Inderdaad. Door het effect zou hij juist eerder aan dezelfde kant blijven.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:17 schreef truedestiny het volgende:
Wel apart dat die netbal aan de andere kant viel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij was goed.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:59 schreef Federer-fan het volgende:
Klasse hoor van Federer. Was hij zo goed of was Tsonga niet zo sterk?
Beetje van allebei. Fed liet echter wel weer wat zeer goeie dingen zien. Zie hem wel winnen van Murray als hij zo speeltquote:Op maandag 20 januari 2014 11:59 schreef Federer-fan het volgende:
Voornamelijk Federer die goed was. Tsonga had wel beter kunnen spelen.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:59 schreef Federer-fan het volgende:
Ik weet niet of Nike erg blij was met het antwoordquote:Op maandag 20 januari 2014 12:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Leuk interviewtje: "why papa two socks? "
Zelfs Mirka glimlachte.
Mooie dis naar zijn sponsor, blijkbaar vindt hij zijn schoenen niet goed genoeg dempen!quote:Op maandag 20 januari 2014 12:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Leuk interviewtje: "why papa two socks? "
Zelfs Mirka glimlachte.
Waarom niet? Ik ga zo meteen mijn sportsok collectie verdubbelen.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:06 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Ik weet niet of Nike erg blij was met het antwoord
quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 12:00 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Beetje van allebei. Fed liet echter wel weer wat zeer goeie dingen zien. Zie hem wel winnen van Murray als hij zo speelt
Bedankt.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Voornamelijk Federer die goed was. Tsonga had wel beter kunnen spelen.
Zolang hij top 8 staat toch nog steedsquote:Op maandag 20 januari 2014 12:18 schreef Norrage het volgende:
Ooit was het normaal dat Fed de kwartfinale haalde
Hij knijpt te hard in z'n racket.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Voor mn gevoel heeft Nadal vaak last van blaren, is daar een verklaring voor?
Die tyfus lasso-forehand.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zijn grip ja. Hij heeft hele kleine grip, 1 of 2 geloof ik, en dat beweegt vast veel in zijn hand. Denk ikquote:Op maandag 20 januari 2014 20:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |