Waarom niet? Ik ga zo meteen mijn sportsok collectie verdubbelen.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:06 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Ik weet niet of Nike erg blij was met het antwoord
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Beetje van allebei. Fed liet echter wel weer wat zeer goeie dingen zien. Zie hem wel winnen van Murray als hij zo speelt
Bedankt.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Voornamelijk Federer die goed was. Tsonga had wel beter kunnen spelen.
Zolang hij top 8 staat toch nog steedsquote:Op maandag 20 januari 2014 12:18 schreef Norrage het volgende:
Ooit was het normaal dat Fed de kwartfinale haalde
Hij knijpt te hard in z'n racket.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voor mn gevoel heeft Nadal vaak last van blaren, is daar een verklaring voor?
Die tyfus lasso-forehand.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zijn grip ja. Hij heeft hele kleine grip, 1 of 2 geloof ik, en dat beweegt vast veel in zijn hand. Denk ikquote:Op maandag 20 januari 2014 20:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hopelijk kan Murray het nogquote:Op maandag 20 januari 2014 20:43 schreef Norrage het volgende:
Voor Murray - Rafa neem ik wel een ochtendje vrij, als Murray van Fed wint that is. Fed - Rafa hoef ik nooit van mijn leven meer te zien.
je gaat waarschijnlijk spijbelen mag niet hequote:Op maandag 20 januari 2014 20:43 schreef Norrage het volgende:
Voor Murray - Rafa neem ik wel een ochtendje vrij, als Murray van Fed wint that is. Fed - Rafa hoef ik nooit van mijn leven meer te zien.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Ik vind het merkwaardig dat hij na al die tijd nog blaren oploopt op zijn handen. Op een gegeven moment zijn die toch wel zo op de juiste plekken vereelt zou je zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |