geweldig.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:22 schreef Mansjester het volgende:
Hallo hallo. Ik eet afbakcroissantjes. Zometeen ga ik Feyenoord kijken
Pics.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:22 schreef Mansjester het volgende:
Hallo hallo. Ik eet afbakcroissantjes.
Met jam?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:22 schreef Mansjester het volgende:
Hallo hallo. Ik eet afbakcroissantjes. Zometeen ga ik Feyenoord kijken
Ik heb het al op. Excuses, volgende keer zal ik een foto maken.quote:
Gatver, nee. Gewoon met roomboterquote:
Niet met kaas?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik heb het al op. Excuses, volgende keer zal ik een foto maken.
[..]
Gatver, nee. Gewoon met roomboter
Dat was gisteren ook bij AZ-NACquote:Op zondag 19 januari 2014 14:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee
Welke mongool heeft dat bedacht?
Mijne ook. /carequote:Op zondag 19 januari 2014 14:28 schreef Mansjester het volgende:
Ik moet dit topic denk maar niet in de gaten houden, mijn stream loopt volgens mij 20 seconden achter
Ja, dat weet ik. Daar heb ik me toen ook al aan geërgerd.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was gisteren ook bij AZ-NAC
Leo Driessen en Geert den Ouden, soepele clichés
Zag je die net niet danquote:Op zondag 19 januari 2014 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe je nog wel eens sfeeracties met Utreg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |